Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hasonló módon lesz megoldva az enyém is.
Van rá megoldás, az én tárcsáimat is nemsokára megoldják ,feltétel, hogy még ne essen kopáshatár alá.
Csak egy èszrevètel az utolsó mondatodhoz. Ha a tűszelepek pöcök rugói nem azonos erővel bírnak, akkor sem lesz egyforma az úszóházban lèvő benzin magassága, hiába a pontos gyári manual beállítás, ergó a csöves szintezès fogja megadni melyik úszónál szüksèges korrigálni annak magasságát....szerintem.
Mit fürészelsz ezzel a fürészgéppel?
Szia a gyári tárcsáktól jobb a Kínai...Sajátomra is onnan rendeltem. Tökéletesen meg vagyok vele elégedve.
Robbantott ábra: -röntgen kép
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...
Köszönöm! Jól hangzik!
Erre rárepülök!
GSXR 1000 topikban ha van kedved visszaolvasni van az aki a gyári lötyögős tárcsaát ujraszegecseltette olcsóbban.
Ha csak ez a baja,nem kopott,kagylós.40000.-ről beszéltek.

2016. ápr. 22. 10:38
peetsp
A kínai tárcsák felé hajlok jelenleg. A bontottat nem érzem biztos megoldásnak, a komoly márkákat meg nincs "kedvem" kifizetni.

(Vagy felhergelem a hegesztő trafómat és a tárcsát megpötyögtetem minden szegecsnél. Tutira nem fog kotyogni többet :-) :-) :-) )
De ki az a csökkent értelmű aki ezt is megcsinálja?
Én még a helyi swiftes menősrácot sem értettem aki besírt mert odavágta a neont a küszöb alatt.
Már a Star Trekben is volt világító sisak.
http://i.imgur.com/4gcb7.jpg
Olyan Knight-rideresben még tutibb volna!

(Még egy csoffadt kütyü, amit esténként töltőre kell gyugni. Nooormáliiiis?)
És néééé,tényleg van aki kivilágítja a búráját.

http://youtu.be/QOBPaofhccw
...és tennék ezt teljesen jogosan! :-)
Csak látom a jövőt!
"Eladnám megkímélt MTR bukómat! Egyedileg beépített kék LED-ek Yoshimura alakban! Èn magam furkáltam meg a héjszerkezetet !!! Nagyon ütős!!! Azóta mindenhol ingyen fagyizok!!!"
Károlyunknak volt ilyen, egy 30 ezret elszaladt vele, azt tudom.
A bontós meg cumi tud lenni. Egy Sradra kellett egyszer. Telefonon lebeszéltem, hogy van polcon kb 15 pár, mire odaérek, kiválasztja a tutikat.
3 pár volt. Az egyik lötyögött, a másikból csak az egyik, az utolsó pár tökéletesnek tűnt, még a festék sem volt lepattanva, semmi válla. Gari van, ha felteszem és szar. Feltettem, és lám, szar volt, úgy ütött, hogy pumpált a kar. Kerék ki, tárcsa le, tárcsa vissza, aztán rendeltünk újat.
Egyéb tapasztalataim szerint olyan ez is mint a használt abroncs-új abroncs. Pl vettem az 1400-re vagy 4 pár első tárcsát bontottan, egy pár használható amit felszereltem, nyilván bontott kb félúton van...és apránként vételárban ott leszek, mintha vettem volna egy párat újonnan. Ès akkor még érteni is kell hozzá, hogy az axiális ütést, és a kagylós kopást ki tudd mérni, szűrni... vagy az egyéb tárcsaproblémákat. Ezek jellemzően csak felszerelt tárcsánál ellenőrizhetők, kivéve a kagylós kopás...
Most egy rendes fórumon gyorsan neked esnének, hogy nem telik rá, és savanyú a szőlő :D:D:D
https://www.louis.de/en/artike...

"helmet with integrated LED light system."
Nem búcsús egy kicsit ez már??? Világitó LED-es bukó?
A tl1000, busa elsö gen, gsx 1400, gsxr 1000 (k1,k2) gsxr 750 (97-99) -en voltak /vannak ilyen idő előtt cserélni való tárcsák 320 mm-esböl. Pár éve az 1400-sekre sorba rendelték a keleti tárcsákat...az elején elégedettek voltak, de nem kísértem figyelemmel, hogy valóban rendes élettartamot tudtak -e kihozni belőlük.
100k?? Jézusom. Akkor most vagy a tüzifát nem veszem meg télire, vagy eladom az egyik vesémet... :-) :-)
Köszönöm
Már nagyon csereérettek az enyémek. Annyira kotyognak minden irányban, hogy döccenőnél már össze vissza csilingel az eleje. Levideózom délután a kotyogást, mert ezt szerintem érdemes látni :-)
Már csak azon agyalok ezerrel, hogy valami bontott eredeti, vagy utángyártott kínai szettet tegyek fel. Sajnos a komoly gyártók (Brembo, EBC) megfelelő tárcsáit ebben az életben nem fogom tudni magamnak megengedni. Csak nem tudom, hogy szabad-e ilyesmit a kínaiaktól rendelni. Nincs ismerősöm, aki referenciaként tudna szolgálni.
Innen esetleg valaki már próbálta az aliexpresses tárcsákat? Tapasztalat?
100ért már van párban, kár kombinálni
http://www.partzilla.com/parts...
http://www.partzilla.com/parts...

Cikkszám alapján eltérnek, de szerintem a felfogatás, és a tányér mélység azonos. A rajz alapján inkább a hütöfurat mintázatban van eltérés.
Elvileg a 1100 gixeré is jó rá, mi több azon gyárilag 1 mm vastagság plusz van, azaz 5.5 mm és 4.5 mm nél kopott , a banditnál meg 5 mm -röl indul, és szintén 4.5 mm a minimum.
Ezek csak a katalógus szerinti okfejtésem, nem volt egyszerre egy időben mindegyik a kezemben, hogy össze tudjam vetni. De szerintem pl az ebay-en az utánagyártott tárcsáknál feltüntetik felfogatási osztókört, furatméret, meg a tárcsa mélységét, sőt az is lehet, hogy azonos cikkszámon hozza ugyan azt a tárcsát mindegyik motortípushoz. (gsx r 1100, gsf 1200 göbre, és egyenesvázas.)
Sziasztok!
A görbe és az egyenesvázas légolajosoknak eltérő az első féktárcsája?
Szerintem anyag hibára utaló jelet találtak nem egyszeri szervizelés alatt pár motornak s ezért.....