Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A három db csavar rögzitèsi pontja ès a belső nyilás amit tolómèrővel mèrsz, azonos 1996-2005-ig, kivève a 2004ben egybe volt a toldással a dob.
nemrég ecsetelte nekem egy kolléga hogy hát igen az ő autójában nem bírta ki a gyári fékbetét a 30 ezres szervizt hamarabb elkopott...kérdezem tőle hogy mi az ördögöt bírt vele csinálni, az enyémben több mint 50k van és olyan még a betét mint az új. erre nagy lesajnálva közli hogy igen az ő tempója eszi a fékbetétet
Mivel ilyen szinten én ugatom a szakmát,inkább más vonalon indulok el.
És a fagyval olugy vagyok mint Bruce Banner és a düh,mindig is jöhet,észben van mindig.
Most itt a finomsag alatt nem feltetlenul a fagylalt ertendo.....egyaltalan,hogy jut eszedbe ebben a moslek idoben?
Huhh,asszem eszek egy fagyit,4 gombóc.......és tejszinhab.
Bár itt autóvetetésről van,mekkora igazság ez a motorozásra vonatkozóan is!

- És mondjuk ha egy versenyt vagy futamot nézel? Miből ismered fel, hogy ki a jó és ki a rossz? Mit figyelsz ilyenkor? Ki a legjobb? 
- Mindig a finom, kiegyensúlyozot. Az igazán gyorsak ezt a finomságot kombinálják az agesszivitással, ami látszólag egy ellentmondásos dolog, de a versenyzés lényege ez, hiszen a finom kezelés stabilan tartja az autót, nem teszi tönkre, nem koptatja a gumikat, és akinél a tapadás, annál vannak a tizedmásodpercek, ugyanakkor kell egy kis rámenősség, ami megadja a tempót és a józan kockázatvállalást. Ritka egyensúly ez, az ilyen pilóta szépen folyatja az autót a pályán, ugyanakkor nagyon gyors is. 
Közúton ugyanakkor szintén hasonló érvényesül, egy kicsit másképp. A közúton nem kell soha durván támadni a kanyart, ahogy a versenypályán sem. Messze, magunk elé kell figyelni és felkészülni a történésekre, analizálni és értékelni a közlekedési helyzetet. Ha az ember rendesen használja összes érzékszervét, akkor gyorsan és biztonságosan képes haladni, nem utolsósorban pedig folyamatosan.
Givi doboztarto konzol elado!!monokey rendszer platnival,2008as banditomon volt fent!60ezer ft
az enyém 2001 -es küldök képet mérettel milyet keresnék
van képed róla? mindjárt mutatom milyen kellene vagy le tudod fotózni tolómérővel bemérve a tied?
Nekem van 1db 1996-2000 közöttire való szèp állapotban. Jó a k1-k5 közöttire is ha a dobon lèvő fülhöz szerkesztessz egy 15mm toldást, mert ott van pici diferencia.
nekem egy gyári dob :-D
mi köllene ?
Nekem a második képen lévő van. Nincs vele gondom.
Köszönöm a tippeket,akkor valószínű,hogy más megoldást keresek mert szeretek borogatni nagyon.
Mint szegény rendőrnél is....
Na mégegyszer. A reset kizárólag azért van, hogy a trip1 és trip 2 számlálót nullázd. Ha sima "odo" állásban van, hiába nyomkodod, semmit nem csinál magában. Egyszerre nyomd a selectet meg a resetet 6 másodpercig (az a bizos) villogni fog az órád.
Ha nem villog, kuka a mikrokapcsoló, ami alatta van.
A reset gomb nem reagál semmire. Esetleg javaslat? Köszönöm szépen az eddigieket!
Nyugtalaníthat is, mert simán kirúghatta volna az első kereket. Ami elég nagy százalékban jelent azonnali talajmintavételt.
Nekem az első van (Givi TN3102), de pont most gondolkozok mit kéne csinálni, mert a jobb oldali leért egy kanyarban.
Az alsó rögzítő csavar negyede ott maradt az aszfalton, baj nem lett, de nyugtalanít.

Ilyen szempontból jobb lehet a második.

Apropó valakinek valami ötlet az átalakításra?
Nincs nekik, júliusig hiánycikk. Tűszelep magában már az is jó lenne, mert jó ülèk van. Segítsèg lenne cikkszám vagy jelölès, azonosító a tűszelepről, ès kinèl lehetne hozzájutni?
Szia.Emailre nem válaszoltál.
Nálam választható :-)
Anno a Givi-féle bukócsövet raktam nagybandira. Egyszer egy kisebb csúszás során megmentette a balos deklimet - picit lehorzsolódott, semmi egyéb nem volt.
Reklam
http://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/07KS0507_fekbetet/

Ilyet tettem hatra a heten. Atom jo, eleg eros, nem csikorog. Elore megy az sa