Csak egy èszrevètel az utolsó mondatodhoz. Ha a tűszelepek pöcök rugói nem azonos erővel bírnak, akkor sem lesz egyforma az úszóházban lèvő benzin magassága, hiába a pontos gyári manual beállítás, ergó a csöves szintezès fogja megadni melyik úszónál szüksèges korrigálni annak magasságát....szerintem.
GSXR 1000 topikban ha van kedved visszaolvasni van az aki a gyári lötyögős tárcsaát ujraszegecseltette olcsóbban.
Ha csak ez a baja,nem kopott,kagylós.40000.-ről beszéltek.
...és tennék ezt teljesen jogosan! :-)
Csak látom a jövőt!
"Eladnám megkímélt MTR bukómat! Egyedileg beépített kék LED-ek Yoshimura alakban! Èn magam furkáltam meg a héjszerkezetet !!! Nagyon ütős!!! Azóta mindenhol ingyen fagyizok!!!"
Károlyunknak volt ilyen, egy 30 ezret elszaladt vele, azt tudom.
A bontós meg cumi tud lenni. Egy Sradra kellett egyszer. Telefonon lebeszéltem, hogy van polcon kb 15 pár, mire odaérek, kiválasztja a tutikat.
3 pár volt. Az egyik lötyögött, a másikból csak az egyik, az utolsó pár tökéletesnek tűnt, még a festék sem volt lepattanva, semmi válla. Gari van, ha felteszem és szar. Feltettem, és lám, szar volt, úgy ütött, hogy pumpált a kar. Kerék ki, tárcsa le, tárcsa vissza, aztán rendeltünk újat.
Egyéb tapasztalataim szerint olyan ez is mint a használt abroncs-új abroncs. Pl vettem az 1400-re vagy 4 pár első tárcsát bontottan, egy pár használható amit felszereltem, nyilván bontott kb félúton van...és apránként vételárban ott leszek, mintha vettem volna egy párat újonnan. Ès akkor még érteni is kell hozzá, hogy az axiális ütést, és a kagylós kopást ki tudd mérni, szűrni... vagy az egyéb tárcsaproblémákat. Ezek jellemzően csak felszerelt tárcsánál ellenőrizhetők, kivéve a kagylós kopás...
A tl1000, busa elsö gen, gsx 1400, gsxr 1000 (k1,k2) gsxr 750 (97-99) -en voltak /vannak ilyen idő előtt cserélni való tárcsák 320 mm-esböl. Pár éve az 1400-sekre sorba rendelték a keleti tárcsákat...az elején elégedettek voltak, de nem kísértem figyelemmel, hogy valóban rendes élettartamot tudtak -e kihozni belőlük.
Köszönöm
Már nagyon csereérettek az enyémek. Annyira kotyognak minden irányban, hogy döccenőnél már össze vissza csilingel az eleje. Levideózom délután a kotyogást, mert ezt szerintem érdemes látni :-)
Már csak azon agyalok ezerrel, hogy valami bontott eredeti, vagy utángyártott kínai szettet tegyek fel. Sajnos a komoly gyártók (Brembo, EBC) megfelelő tárcsáit ebben az életben nem fogom tudni magamnak megengedni. Csak nem tudom, hogy szabad-e ilyesmit a kínaiaktól rendelni. Nincs ismerősöm, aki referenciaként tudna szolgálni.
Innen esetleg valaki már próbálta az aliexpresses tárcsákat? Tapasztalat?
Cikkszám alapján eltérnek, de szerintem a felfogatás, és a tányér mélység azonos. A rajz alapján inkább a hütöfurat mintázatban van eltérés.
Elvileg a 1100 gixeré is jó rá, mi több azon gyárilag 1 mm vastagság plusz van, azaz 5.5 mm és 4.5 mm nél kopott , a banditnál meg 5 mm -röl indul, és szintén 4.5 mm a minimum.
