Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt azért figyelembe kell venni hogy ez a conti egy contiMotion.
a pówerkedős pilóta gumeszem közel duplája de úgy érzem nekem az kell a szerpentinen ... persze lehet olcsóbb is jó lenne de ezzel eddig nem volt gond meg lehet ebben a szezonban kitart végig így hogy alig megyek
Nem számit ha szar....... Csak Jo ocso legyen....amugy akciosan 17500 vetem Conti 180/55/17 gumát boltban magyarországon.
ááá dehogy, amibe van még 1000 km hogy tükörradiál Legyen eladják 80 százalékosnak alig 1-2 ember vesz új gumit de olyat is hallottam már hogy olaszba kikukázott fékbetéteket rak be az egyik mókus kukázott akksikat is ......
Ezt a szart tisztességes gumis nem szereli fel. Ez már komolyan a legalja..
Rendkívüli vétel motorcsere előtt álló "élelmes" K6 tulajoknak. Felpattintja a gyári gumit, a megvigyázott 80-100 ezret futott 10 éves motort vissza is tekerheti bő 20-ra, pláne ha még kicsit közelebb is viszi a gumit a kopásjelzőhöz, hogy "hihető" legyen a sztori.

Szóval ezeket számításba véve, akár szemmel jól látható összeget is el lehet értük kérni.
Motorozz.hu hirdetés:
Nem kacat! Eladó 2006 os Suzuki Banditról levett 7200kmtert futott! gyári gumik nincs megkopva szinte! nem volt soha defektje más új gumi miatt lecserélve...
Bridgestone Battlax BT020R
120/70 17
160/60 17
Ez agyfasz.. vazz.. nem is tudom, mit mondjak?! Mennyit tud ezekért valaki kérni? És ki az a tulok, aki pénzt ad érte?!
Pedig de. Próbálj ki egyet :) Boxer motor, két hengeres. Valahol leadja azt a pár lóerőt (90 körül talán) de az nem biztos, hogy ott, ahol szeretnéd. A kisbandit lóerő és nyomatékgörbéje máshogy néz ki, főleg mivel sornégy. Sokkal kiegyenlítettebb. Persze ettől még a bömmer túrázni, krúzolni sokkal jobb, de nem olyan fickós, mint egy sornégy 60(5)0-s. A vizesek egy más világ, de ez még a régi vonal. Ettől még nem szar, csak más :)
Kíváncsi lesz ennek a saga-nak a vége.
Nekem kisbandim volt. Annál nem lehet gyöngébb. De nekem nem is fontos a teljesítmény, nem erőből motorozok.
Gyengének éreznéd a Bandi után. Meg indexelni is utálnál vele :)
Az nem fér bele a keretbe, pedig lenne olyan ami majdnem chopper :-)
Söt, még egy BMW-t is megkívántam, de olyat nem találok nagyon eladót, ami most útba esne. Tegnap a Brenner hágón láttam egy szép R 1100S-t, de olyan tuti állapotba, mintha most gurult volna ki a boltból. Nem volt olyan zúga ahol matt lett volna, vagy poros. Mindezt kb 30.000km-el. Rá ugyan nem ültem, de nem tűnt magasnak és az ülés kimondottan keskeny volt. Tetszettek az ülés alatti kipufogók is. BMW-töl szokatlan, motor formája volt.
Szóval a csopperek felé fordultál. Nem rossz egyébként!
Célegyenesben vagyok a Bandit pótlásában. Holnap és holnapután is 6-6 motort megyek megnézni. Viszont a kiszemeltek között van olyan is, amit eredetileg nem terveztem, hisz mindenképpen kisebbet, könnyebbet szerettem volna a Bandit helyett, de ez nem biztos, hogy összejön :-) Egyszerűen olyan szép egy motor, ha nagy :-)
Igenis, értettem Zeusz!

Üdv
Prométheusz
A japán belpiacnak...
Ne játsz a tűzzel copfos :D
Ez fizetett hirdetés?
Köszönöm Ádám és neked Zöldi a segítséget
Lehet,hogy hideg tengervízbe kellene lógatnod.....gyógyuljá' vazze!
Köszönöm, megnézem.
lenn van de dagad a lábam még mindig, mostmár döcögök mankó nélkül is de cipőt nem tudok a lábamra húzni , igaz szombaton egész nap a banditot piszkáltam szelephézag olajcsere stb akkor mentem egy kis teszkós kört itt a környéken nyomtam egy kemény 20 km-t jobblábon befűzetlen 47es bakkancsal (mert az feljött még..) szerettem volna menni na de ez van nem baj ha betegek vagyunk fő az egészség !
Hianyoltalak a hetvegen. Csizmat ledobtad mar?
kuplungkarnál van egy kapcsoló azt kellene kitakarítani kicserélni vagy leellenőrízni