Sziasztok!
Szeretnék bukócsövet a Banditomra ,kettő fajta jöhet számításba.Melyik a biztonságosabb a blokkra nézve,esetleg valakinek már volt tapasztalata ezekkel?
Előre is köszi
Nem mentem GSX650F-el,nem szereltem tehát nincs vele tapasztalatom de google hasznűlatával tudtam túrni pár szétszedett képet német és amerikai ebay-ről.
Nem mérvadó de szerintem sima szabvány nissin hátsó nyereg,talán a cbr-emé is ugyanilyen.
Innen néztem ki a képeket: http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-...
Sziasztok,
Tudna valaki földobni egy fotót a hátsó fékbetétekről (GSX650FA)?!
Katalógusszám alapján nem azt kaptam, ami a gépbe kellene és szeretném kép alapján meggyőzni a beszállítót!
Thx!
Oké köszi.Nekem a fékerővel nincs gondom,lassul mint az állat,de tipushibája(állítólag)hogy hamar megeszi a hátsó tárcsát.Nagyon nagy fékerőt ad hátra,hogy ne térdeljen az eleje.A hátsó fék pedált szinte nem is használom....
??? nagyvas.hu-n 11eFt alatt van a szinter AP, az EBC szintén 11e körül vihető itt: http://ebcbrakes.hu/motor-mode... (igaz GSXF-hez néztem, milyen vasra keresed, hogy ilyen drága?)
Nekem Lucas 602 SRQ van benne, a régi mocimból tettem át mivel azon nem sokat mentem vele , és szerintem sokkal jobb mint az organikus.
Csak egy bajom van a szinter betétekkel, az hogy sokkal több a mocsok (fékpor) a kereken és többet kell sikálni mivel puhábbbak és jobban fogynak, de inkább a fékbetét mint a tárcsa.
HH szinter.
Ezzel érkeztek az R es atalakitashoz a két nyereg,hibátlan volt,se megegetni se elkoptatni nem tudtam őket,a tárcsák szépek,és akkorát fékez hogy a sisakok belül csattan a szemgolyom mikor kiesik.
Hátra is ez megy ha kinyirom azt a szar ap-t.
De a cbr-be a bárdis kedvezménnyel olcsóbb brembo sa került.Abba talán 16 rugó kornyeke a szett és hasonló teljesítményű.
Hátra én sem tennék szintert,mivel azt úgyis csak kontrollként használja az ember.Bár én már úsztam meg autóval ütközést,ami elém kanyarodott,úgy hogy hátsó kerék csusztatással félkersztbe fordítottam a motort,mikor mellé értem az autónak elengedtem a féket és a háta mögött kikerültem az autót.Persze ez még a cross motoros időszakomban volt!
Konkrétan az Ebc a legolcsóbban 210000-ért lenne szállítással,az AP meg 14000 párszáz lenne helyben.A két pár.Ennek ellenére persze a jobbat választanám,mert szeretem ha satu fék van amikor kell.
Szeretnék bukócsövet a Banditomra ,kettő fajta jöhet számításba.Melyik a biztonságosabb a blokkra nézve,esetleg valakinek már volt tapasztalata ezekkel?
Előre is köszi
http://kappamoto.com/Borse-sof...
Tankgyűrű+táska,1250-650 banditra kompatibilis,lehet,hogy a régebbiekre,de azt nem tudom.
fehernorbert@citromail.hu
újszerű sérulésmentes. i.á.:20eft.
Nem mérvadó de szerintem sima szabvány nissin hátsó nyereg,talán a cbr-emé is ugyanilyen.
Innen néztem ki a képeket:
http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-...
http://www.ebay.com/itm/2008-S...
Tévedés jogát fenntartom.
Tudna valaki földobni egy fotót a hátsó fékbetétekről (GSX650FA)?!
Katalógusszám alapján nem azt kaptam, ami a gépbe kellene és szeretném kép alapján meggyőzni a beszállítót!
Thx!
Csak egy bajom van a szinter betétekkel, az hogy sokkal több a mocsok (fékpor) a kereken és többet kell sikálni mivel puhábbbak és jobban fogynak, de inkább a fékbetét mint a tárcsa.
Ezzel érkeztek az R es atalakitashoz a két nyereg,hibátlan volt,se megegetni se elkoptatni nem tudtam őket,a tárcsák szépek,és akkorát fékez hogy a sisakok belül csattan a szemgolyom mikor kiesik.
Hátra is ez megy ha kinyirom azt a szar ap-t.
De a cbr-be a bárdis kedvezménnyel olcsóbb brembo sa került.Abba talán 16 rugó kornyeke a szett és hasonló teljesítményű.