Egy kanyart elmérsz és büntetnek...Na ezért járunk mi oda motorozni. Sok helyen motoroztam Európába de Románia az elsők között van. Nagyon jó széles szerpentinek mellett csodálatos a tály amiből nem sokat látunk.
Persze, Szotyival jo motorozni. Élményfaktor is nagyobb szerintem. De haverokkal, akikkel ha 20centire kanyarodunk egymastol akkor is tudom hogy nem fog keresztbemenni elottem, merjnk igy motorozni de nem mindig.
Apu motorjan se fel se futomu, azzal szoktam elvezni ezeket a minimilais fekezes, nincs nagy gaz megis jo lenduletes tempos kanyargasok.
ahol én szeretek csapatni ott ha nyikorog a gumi az már régen rossz .... vagy a korlát vagy valahol a völgybe ér az ember egy-kettő , ezért szeretem a lágy féket mert bedőlve kanyarközépig is fékezek ha kell utána meg félkövér gáz és huss , legutoljára az első kereket vagy 8 éve a GS500 on fütyöltettem rendszeresen a jó metz lasertec gumikkal különben ahogy Szotyi megy szépen lendületből úgy lehet haladni és élvezi az ember a kanyart nagy fék nagy gáz metódussal nem igazán nyersz időt de legalább lefárasztod magad meg a gépet aztán nem tudod miért esik be a pedál vagy a fékkar
mentem volna kézzel lábbal de cirkuszolt az asszony is (mondjuk most igaza volt) na de banditos napot tartottam egész nap benne turkáltam és együtt éreztem, na de pótoljuk!
Na, en is kovettem Szotyit. Szotyi lenduletbol motorozik, ha koveted azt a tempot akkor szinte nem is kell nagyokat fekezni mert jol behatarolja a tempot. Amikor mi haverokkal motorozunk ismert helyen akkor teljesen mashogy motorozunk mint ő. Fele vagy akkora fektavokat veszunk ugy hogy nyikorog a gumi es igy konnyen megég a gagyi betét. Gazdasagtalan meg ertelmetlen utcan az ilyen stilus de nekem ne mondja haverom utana hogy huuu de lassu voltal :D Azért Szotyit hoztam peldanak mert ot mindenki ismeri.
Itt fostam kimenni a szelso savba,nem ereztem biztosnak a tapadast,kar.hogy amikor elcsavartam a gazt olyan hamar a tetore ertunk......na ezert is hianyoztal iden!
áááá dehogy csak szépen nyugodtan öregesen különben az egész csapat jól ment és tempósan nem kellett várni senkit csak a kanyargós részen húztunk bele kicsit
Nem tudom. Az Ap racing szinterje eleg jo, olcso is. Szotyi szerintem 5 garniturat elvitt belole, kb most mar megehette a tarcsajat:-) De tobbsegunk nem hasznal addig egy motort, hogy azon tarcsat kelljen cserelni. 5 eves palyafutasom alatt ket parat adtam el elso tarcsabol :-) Reszemrol 40 ezerig a gyari szarsagot hasznaltam, aztan ment be az AP szinter elore hatra. Aztan Miki vitt egyszer organikis brembot hatra, azt magyon dicserte. Most epp elnyaltam hatul, betettem, nagyon jo, es valami 8e ft, vagy annyi sem... igy most elol brembo sa lesz a kovetkezo, meg az AP laradvanyait legyalulom az Eringen a honap vegen.
Ez elég hülye kérdés, mert ezt nem nagyon lehet eldönteni. Ha pl. utána megy, akkor mikor számít gyorsabbnak, ha megelőzi, vagy csak a seggében lohol, mert annyival nem gyorsabb, hogy szerpentinen le tudja hagyni? Szotyi jól megy és ő a kanyarokban gyors, egyenesben "nem pirít" És vica versa. Én motoroztam Ferivagyokkal és bizton állíthatom, hogy nincs oka szégyenkezésre, sőt.. Sokan tanulhatunk is tőle. Bár a gipszcsizmát nem irigylem :) Szóval, ez egy értelmetlen kérdés. Ha gyorsabb nála, akkor mi van? És ha lassabb? Akkor is ua. :)
Ahogy kerülgettem a mátrában, meg a bükkben a "vad" szpídeseket, gondoltam is, hogy hogy bírják ezt fékkel? Egyenesbe egykeró, meg tiltásig húzatás, aztán kanyar előtt akkorát fékez, hogy majdnem beléjük szálltam jópárszor. És sok ilyen van. Gondolom ott ezért égnek a fékek, pláne az ócsók
Tudom lerágott csont a fékbetét! Gyula! Melyik a legjobb ami "harap" de nem zabálja a tárcsát? Úgy emlékszem valami Brembo típust írtál az ár nem érdekes az én futásteljesítményem nem számottevő. Most én is felírom a típust, lassan esedékes lesz a csere!Köszi!
Elárulom neked, én sem tudom milyen van benne. Felhívtam Zöldi kollégát és annyit mondtam neki, kellene betét. Kérdezte milyet. Az volt a válaszom, rád bízom, biztos ismered, jót. Meg ne egye meg a tárcsát. A többi engem nem érdekel, csak fogjon. Hogy abba most milyen keverék van, nem tudom. De szerintem nem is kell tudnom utcai motorosként. Mint ahogy azzal sem vagyok tisztában, az Angelben milyen gumikeverék van. Engem felhasználói oldalról nem érdekelnek a belső dolgok, csak az, hogy ne kopjon el 4e km alatt. Utcára szerintem ez bőven elég.
annak a számtalan motorsnak az a fő baja hogy nem tud normálisan menni és ráfogja a fékbetétre,(meg oldalszél volt szemembe sütött a nap stb már szinte mindent hallottam) aki meg komolyabban űzi az ipart az nem választja az olcsóbb kategóriát (persze néha teljesen feleslegesen) elég sok motorost ismerek és a legnagyobb részüknek halvány fingja sincs mien fékbetétek vannak általában a miet tegyünk bele kérdésre 2 válasz van olcsót vagy valami közepest
Apu motorjan se fel se futomu, azzal szoktam elvezni ezeket a minimilais fekezes, nincs nagy gaz megis jo lenduletes tempos kanyargasok.
Így nem eszik el előlem a fagyit míg odaerek.
Mert Pl zöldi már nem tud hozni akkor legyen mit mondani egy másik dílernek.