Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is tudtam...
A Gyula már nem praktizál! (nyugdíjas díler) .
Gyula szükségem lenne cuccokra a vashoz. Mennyi idő alatt érkeznek meg hozzád, ha megrendeled? Szeretném tudni, meddig érek rá szólni...
2008as banditomrol megmaradt givi konzoljaim eladók!hatso ill oldalsó!egy pár hasznalt gumi kb4000km van bennük,givi nyeregtaska bővíthető!50ezer-30ezer-20ezer Ft!
Anno nem neked írtam egy emailt a benzintank miatt, de még válaszra sem méltattál ez ügyben? Most ha nem vagy esetleg ennyire elfoglalt akkor dobhatnál ezzel kapcsolatban egy emailt az avatrom alatt jelölt email címre!
Köszönöm!
Az nem szűrő, hanem rosta...
Bandit 1200S, 2001-2005 bontódik.
Ja! Durva szürő az alján!
De van!
Nincs is benne szűrő, vaze!
Én a Yamahámon sosem cserélek, csak olajat. A gyári szerint sem kell.
"Tény,hogy mintha a váltó szebben dolgozna azóta! "
Ez ám a konkrét tényszerű kijelentés!
Èn is mindig cserélek szűrőt...hol a szomszéddal, hol a másik motorról levettel...a lényeg hogy legalább a méret jó legyen.
Szerintem nincs élő ember sem a motoros, sem az autós társadalomban, aki olajcserekor ne cserélné a szűrőt is. Ez annyira alap, mint az egyszeregy.
Egyetértek, de amit leírtam, öreg tapasztalt szerelő mondta. A motorszerelő szakközépiskola is dokumentáltan szétszedett atomjaira efy 100 ezret futott 1250-est és MINDENT gyári értéken találtak. Ez is csak megerősíti a szerelő által mondottakat.
Minden olajcserénél szűrő csere! Ez nálam evidens! Átlag 1500.- veszek egy szűrőt hozzá! Most az Eneos olaját raktam bele,mert sok jót olvastam róla! Tény,hogy mintha a váltó szebben dolgozna azóta! A gyertyákból az NGK irridiumot tettem bele,jó sokáig remélem nem lesz vele gondom! A láncra kizárólag a MOL-os spray-t használom,ez vált be legjobban!
Nem merném megkockáztatni a 100ezres szelephézag ellenőrzést. Biztos van, akinek elmegy annyit állítás nélkül, de ez egyén- és motorfüggő. Egy barátomnak az 1250-esen 50ezernél már igencsak kellett állítani rajta. Inkább nézzék meg, nagy kárt nem lehet okozni egy szelepfedél-levétellel, azzal viszont igen, ha nem jó hézagokkal megy a motor.
Azert egy jo szűrő elég sok kopadékot is megfog, nem csak fém részecskéket.

De ha a 12000es olajcseret leroviditjuk 6000re alkor pont jo a minden 2.olajcserenel szűrőcsere
Szerintem fugg attol hogy milyen lancsprayt hasznal az ember. Amikor megvettem a motort akkor volt frissen cserelve minden folyadek benne, elmotoroztam vele kb 500km-t es kezdett koszosodni. Aztan levettem, kipucoltam a munkahengert is es a kislanckerek hazat is, utana talan 2000km-alatt kezdett koszosodni, mert megmondom oszinten ingyen kaptam elf sprayt es fujtam a lancra eleg sokat mert hamar ledobta. Kislanckerek vedoje dugig volt trutyival, pucolas majd mol lancspray es azzal mar nagyon sokat elmentem mire ujra bekoszolodott.
Lehet semmi koze hozza de ez az en velemenyem.
Ártani persze nem árt, ha cseréled a szűrőt, pláne ha a költségét nézzük
Elhiszem. De ettől függetlenül új kora óta szűrővel együtt cseréltettem rajta az olajat. A másik téma: több szerelő egyöntetűen állította, hogy teljesen felesleges 24 ezrenként szelephézagot ellenőrizni a vizesen, mert ez 100 ezerig kimerül az ellenőrzésnél, hozzá sem kell nyúlni. Tehát a szétszedésnek több kára van mint haszna. 24-nél megcsinálták, mert garis volt. Azóta nem éreztem ingert rá hogy valakivel "ellenőriztessem" a semmit.
Egyébként nem biztos, hogy ördögtől való a dolog. A szűrő a fémrészecskéket fogja meg, de itt nem lesz belőle sok, amiért az olajat cserélni kell, az a belekopott kuplung, de azt a szűrő nem fogja meg. Szóval lehet hogy igazuk van a mérnököknek :)
Vagy nem 1000 forintos utángyártott sz*rra gondoltak, hanem a gyárira...
Vagy tudnak. :D