Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A holland kínálatból tudnék választani! FZ 750, Laverda, Guzzik
Csak tavaly óta működik a holland. Lehet hogy ezek még bevezető árak. Vagy pedig ott nem rabolja le az állam annyira a vállalkozókat..ezért lehet akár ilyen alacsony is az ár.
Ezekkel a bérleti díjakkal jó sok kliens kéne, hogy megtérüljön a beruházás :)
Na de pont az kell. Diagnosztikai kábelek, diagnosztikai gépek, hozzájuk programokkal. Egy vagyon. Egy fékkarnak meg miért kell eredetinek lennie? Nem veteránokról beszélünk, hanem a 80-as, 90-es évek átlagmotorjairól, amik sokunknak kimaradtak, mert nem volt lehetőség.
GSX750 streetfighter.
Na arra rákívántam.
Gyors keresést követően találtam egyet a UK-ben, épp tavaly hagyták abba, már kedvtelési célból nem kölcsönözhetőek a motorjaik, csak filmes és reklám célokra. A honlapjukon taglalják részletesen az okokat is. http://www.classicbikehire.com...

Viszont van egy a hollandoknál, amihez érthetetlen módon csak egynyelvű honlap tartozik. http://www.classicbikerent.nl/motoren
Szerintem erre elég kevés lenne a kereslet, de annyi biztosan nem, hogy megérje, illetve valami szemmel látható összeget még pluszban is termeljen. Sok olyan van, mint én aki a motorhoz pragmatikusan áll hozzá és bár megnézem a szép régi vasakat, de meg nem venném, sőt még kanyarodni sem akarok vele, ingyen sem. Engem ez egyszerűen nem vonz. Én a motorban az élményt keresem és az a technikai fejlődéssel párhuzamosan egyre jobb.
Persze megértem én akik ilyenre izgulnak, végülis mindenkinek más a becsípődése, csak engem hidegen hagy. És amennyire észreveszem elég sokan vagyunk ezzel így. Nem véletlen, hogy ez nem egy vezérbiznisz sehol a világon. Sőt részemről még nem is hallottam ilyenről, ettől persze még bőven lehet :)
Nahallod,a lomhoz nem találok jobbos belső takarót az idomba.Sugonál csak balos,ricsi nem bont ilyen régit.Ebay-en meg baszottdrága egy darab műanyag.
elméletileg igen gyakorlatilag meg nem, ugyanazok a szerszámok kellenek egy 80 évekbeli motorhoz (most nem MZ-ről beszélünk) mint egy 2010 eshez esetlegesen nincs szükség diagnosztikai kábelekre.... az alkatrészek is hegyekben állnak csak nem a 80-as évek csodáihoz már a 90-es évek eleje is kezd fekete lyuk lenni a régebbiekhez meg már fékkart is vadászni kell gyári alkatrészek meg ugye már nem rendelhetőek a használt alkatrész meg vagy jó vagy nem mivel mindegyiken ugyanaz kopik, megy tönkre úgyhogy a helyzet nem túl rózsás legalábbis szerintem
Mondjuk a hazai adózási körülmények között abból a napidíjból se sok maradna a végére.
http://suchen.mobile.de/fahrze...

Meg nem venném, de egy próbát megérne :-)
Olcsó motorokra kell gondolni kezdetben. Pl egy Dr Big (csak hogy Suzuki legyen), max 1500-2000 Euró. Egy Katana 3-4000 Euró. Ha 20-30.000Ft egy napra. (nekem annyit megérne egy régi kedvenc kipróbálása), akkor abból azért ki kell jönnie a mateknak. Értékcsökkenés nincs, alkatrészek hegyekbe állnak bontva, bonyolult felszereltség nem kell a szervizelésükhöz.
Jah és nekem már volt úgy a motorom a susnyásban hogy nem én vezettem.
Más oldalról közelítünk.Te a bérbe vevőétől,mi meg a tulajétól.
Na most már benézhetne a Zöldi is, kíváncsi vagyok neki hol jár a vezérhangya, mert láthatóan itt csak Nachtstern érti, hogy miről is lenne szó.
közel se minden a pénz kérdése , sőt ! különben 3 emberből legalább 4 hülye csak az a különbség hogy nem mindenki egyforma szinten van különben nem szoktam odaadni a motorjaim mert elborul aztán vehetem a fékkart kuplungkart meg nézhetem a karcos deklit.....
Hát tudod sok olyan strici van aki a feleségét is futtatja Minden csak pénz kérdése...
ja mindenki arra vágyik hogy valami nyomi szétcsessze a szíve csücskét
Van egy hervadt 97-es 600f-em.
Zöldinek biztos van ekkora tőkéje

Viccet félretéve, szerintem ezt el lehet kezdeni egyesületi alapon is, ki-ki a maga módján beszáll a saját egy vagy több youngtimerével. Így mindenki csak relatív keveset kockáztat, viszont van már egy induló géppark, amin ki lehet próbálni, hogy az üzleti modell működik-e.
Úgy alaphangon 15-20 milla a puszta befektetés,az állapot azért kétséges,tuti rámegy a parkra egy 5 milla.Na ez 25-30.A működési költségek felemésztik a kifizetendő bérleti díjakat.
Nemigen látom a megtérülést.
És akkor mondjuk még nem is zúzott be egy kanyon rossz oldalán valami elmeroggyant aki aszitte ugyanolyan könnyen kezelhetőek mint a maiak.
Miből,hogy pótolod a porrátört példányt?
Mer ugyan fedezi a biztosítő egy 20 éves youngtimer árának egy részét,meg az önrészt a delikvens,de találsz annyért kb ugyanolyat?

Áh,inkább egy államkötvény.
Na de ha 500-ért veszed és háromszor annyiba áll meg mire szép, az még mindig csak 1,5 M ft. Fele annak, amibe egy új, kölcsönözni való motor kerül. és ha szépen megvigyázod, karbantartod, értékálló, nem úgy mint az új...
Én is így vagyok vele, felmegyek valami hágóra, hegyekben áll a sok BMW 1200 GS, de ha van valami a 80-as, 90-es évekből, hát azt megnézem....a BMW-t nem. Láttam eleget és nem tetszik....
Én még nem nyúltam a kopókhoz pedig az elején úgy tűnt, hogy azok szarok, de a többi rész jó, na nem, a többi se volt olyan jó. Viszont a blokkhoz mechanikusan nem kellett nyúlni. Na az még nagyon fájna ha most azzal megszopatna...