Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vannak még mazochista hajlamú emberkék a csoportban, akik szeretnek múmiákat feltámasztani: tudok egy 1980-as 1100 Katanát műszaki nélkül 150e Ft.-ért. Motort nem láttam, gőzöm sincs az állapotáról. Egy másik szülő szólt az iskolában, mert látta rajtam a motoros ruhát.
Volt!
Gál Pisti motorja?
Persze tartóval együtt
Van egy eladó 3db-os Givi dobozszettje szomszédomnak GSF-GSX 650, 1250-re. Mind a 3 doboz karcmentes. 100E ft
Piros-fehér húszeves szottyadt s4 youngtimer hobbigep.Angol a garázsban virul.
Milyen Honda? Mi van az angol vassal?
Ha már GS rezonancia, a GS800 úgy ráz, mint az istennyila, legalábbis azon elzsibbadt a jobb kezem, mutató-közép és hüvelykujj egyaránt, soha nem volt még ilyen. Ezt leszámítva jó gép lenne, csak talán kicsit ingerszegény, de kanyarodni azt lehet vele!
Én csak balkezes súlyemelésben voltam jó - söröskriglivel!
Vagy csak túl sokat erősítettél fiatal korodban jobb csuklora.
Ez a gond sajnos nálam is meg van, a több órás gurulásokon az első 3/4 - 1 óra alatt piszokul rá tudok zsibbadni a kormányra. Érdekes, hogy ez ennyi idő alatt viszont elmúlik, később sokkal jobb.

A GS-nél említett rezonancia ettől teljesemn független, abban a tartományban az egész motor rezonál. Másnál is, nem csak nálam.
Tavaly vettem egy kici oco magyar akksit. Már új állapotában is gyengébben forgatott mint a gyári. A gyári 2008 óta bírta tavalyig. Ez mindösze egy évet. Oco volt, annyit is ért. Holnap érkezik a nem oco Yuasa, igaz ki is kell nyitni miatta a pénztárcát. Soha többet nem veszek bele noname akksit.
Nem rezonancia és kormányproblémátok van. Kéz zsibbadást motoron eü probléma okoz. Bizonyos szögben tartott kézben romlik a vérellátás, nyomódik egy ideg. Google: T.O.S. szindróma. Nekem mindkét kezemen zsibbad az 1-2-3 ujj. Ez különösen erősebb ha a bőr alá vastagabb pulcsit húzok, jobban szorít a bőrruha, valamint ha nehezebb fizikai munkát végzek a háznál. Ilyenkor bedurrannak a karok. Olyankor hetekig sokkal jobban és hamarabb zsibbadok.
az Xx-ben kettő is...és soha nem vibrál..
Többek közt ezé sincs gs-em.
A GS500-ban van kiegyenlítő tengely, 5500-6000 fordulat között mégis vibrál, terhelés nélkül különösen feltűnően (gázfröccsel visszaváltás közben például).
Qualifier rr feloldalasan pályázva meg valami micsülin vágott slicket ami ledaralja a sarvedomet.
De hajrá Kakucs.
Pontosítok,ha nincs balance tengelyed.
Amúgy kocog s4 zsibbaszt mer mostanáig asse tudtam miaz.
Van mar rendes gumid ra?
Ujabb pozitiv erv a 650 javara.
A legolajos 1200-es is rezonal 4000-es fordulat kornyeken. Sztem minden jarmunek van ilyen tartomanya,ha ez megnyugtat vkit....
Sziasztok Banditások!
A segítségeteket szeretném kérni, nem tudja valaki, hogy 600-as banditon milyen hosszú a gyári első felső fékcső? Arról lenne szó, amelyik a fékkartól a fékcsőelosztóig megy. Elég sos lenne, ért szerelőnél van a vasam és egy fékcső miatt nem tudom elhozni... Előre is nagyon köszi!
Nekem is 650 van, de nem érzek semmi vibrációt.
Te eredetileg vajdasági vagy?
Nem, én az elbXXXszott formájú és méretű talicskakormány miatt. Enyém nem vibrál, az a legendás légolajos még, amiről kobzosok
énekelnek hőskölteményeket.