Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyula írtam üzenetet. Igazság szerint nem is egyet...
Te is a jobb markolat vibrációja miatt variáltál?
Kicsit sokat kellett autózni városok közt de jó szervezéssel simán.
Gáz hogy az okmányiroda a legrosszabb várakozási időben.
Akkor neked is belefért volna 1 napba tulajdonképpen.
A honda hétfőn 11-re levizsgázott Gödöllőn az NKH-ban.A vám és az okmányiroda csak azért maradt szerdára mert melózom közben.
Vám Vácon a lemez utcában,délelőtt folyamán,okmány meg veresen elhajtottak hogy két hét de ugyanazzal a lendülettel Péceliben 2-órakkor kezemben volt a rendszám.
Lehetett volna segítséget kért a műszakira. De úgy gondoltam rendben van a gép. Amúgy szerencsém volt szinte azonnal sorra kerültem. A posta volt lassú"csak"
Gyors volt. Van haverod, vagy hol sikerült ez ilyen sebességgel. Régebben intézem ilyet, de 3 nap volt az abszolút rekordom.
Le sem merem írni, hányféle kormányt próbáltam. Így 10 év után meg lett a tökéletes, egy Lucas. De a gyárinál még egy ETZ kormány is jobb, volt fent az is.
Szép paripa
A pálinka az jó ötlet , már csak a hely és az időpont a kérdés.
Közben lebontottam a gáz kart, és meg vizsgálódtam, a kormány és a markolat között van kb 0,5mm hézag kör körösen, ez lehet a
konstrukciós probléma, szerintem. Ha más is alátámasztaná ezt az elméletet akkor ezt kellene "hézagolni" vagy kisebbre alakítani valahogyan.
De lehet hogy rossz irányba keresgélek
Ma 7:30-kor műszaki vizsga, utána VÁM regadó, majd kormányablak.11-kor már rajta volt a rendszám.
Igazából engem dühít.Ám ahogy mondtad, túl lehet élni. És mivel nem tudom, milyen kormány hozna (vagy nem hozna) eredményt, semmi kedvem baszakodni vele, és többször cserélgetni...
VÉGRE
Egy közös pálinkázás keretein belül kibéleljük a kesztyűinket kemping bicikli belső gumival. Természetesen csak a jobbosakat... Na? Mit szólsz hozzá?
Nekem is van nyűgöm az 1250 Fa kormányával. A jobb hüvelykujj ízületemet baszkurálja egy idő után, de most már hozzászoktam. Le kéne cserélni egy valamivel szélesebb, és ami talán fontosabb kevésbé hátrahajló kormányra, lehet ez utóbbi szempont megoldaná a bajomat. De azért így is ki lehet bírni.
Ne vàgd le, nekem nincs is markolatfűtésem, mégis zsibbad...
Igen csak a jobb kezem nekem is, de hosszú túrák után pár napig még hangyás a hüvelyk ujjam hegye
Már ketten vagyunk hangyásak
Csak a gáz karon másik oldalon nem, markolat fűtés van rajta , már azon gondolkoztam hogy le vágom és kicserélem normál fogantyúra, de a mások oldalon nem érezhető rezonancia. Ha kisebb sebességgel megyek akkor jobban érződik és hamarabb zsibbad a kezem, ha 130 felett akkor is el zsibbad csak később :) és kisebb is a rezonancia.
Gumi jó, felnivel együtt egyensúlyozva, kerékcsapágy rendben van.
Az 1250FA-n nekem is zsibbad a jobb (és kizárólag a jobb) tenyerem/kézfejem a rezonanciatól. Már megtanultam élni vele... Időnként "hangyátlanítok" (úgy teszek, mint aki éppen megsütötte a kezét), és gurulok tovább... Biztosan valami konstrukciós hiba. Ámbár - hogy őszinte legyek - eddig azt hittem, hogy az én testemmel van a baj, hogy zsibbad a jobb kézfejem....
És csak a gázkaron?A másik oldalt nem?
Gumi, ütős felni? Vagy a motorja rezonál?
Sziasztok, Segítenétek? gsx650f-es bringám van és a gázkaron elég nagy rezonancia lép fel szinte minden tartományban, ezt lehet orvosolni? vagy élni kell a jelenséggel?
Szerintem nem kell ezt az olaj dolgot túllihegni. Olyat kell rakni a vasba amit a gyártó előír és megbízható forrásból származó eredetit. Ennyi. Hogy milyen márka az ismertebbek közül az szinte tökmindegy. Én például nem éreztem semmi javulást a Motullal a Repsolhoz képest. Mint normál felhasználó szerintem ez érdekes is lenne.
Csak a céges!