nemrég ecsetelte nekem egy kolléga hogy hát igen az ő autójában nem bírta ki a gyári fékbetét a 30 ezres szervizt hamarabb elkopott...kérdezem tőle hogy mi az ördögöt bírt vele csinálni, az enyémben több mint 50k van és olyan még a betét mint az új. erre nagy lesajnálva közli hogy igen az ő tempója eszi a fékbetétet
Mivel ilyen szinten én ugatom a szakmát,inkább más vonalon indulok el.
És a fagyval olugy vagyok mint Bruce Banner és a düh,mindig is jöhet,észben van mindig.
Bár itt autóvetetésről van,mekkora igazság ez a motorozásra vonatkozóan is!
- És mondjuk ha egy versenyt vagy futamot nézel? Miből ismered fel, hogy ki a jó és ki a rossz? Mit figyelsz ilyenkor? Ki a legjobb?
- Mindig a finom, kiegyensúlyozot. Az igazán gyorsak ezt a finomságot kombinálják az agesszivitással, ami látszólag egy ellentmondásos dolog, de a versenyzés lényege ez, hiszen a finom kezelés stabilan tartja az autót, nem teszi tönkre, nem koptatja a gumikat, és akinél a tapadás, annál vannak a tizedmásodpercek, ugyanakkor kell egy kis rámenősség, ami megadja a tempót és a józan kockázatvállalást. Ritka egyensúly ez, az ilyen pilóta szépen folyatja az autót a pályán, ugyanakkor nagyon gyors is.
Közúton ugyanakkor szintén hasonló érvényesül, egy kicsit másképp. A közúton nem kell soha durván támadni a kanyart, ahogy a versenypályán sem. Messze, magunk elé kell figyelni és felkészülni a történésekre, analizálni és értékelni a közlekedési helyzetet. Ha az ember rendesen használja összes érzékszervét, akkor gyorsan és biztonságosan képes haladni, nem utolsósorban pedig folyamatosan.
Nekem van 1db 1996-2000 közöttire való szèp állapotban. Jó a k1-k5 közöttire is ha a dobon lèvő fülhöz szerkesztessz egy 15mm toldást, mert ott van pici diferencia.
Na mégegyszer. A reset kizárólag azért van, hogy a trip1 és trip 2 számlálót nullázd. Ha sima "odo" állásban van, hiába nyomkodod, semmit nem csinál magában. Egyszerre nyomd a selectet meg a resetet 6 másodpercig (az a bizos) villogni fog az órád.
Ha nem villog, kuka a mikrokapcsoló, ami alatta van.
Nekem az első van (Givi TN3102), de pont most gondolkozok mit kéne csinálni, mert a jobb oldali leért egy kanyarban.
Az alsó rögzítő csavar negyede ott maradt az aszfalton, baj nem lett, de nyugtalanít.
Nincs nekik, júliusig hiánycikk. Tűszelep magában már az is jó lenne, mert jó ülèk van. Segítsèg lenne cikkszám vagy jelölès, azonosító a tűszelepről, ès kinèl lehetne hozzájutni?
Anno a Givi-féle bukócsövet raktam nagybandira. Egyszer egy kisebb csúszás során megmentette a balos deklimet - picit lehorzsolódott, semmi egyéb nem volt.
És a fagyval olugy vagyok mint Bruce Banner és a düh,mindig is jöhet,észben van mindig.
- És mondjuk ha egy versenyt vagy futamot nézel? Miből ismered fel, hogy ki a jó és ki a rossz? Mit figyelsz ilyenkor? Ki a legjobb?
- Mindig a finom, kiegyensúlyozot. Az igazán gyorsak ezt a finomságot kombinálják az agesszivitással, ami látszólag egy ellentmondásos dolog, de a versenyzés lényege ez, hiszen a finom kezelés stabilan tartja az autót, nem teszi tönkre, nem koptatja a gumikat, és akinél a tapadás, annál vannak a tizedmásodpercek, ugyanakkor kell egy kis rámenősség, ami megadja a tempót és a józan kockázatvállalást. Ritka egyensúly ez, az ilyen pilóta szépen folyatja az autót a pályán, ugyanakkor nagyon gyors is.
Közúton ugyanakkor szintén hasonló érvényesül, egy kicsit másképp. A közúton nem kell soha durván támadni a kanyart, ahogy a versenypályán sem. Messze, magunk elé kell figyelni és felkészülni a történésekre, analizálni és értékelni a közlekedési helyzetet. Ha az ember rendesen használja összes érzékszervét, akkor gyorsan és biztonságosan képes haladni, nem utolsósorban pedig folyamatosan.
Ha nem villog, kuka a mikrokapcsoló, ami alatta van.
Az alsó rögzítő csavar negyede ott maradt az aszfalton, baj nem lett, de nyugtalanít.
Ilyen szempontból jobb lehet a második.
Apropó valakinek valami ötlet az átalakításra?
http://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/07KS0507_fekbetet/
Ilyet tettem hatra a heten. Atom jo, eleg eros, nem csikorog. Elore megy az sa