Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brigéciol D3, 670 forint.
Ja, igaz, sok helyen mar eleg durvan szelesse valik a motor. Lehet, hogy lefoliazom a hatso idomot a karcok ellen, s veszek ra oldaltaskat
Én se extrázok....
Úgy ahogy mondod: PETROLEUM a kulcs.....
800ft, de elég vagy 10-15 alkalomra (mig egy tisztitó közel 2000-2500ft)
Na akkor Én leszek a mérvadó ha többet elmegyek?

OK vállalom:-))))


Én se tudom a szitut - ezért kérdeztem, de az tény, hogy most MINDENRE figyelek.
Mondjuk annyi ehhez, hogy én, ha már nagyon "összegyűjtötte" a láncsprayt akkor egy petróleumos ecsetkezelést szoktam csinálni....Tisztító sprayre felesleges költeni, inkább láncspray....
Az enyém ilyen......

http://akmtmedia.extra.hu/sufn...


ne
m kellett az indexel babrálni......
De hidd el sok esetben SOK az a 20cm.....ezért is fogom módosítani
Puculgatásnak a csillogáson kivül semmi értelme, az oldószerre fordított pénzt inkább lánsprayra költsd. Hosszú ideje "tanulmányozom" témát(magam és barátaim motorján). Nem használunk semmilyen tisztítási folyamatot, csak rendszeresen , és nem mindig a megtett távtól függően, hanem a terheléstől és a tisztasági , időjárási körülményektől függöen kenve van. A két bandit(1200) két eltérő habitusú gazdi. 24000-33000-al szemben a láncélettartam. Az elsőt álatlában én baszogatom, hogy most már le kéne , vagy én teszem meg helyette. A másik értelemszerűen hozzáértően kezeli a dolgot, de egyik sem tísztítja a láncot...
Talán már írtam, a nagy görög túránkon, a 3 motorra egy db 400ml falakonnal vágtunk neki. Az 1200km-es egynapos úton 3-4-szer fújtam a láncát mindenkinek, és tettem ezt az egész túra alatt. Mikor homos tengerpartra vetődtünk, lehet hogy 50km-et mentünk csak a kenés után, de utána egyből le lett fújva, esőben szintén azonnal szinte a megállás után rá a forró láncra. így azt is tudom hogy 8-9000 átlagos km-re elegendő egy flakon. És a ~3000km után nem volt számottevő nyúlás amire állítani kellett volna. És mindegyik lánc az "élete derekán jár".
A láncfeszítő jelei kevésbé meghatárózóak, mint a szervízkönyvben leírt , csaptávolság betartása, de mindenki úgy is addig húzza (hátra)amíg lehet, persze ha nem nyúlott szakasosan a lánc. De ezt mint már többszőr állítottam, kiméletlen bánásmód, karbantartás hiánya, vagy nem hozzáértő karbantartás okozza. (kiméletlen bánásmód szubijektív fogalom, valakinek már a túl intenzív elindulás is az , valakinek még a kerozás sem. valójában az amit már a lánc , vagy a többi alkatrész nem tolerál.)
Engem meg nem is zavarna, hogy 20 centivel szelesebb vagyok, de megcsak nem is lattam olyan `nem hazi keszitesu` oldaldoboz-tartot, aminel ne kellett volna az indexet megbabralni
bár a fene tudja, nálad lehet elmegy 40-ig is...
650
jah a feszító csalóka volt nálam is...30-nál többet 6500-on se fog bírni :-)
A feszítő nem számít annyit tapasztalataim szerint. Nekem mindig előbb nyúlt meg erősen szakaszosra vagy előbb lett cápafogas a kislánckerék, minthogy végigérjen a feszítőn. 650 ről kevés még a tapasztalat, a 600-on kicsit szerintem alulméretezték a gyárit, 18 volt a max, amit hallottam, de inkább 12-t bírtak.
Egy 650-esen mennyit "szokott" bírni a lánc?

Mert nekem az lesz majd a következő (remélhetőleg az) nagy befektetés....
A GS-em 30-33.000-ret ment el (25kw moci, 75kw-os lánccal)(DID520VM)
bár az is igaz, hogy azt inkább csak fújtam, nagyon nem pucolgattam......mig a banditét 2-3 fújásonként végigkefélem, hogy az összes görgő mozogjon (mert biza van egy pár ami nem akar mozogi, és ott a láncszem már be is rakad (és nem egyenesedik ki)
18.000 lesz mindjárt a gépbe, de most lett 3x húzva rajta egy pici...és a "feszitő mérőn" még baromi sok van.....
Általában.....

Ennek az az oka, hogy ha ott marad akkor a doboz szélesebb lesz......
Én úgy csináltam a konzolt, hogy ott maradjon - ergo vesztettem a szélességből jó 20cm-ert......

Ha kihozod hátra, akkor feltudod nyomni a dobozokat az idomra, így keskenyebb leszel (nekem ez a téli tervem)
Nagybanditokon 60-nál szokták kicserélni, ott áltlában már nem sok van hátra, és ha úgyis szelepállítás van, akkor miért ne...
?
30.000?



Csak a Gs-el tudok előhozakodni......de abban 68.000km volt és biza nem volt a blokkban semmi cserélve.......
A blokk teteje is csak a szelephézag állítás miatt lett 2x levéve (40.000 és 60.000)
Életem legszarabb döntése volt használt D209Gp-t feltenni hátra. 1500km-t bírt a kopásjelzőig Mondjuk szerelve volt 5 rohgy, sokat nem vártam tőle. Na nem baj, fentmarad még legalább egy ezrest. Után felnyomom a g67-től kapott pilot powert, az is kibír vagy ennyit, aztán mire kezdődik az asszonymotorozós szezon, veszek valami normálisat. Lehet befektetek újba Ruditól, 44ért még én is meggondolom a szett interactot, az valami pofátlan olcsó.
19000 ezernél már illik lecserélni a szar conti road attackot hátul, igaz? pirellire?
Amit Tsanyi ajánlott, ott fogom gyártatni én is(ha nem találok olcsóbbat). Majd egy év múlva.
A gpz-men 16 éves fékcsövek voltak, benne volt az évjárat Egy repedés nem volt rajtuk. Puha volt a fék, cseréltem olajat. Ugyanolyan maradt, bármikor berántottam markolatig száottevő lassulás nélkül. Cseréltem újfent, maradt minden. Miután ráreppent a fém fékcső, 1 ujjal elég volt húzni a féket(néha 2 is kellett)
jaaa akkor Erik, megbeszéltük nélküled...
Erik mondta az. Blue is mondta. De nem keresem vissza
Erik rocker, ez a Kappa oldaltartó?

Zöldi: thx, sportmotoron a keresés szar...
7617-es HSz. az a kappa.
Akor én kevertem, szerintem ez Givi. A kappának van egy "letörése", az nem téglalap alakú, inkább ötszög.
...nem tom abszolúte imunis vagyok a erre a témára.