Ezek csak a katalógus szerinti okfejtésem, nem volt egyszerre egy időben mindegyik a kezemben, hogy össze tudjam vetni. De szerintem pl az ebay-en az utánagyártott tárcsáknál feltüntetik felfogatási osztókört, furatméret, meg a tárcsa mélységét, sőt az is lehet, hogy azonos cikkszámon hozza ugyan azt a tárcsát mindegyik motortípushoz. (gsx r 1100, gsf 1200 göbre, és egyenesvázas.)
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...
Erre rárepülök!
Ha csak ez a baja,nem kopott,kagylós.40000.-ről beszéltek.
2016. ápr. 22. 10:38
peetsp
(Vagy felhergelem a hegesztő trafómat és a tárcsát megpötyögtetem minden szegecsnél. Tutira nem fog kotyogni többet :-) :-) :-) )
Én még a helyi swiftes menősrácot sem értettem aki besírt mert odavágta a neont a küszöb alatt.
http://i.imgur.com/4gcb7.jpg
(Még egy csoffadt kütyü, amit esténként töltőre kell gyugni. Nooormáliiiis?)
http://youtu.be/QOBPaofhccw
Csak látom a jövőt!
"Eladnám megkímélt MTR bukómat! Egyedileg beépített kék LED-ek Yoshimura alakban! Èn magam furkáltam meg a héjszerkezetet !!! Nagyon ütős!!! Azóta mindenhol ingyen fagyizok!!!"
A bontós meg cumi tud lenni. Egy Sradra kellett egyszer. Telefonon lebeszéltem, hogy van polcon kb 15 pár, mire odaérek, kiválasztja a tutikat.
3 pár volt. Az egyik lötyögött, a másikból csak az egyik, az utolsó pár tökéletesnek tűnt, még a festék sem volt lepattanva, semmi válla. Gari van, ha felteszem és szar. Feltettem, és lám, szar volt, úgy ütött, hogy pumpált a kar. Kerék ki, tárcsa le, tárcsa vissza, aztán rendeltünk újat.
"helmet with integrated LED light system."
Nem búcsús egy kicsit ez már??? Világitó LED-es bukó?
Már nagyon csereérettek az enyémek. Annyira kotyognak minden irányban, hogy döccenőnél már össze vissza csilingel az eleje. Levideózom délután a kotyogást, mert ezt szerintem érdemes látni :-)
Már csak azon agyalok ezerrel, hogy valami bontott eredeti, vagy utángyártott kínai szettet tegyek fel. Sajnos a komoly gyártók (Brembo, EBC) megfelelő tárcsáit ebben az életben nem fogom tudni magamnak megengedni. Csak nem tudom, hogy szabad-e ilyesmit a kínaiaktól rendelni. Nincs ismerősöm, aki referenciaként tudna szolgálni.
Innen esetleg valaki már próbálta az aliexpresses tárcsákat? Tapasztalat?
http://www.partzilla.com/parts...
Cikkszám alapján eltérnek, de szerintem a felfogatás, és a tányér mélység azonos. A rajz alapján inkább a hütöfurat mintázatban van eltérés.
Elvileg a 1100 gixeré is jó rá, mi több azon gyárilag 1 mm vastagság plusz van, azaz 5.5 mm és 4.5 mm nél kopott , a banditnál meg 5 mm -röl indul, és szintén 4.5 mm a minimum.
Ezek csak a katalógus szerinti okfejtésem, nem volt egyszerre egy időben mindegyik a kezemben, hogy össze tudjam vetni. De szerintem pl az ebay-en az utánagyártott tárcsáknál feltüntetik felfogatási osztókört, furatméret, meg a tárcsa mélységét, sőt az is lehet, hogy azonos cikkszámon hozza ugyan azt a tárcsát mindegyik motortípushoz. (gsx r 1100, gsf 1200 göbre, és egyenesvázas.)
A görbe és az egyenesvázas légolajosoknak eltérő az első féktárcsája?