Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkabb olyan 5500eves technika, nem ? Hisz a kereket mar legalabb 5500éve hasznaljak es ha jol tudom a motoroknak van legalabb 2kereke +tobb kerékre hasonlito berendeese
Én megbocsátom a Hondának eme baklövését, mivel az új Afrika szerintem eléggé csecse lett. Garázsban szorítanék neki egy kis helyet az XX mellett http://youtu.be/CYqMCRbGcF0
Biztos velem van baj meg a masik szamtalan motorossal aki azt mondja hogy nem jo a ferodo betet, az organikus meg plane nem jo.
auto és a motor gyártás csucsa 90 es évek ... azota csak az elekrtonika és asporolás meg mindkét szegmensben már a gyártott nem érdekli hogy a felhasználo hogy és medig tudja használni a meg vásárolt jármüt .... aztán dob mégegyet a jármü ipar mindent a dizánra fektett .... pl .. skoda néven ujként árulják a 15 éves teknikát ,,szép vonalakal .. vagy a seat 10 éves teknikát vonultat fel ... esetleg daeevo néven lehet venni vadi uj 20 -25 éves opeleket .. de a komoly cégek ..pl 2016 os c 180 kompresor MB hátso komplet fékje a 1984 be piacra dobot w201 mercié de itt a triumpf a világ össze 10- 15 éves teknikai felylesztéseit fel sorakoztattja a motorjaiban .. vagy ne menjünk meszire SUZUKI a a k7 es hátso fék munka hengere 1978 ban debütált ...............

ez a honda probál minden szegmensben valami ujat mutatni .. pl ez a kalap szar a daty-nak volt
akkor vagy veled van baj vagy a motoroddal használtam ferodot is azzal se volt semmi gond goldfrent egyszer raktam hátra de nyivákolós volt , különben raktam be sok RMS-t is 2-3 ezer szokott lenni párja nehezebb gépekbe és nem panaszkodott még arra se senki
Organikus nekem mindig megegett par 100km utan es volt hogy teljesen el is ment a fek a ferodo platinum betettel en meg majdnem beneztem egy tico szelvedojen.
Brembo sa meg az ebc hh is nekem melegen sokka jobban fog. Az sa-val az is eszreveheto ha egy szakaszon sok nagyot kell fekezni akkor egyre jobb de ha jon egy kevesbe fekezos szakasz akkor ott vissza is hul, nagyobb erovel kell huzzam a kart majd 2fekezes es megint l satu. De hidegen is jobb mint az altalam hasznalt organikusok( ferodo goldfren ap)
Még csak nem is mentem vele ránéztem a szabályzási fordulat 6000 valamennyi...........bassz akkor a kombi gastra.
Megveszel egy új motort, úgysem mondod róla, hogy nem jó :D
Nekem a bajom: Normál tempónál nem rugózza kis az úthibákat. Átugorja. És üt jó nagyokat. Baromi fárasztó. Megküldve meg hintázik.
A másik bajom az a blokk. Megy, tényleg, főleg dct-vel, ha ügyes rider ül rajta, nem marad le,(amíg nincs túl nagy emelkedő) Te sem unatkozol mögötte. De rajta ülve azt érzed, hogy állsz, az erőnek nyomát nem érzed.
Van. Jelen. :)
Na ja,rám még be is sértődött.
Én nem
lehet túl lassú vagyok de nem vettem észre különbséget ... igaz nem is használok semmi extra cuccot sima organikus AP betétek vannak benne de tudok elsőkerekezni is vele , versenysportba használt karbon kerámia stb tárcsák meg betéteknél olvastam hogy be kell melegedjenek sima utcainál nincs ilyesmi , esetleg ha túlmelegszik beesik a fékkar de mivel inkább a gázt húzom ez még velem nem fordult elő a Banditnál
Pedig mindenki áradozik róla.
"Honda miért ment végül is?"

