Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
2002-es Bandithoz keresnék felhasználói kézikönyvet, nem szerviz könyvet. Előre is köszönöm.
Illetve egy olyan problémával küzdők, hogy néha nem akar indul a motor. Mind1, hogy hideg vagy meleg. A legszembetűnőbb azonosság, hogy nem mindegy milyen állásban van a szívató. Nem induláson pedig azt értem, hogy meg sem próbál indítózni, csak csönd van és semmi. Ha picit játszom a szívatóval akkor pedig egyszer csak pöcc-röff indul.
Üdv banditák
ELADÓ eke idom K4-es nagybandin volt.
Fényezett metál fekete, makulátlan állapotban, minden felfogatóval 15000HUF.

Budapesten megtekinthető, felszerelhető.
Elérhetőség az adatlapomon.
Ha nem felejtek ki belőle egy perselyt, lehet ma is ezzel járnék... :-D
Thx!
Ez a motor, amilyen ronda, olyan jó. Bármikor választanám napi használatra is egy gs helyett pl.
Ez olyasmi lehet, mint a használt gumi. Szépen vezetem a támblázatot, mit mikor cseréltem. Volt olyan használt gumi, ami adta a futásteljesítmény 80%-át, negyed áron az új, azonos típushoz hasonlítva, és volt, ami nagyon nem. De mindenképp többször kellett gumiztatnom, mostanában meg csak az idővel állok hadilábon, úgyhogy az utcaiakra csak újat veszek.
Azért lehet újonnan így kapni (bár a karbisokból nálunk nem nagyon lehetett, de a németeknél ennek nagy sikere volt) mert a jogsi korlátozott volt a fiataloknak és ők is akarnak nagyobb motort mint egy 250-es így csak az igényeket elégítették ki a gyártók.Anitának újonnan az M800-at fojtva vettük mert akkor még 25kw-os volt a jogsija.
Ezen most meglepődtem. De mi értelme? Annyit lehet spórolni azon ha később felokosítja (már ha lehet)? Eleve ellentmondás Nekem a 600cc és a 25kw. Minek csinálták akkor a 400-as Bandit?
Van belőle 25KW-os fojtott verzió, gyakorlatilag szinte mindenből van hivatalosan is.
Szerintem nincs ilyen hülye a Földön!
Egy 600-asról még a gyalogos járőr is levágja, hogy nem jó rá a kisjogsi. Régen talán lehetett etetni őket, de ma már nem éri meg kockáztatni. A helyszínen fejbelőnek ha lebuksz. Felejtsd el (szerintem)!
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy használ-e valaki 25kw-os papírral 600-as banditot?
"Senkire nem akasztottam jelzőt.."
Tudom. Nem kekeckedni akartam, csak megérteni a megjegyzésed irányát, értelmét.

Az ezered forduló elött az akkori motoromon az összes lehetséges "gányolást" végigjártam szerintem...innen pár "apró tapasztalat". 20 éve kevesebb emberhez lehetett tanácsért fordulni, és az Pannónián , jawan, mz-n gyűjtött tapasztalatok nem mindig voltak közvetlenül használhatók az akkori japán gépeken...A képen még talán most is látható "foltos" féktárcsa. Gondoltam akkoriban egyet, odaadtam egy gépműhelybe, hogy tüntessék el a vállakat rajta. Ez sikerült is, csak raktak bele kb 0.1 mm kagylósságot -vastagságkülönbséget pár helyen. Olyat pumpált, mint egy hintaló...na akkor otthon elő a lengyel-piacos tolómerő, meg a sarokköszörű...nem mondom, hogy mikronra kiköszörülgettem, de legalább lehetett vele fékezni, utána meg "bekopott". Más motorok kapcsán is volt pár "gépműhelyes" tapasztalatom. Ugyanis ha nem tudják a párhuzamossági, körkörösségi, síklápúsági és egyéb tűréseket, és miatt nem megfelelő technológiát használnak, akkor könnyen negatív lesz a végeredmény, főleg, hogy az Mo.-i géppark eléggé elöregedett, és kommerszt megmunkáló gépek nem mindig a megfelelők , akkor mikor az eredeti gyártási technológia célgéppel történik. A "szakik" meg nem igen vannak képben a követelményeket illetően, ha ecsetelni próbálnád, akkor meg egy "te akarod nekem elmesélni" arckifejezéssel reagálnak...átvételkor, mikor mutatod, hogy ennek így kéne passzolnia, akkor meg pingvinezés van, hogy azt ö nem tudta, eddig ilyet senki nem kért, meg azt nem szokták mérni...
Igénytelen, nekem a motorozás csak sokadlagos dolog, van és néha előveszem, de az életemben a prioritási sorrend alján van és ez megláőtszik azokon a megoldásokon amit hajlandó vagyok rááldozni.
Klasszikust idézve: "Ez nem bandit, hogy hátrahúzom a légszűrőházat, és leesik a karbisor"
Senkire nem akasztottam jelzőt..

