Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vegyes tüzelésű motorokat én is utálom, a francnak sincs türelme kivárni, hogy a fa vagy szén felfűtse a kazánt no meg mire telelapátolom az égésteret német brikettel már indulhatnék is haza pedig még itthon vagyok.
Én meg olyankor mihamarabb megelőzöm őket. Utálok kétütemű vagy vegyestüzelésű négyütemű után menni.
Olyantajt epp heti 3x vettem ki egyedul a warti blokkjat,tel volt,bazihideg,az udvarban,a blokk legalabb 100 kilo,egyedul a szetdobott motorhazban allva es nagyon anyazva a nemeteket kellett rajatszani a nyelestengelyre azt a szart.
Nem jo emlek.
Pedig ma gurult el elottem egy gyonyoru hangu 251-es etz,beszivtam az illatat es rogvest fiatalodtam vagy 25 evet!
Szoci kivan csukva.Olyanokon szocializalodtam.
Meleg állapotban 1,ha állt pár órát 2-3.
Nem tudom,hogy kell ide linkelni,az a ronda index nem kéne rá.
Hogy ez mekkora......
250-es bordó cseptankos Jawa,na az teljesen hulla állapotban is csak megy-megy..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_250_559-9277647
Nekem bevált a 250-es is,kölyökkoromban kettő is volt.Meg egy 251-es is.
Hogy kissé átfogalmazzam a mondást, a Honda a pokolban is úr!
Egy kattanásból?
Azért egy Honda mégiscsak Honda.szal lepukkant felhullakbol csak az jöhet.
Bírom én is ezt a feelinget is,nemrég állítottam gyújtást,pöcc-röff indul.
Etz-ből nálam a 150-es a favorit.az egy jó egyensúlyban lévő szerkezet.
Bírom a szerkezetet,a feelinget,hogy a huszonéves faék technikával is milyen ritmusosat lehet pirítani.
Nekem van egy 250-es ETZ-m.Vizes úton nem viszem ki
Milyen autentikus lenne a lerohadt youngtimer vasakat egy citromsárga platós Barkassal összeszedni!
-1 látom,bocs
Azért látom a Bandit csak Bandit ,látom nagyon a szívedhez nőtt
Mint egy falat kenyér,úgy kellene.
Nekem van egy félviseltes banditom,azon gondolkodom,hogy mennyire illene a kölcsönzős palettába?
azok a sóherséget maximumra tudják tolni különösebb továbbképzés nélkül
Vagy többet a kutya nem fizetne érte?
Vagy nem abból élnek, ez csak "melléküzemág" :)