Menj egy olyannal(bármelyik 700as NCvel) , és gyorsan rá fogsz jönni, miért nem tartja azt meg senki :)
Hát még nem is dicsekedtél itt az új szerzeménnyel Honda miért ment végül is?
Neked nincs is motorod
Szerintem Csabura gondolsz. Ő tud olyanokat, hogy mi a franc az a kovalens kötés és miben különbözik az ionostól
Jól emlékszek, hogy van a csapatban egy vegyész?
Nálam nincs különbség. Kivéve ha túlmelegszik :)
Azt ne mond hogy hidegen jobb a feked mint uzemmelegen.
István! Köszönöm. Mehet savállóból, hullámrugóval. De a lényeg, h nem kell befosnom, mert a zajon kívül nincs mas káros hatása. Télen megcsinálom!
Kösz mégegyszer, hálás vagyok!
" "Fully Floating" disc. Mainly used for racing as it rattled and was very noisy for road use. Also the "Bobbin" as it was known then
was fixed with a circlip so there was a chance it could come loose and the bobbin could fall out. These are still used in racing as the
discs are inspected before and after each race. This dosent happen with a road bike..."
http://www.blackshadow-uk.co.u...

A lényeg:
"Years ago Brembo used Aluminium "bobbins" on thier discs without any anti-rattle spring washer, this was known as
a "Fully Floating" disc. Mainly used for racing as it rattled and was very noisy for road use. Also the "Bobbin" as it was known then
was fixed with a circlip so there was a chance it could come loose and the bobbin could fall out. These are still used in racing as the
discs are inspected before and after each race. This dosent happen with a road bike and its only when something goes wrong does anyone
examine the brake disc. 99% of front discs for motorcycles are "Semi Floating and have the spring washer. A small % of discs are solid
such as Harleys Etc. Modern day bobbins are now called "Rivets" as they are actually riveted onto the disc also they are now made
from Stainless steel and not aluminium any longer."
Elhiszem, főleg azért mert a fékkel ne lehet szórakozni. De ettől függetlenül nagyon sokszor az a meglátásom, hogy gyártó cégek megfelelő számú riogatást is elhelyeznek a köztudatban hogy féljen a paraszt az "egyébtől" és csak az ő terméküket vegye. Sokszor egy elméleti hókuszpókusznak nagyobb a füstje mint a lángja. Ilyen fémipari dillemma volt kb tavaly itt, amikor valaki a kutyacsontot szerette volna legyártatni mert olyan horror ára volt a gyárinak. Aztán volt aki megcsinálta laposacélból cnc vágógéppel azt vissz hali. Nekem az a meglátásom látatlanban (főleg hogy fizikai vizsgálatokra ezekszerint alkalmasak vagytok), hogy a gyárin végezzétek el és valami olyasmi anyagból valósítsátok meg. Nem lesz abból semmi gáz.
http://www.triumph675.net/foru...
"hard anodized STM button"

http://www.blackshadow-uk.co.u...

"Full sets of Bobbins in Stainless steel with stainless Circlip (E clips"

https://www.tpoparts.com/cat09...

. "We use the incredibly strong 7068 aluminum alloy; this lets us shave extra weight off the buttons while maintaining an even higher degree of strength for safety. TPO buttons also include mil-spec stainless steel clips and washers. You won't find any cheap steel or galvanized parts here. The buttons themselves are finished with a hardcoat anodized finish for maximum durability."

Csak hirtelen pár példa mait találtam. Vagyis lehet alu ötvözetből, és eloxálni , vagy rozsdamentes acélból. Utóbbi "előnye" hogy nagyjából mindegyik ugyan azt tudja szilárdságilag. A jobb minőséget pl 1.4541 vagy 1.4571 inkább csak akkor szoktuk pl a nyomástartó rendszerekbe betervezni, ha extra magas hőmérséklet van pl 1000 °C +. Ùgy látszik tényleg nem kell túlbonyolítani, és komoly hőkezelési eljárásokat előírni.
Az szegecsátmerőre, meg 13.8 mm irt általánosságban a legtöbb féktárcsánál, lehet akkor a furat nullás, és max 0.2 mm a játék.
Egyenlöre elég ennyi infó, vagy mennyünk mélyebbre?
( Valamelyik link alatt a szegecs alkalmas akár a semi, vagy full floating megoldáshoz is.)