A honda hétfőn 11-re levizsgázott Gödöllőn az NKH-ban.A vám és az okmányiroda csak azért maradt szerdára mert melózom közben.
Vám Vácon a lemez utcában,délelőtt folyamán,okmány meg veresen elhajtottak hogy két hét de ugyanazzal a lendülettel Péceliben 2-órakkor kezemben volt a rendszám.
Lehetett volna segítséget kért a műszakira. De úgy gondoltam rendben van a gép. Amúgy szerencsém volt szinte azonnal sorra kerültem. A posta volt lassú"csak"
Le sem merem írni, hányféle kormányt próbáltam. Így 10 év után meg lett a tökéletes, egy Lucas. De a gyárinál még egy ETZ kormány is jobb, volt fent az is.
A pálinka az jó ötlet , már csak a hely és az időpont a kérdés.
Közben lebontottam a gáz kart, és meg vizsgálódtam, a kormány és a markolat között van kb 0,5mm hézag kör körösen, ez lehet a
konstrukciós probléma, szerintem. Ha más is alátámasztaná ezt az elméletet akkor ezt kellene "hézagolni" vagy kisebbre alakítani valahogyan.
De lehet hogy rossz irányba keresgélek
Igazából engem dühít.Ám ahogy mondtad, túl lehet élni. És mivel nem tudom, milyen kormány hozna (vagy nem hozna) eredményt, semmi kedvem baszakodni vele, és többször cserélgetni...
Nekem is van nyűgöm az 1250 Fa kormányával. A jobb hüvelykujj ízületemet baszkurálja egy idő után, de most már hozzászoktam. Le kéne cserélni egy valamivel szélesebb, és ami talán fontosabb kevésbé hátrahajló kormányra, lehet ez utóbbi szempont megoldaná a bajomat. De azért így is ki lehet bírni.
Csak a gáz karon másik oldalon nem, markolat fűtés van rajta , már azon gondolkoztam hogy le vágom és kicserélem normál fogantyúra, de a mások oldalon nem érezhető rezonancia. Ha kisebb sebességgel megyek akkor jobban érződik és hamarabb zsibbad a kezem, ha 130 felett akkor is el zsibbad csak később :) és kisebb is a rezonancia.
Gumi jó, felnivel együtt egyensúlyozva, kerékcsapágy rendben van.
Az 1250FA-n nekem is zsibbad a jobb (és kizárólag a jobb) tenyerem/kézfejem a rezonanciatól. Már megtanultam élni vele... Időnként "hangyátlanítok" (úgy teszek, mint aki éppen megsütötte a kezét), és gurulok tovább... Biztosan valami konstrukciós hiba. Ámbár - hogy őszinte legyek - eddig azt hittem, hogy az én testemmel van a baj, hogy zsibbad a jobb kézfejem....
Sziasztok, Segítenétek? gsx650f-es bringám van és a gázkaron elég nagy rezonancia lép fel szinte minden tartományban, ezt lehet orvosolni? vagy élni kell a jelenséggel?
Szerintem nem kell ezt az olaj dolgot túllihegni. Olyat kell rakni a vasba amit a gyártó előír és megbízható forrásból származó eredetit. Ennyi. Hogy milyen márka az ismertebbek közül az szinte tökmindegy. Én például nem éreztem semmi javulást a Motullal a Repsolhoz képest. Mint normál felhasználó szerintem ez érdekes is lenne.
Gáz hogy az okmányiroda a legrosszabb várakozási időben.
Vám Vácon a lemez utcában,délelőtt folyamán,okmány meg veresen elhajtottak hogy két hét de ugyanazzal a lendülettel Péceliben 2-órakkor kezemben volt a rendszám.
Közben lebontottam a gáz kart, és meg vizsgálódtam, a kormány és a markolat között van kb 0,5mm hézag kör körösen, ez lehet a
konstrukciós probléma, szerintem. Ha más is alátámasztaná ezt az elméletet akkor ezt kellene "hézagolni" vagy kisebbre alakítani valahogyan.
De lehet hogy rossz irányba keresgélek
Már ketten vagyunk hangyásak
Gumi jó, felnivel együtt egyensúlyozva, kerékcsapágy rendben van.