De sztem Sanyi javítani akar a jelenlegi állapoton, ami neked nem biztos ,hogy elegendő lenne..
Nem tudom értelmezni...Sanyi igényesebb, vagy nagyon igénytelen? Èn nem ismerem élőben Sanyi igényeit, vagy igénytelenségét, te meg nem ismered az enyémet...
Szerintem elvárásod nem azonos Sanyiéval ..
A titkolózásom meg azért volt mert persze azért kissé én is szkeptikus vagyok, hegy mennyire lesz jó, de úgy gondolom egy próbát megér. A tárcsák még szinte teljes vastagságban vannak és a síkköszörű után is elvileg a határ fölött maradnak, de majd kiderül, az ígéret egyenlőre az, hogy jó lesz.
Értem a álláspontod, akkor rossz a matekom ...pár hete a új gumi cikk alatt ecseteltem pont, hogy most már 1-2 éve a kiszerelt kerekeket viszem, csak, és leszerelem a féktárcsákat is, mert egyre több irányból hallani , hogy megnyomják a tárcsákat.

https://www.sportmotor.hu/maga...

Mennyivel lehet kalkulálni egy "külsősnek", ha ilyenre adná a fejét, vagy úgy már nem igen éri meg? Mennyit vesznek el a vastagságból átlagban, mire "tiszta" lesz? Sima síkköszörűn, vagy spec gépen köszörülik. Amit én láttam technológiát ott függőleges tengelye volt a köszörűtárcsának, és a homlokfelületével (oldalával) köszörültek, nem a palásttal, és azt hiszem, bolygó mozgást végzett a tárcsa a koronghoz képest...gondolom így lehet a legjobb felületi síklápúságot biztosítani körkörösen...

Amúgy nekem meg a 4 forgalomban levö (és a többi felújítás alatt álló )miatt hasonló a szituáció. Èn sem tolok bele egy motorba túl sokat, mert az évi futásteljesítmény, most 3-4 fele oszlik...gixerre pl megérte venni komplett első féknyergeket, mert kevesebbe volt , mint egy szett fékbetét előre, és nyilván volt benne fékbetét, sőt nem is sokat mentek vele...volt, hogy hátra 5 euro volt a féknyereg betéttel...Jó az alacsony profilú, kisebb futásteljesítményű Power Pilot gumi szett is, mert így mire elfogy, lehet 3-4 év is eltelik, meg ezek legalább nem tudnak olyan kockásra kopni, mint egy mélyebb mintás gumi...Egy előnye van a több motornak, ha valamelyik kidől a sorból, nem kell megvennem az éppen aktuális méregdrága alkatrészt, ráérek kivárni az akciókat, jó ajánlatokat, ha éppen nincs betárazva belőle a padláson...
Amúgy tavaly megcsináltam magamnak a hullámokat parasztba, nem lett tökéletes, de már elviselhető lett, most lett lehetőség rendesen megcsináltatni elfogadható áron, így az lesz.
Nem kerül annyiba és megéri, nekem. A harmadába jön ki mint egy pár kínai és az ötödébe mint egy pár jobbnak mondott és nekem még évekig elmegy amennyit motorozok így nem mindegy, hogy most 100 és elmegy még tíz évet vagy 20-25 és elmegy 4-et nem beszélve a fő indokról, a kamionozás nem olcsó dolog, gumit venni sűrűn kell, vettem párban újat drágán és pár hónapon belül legyaláztam mindet, vettem használtat igen olcsón és ugyanannyit vagy többet elmentem velük, most futózottat veszek mert a tapasztalat alapján kb. 1 évet elmennek míg a jobb újak sem többet mert azidő alatt biztos, hogy kivágom valahol vagy szálszakadásos lesz egy kátxú miatt, nagyjából ilyen a féktárcsa is, tavaly nyomták meg mindkettőt gumizásnál miközben majdnem újak voltak és ez megint bekövetkezhet bármikor csak ha felújíttatom akkor nem fogom annyira sajnálni.
Hja, eleve nem is nagyon tudsz normális úszószintet beállítani, pont a gyenge rugók miatt, mert nem bírja el az úszókat, ezért meg kéne dönteni egy picit...de sokkal egyszerűbb , és biztonságosabb, ha ki van cserélve mindegyik tűszelep...főleg a gsxr 1100-nél mert azon kivenni a porlasztósort a világ egyik legkacifántosabb dolga, visszaszerelni meg a párja. Ìgy ezeknél a motoroknál nem érdemes félmunkát végezni, mert akkor 2x annyit ül az ember a szívóágon...
Sanyi!
Mindig egy picit titkolózós vagy...:-))) Szétveszik, felköszörülik, újraszegecselik? Minden megáll mondjuk 20-30 ezerben a pár? Mondjuk egy 4.75 mm tárcsából (50% kopottság) mondjuk mennyi marad 4.55.-4.65 mm ...4.5 mm -nél meg illik cserélni. Az kb 15-25 ezer km után be is következik. Egy új tárcsával 50-70 ezret kb el lehet menni 100 k-ba kerül...
Vagy rossz a matek? Tényleg megéri vele foglalkozni?
Kinézetben?
Miben jobb a kínai, mint a gyári?