Viszon lezleee által kinézett Bandita nem K2-es, hanem csak K1-es, mert piros egyenesvázú 600-as csak abban az egyetlen évben volt (link). Hacsaknem át van festve az egész moci.
Nem, az 1.2-es más téma. Most keresgéltem, és egy másik forrás szerint a K2-től már van:
1995: Suzuki GSF600 Bandit launched.
1997: Suzuki GSF600 Bandit now with centrestand and grabrail as standard.
1999: Suzuki GSF600 Bandit now with forks with adjustable rebound damping.
2000: Suzuki GSF600 Bandit updated model with new frame, longer wheelbase, new bodywork, lower seat height.
2002: Suzuki GSF600 Bandit now with fuel gauge as standard.
2004: Suzuki GSF600 Bandit now with catalytic converter.
2005: Suzuki GSF600 Bandit discontinued (replaced by 650cc version, see seperate review).
Akkor Coolby banditája lehet, hogy 2002-ben vásárolt K1-es.
Az enyém 2001- es volt és volt rajt benzin szint jelzö és óra is, ill a számláló is digitális volt. Igaz az enyém 1,2-es volt , szerintem a 600-ason is kell lennie. Gondolom
Hali. Haverom is úgy járt mint te neki ki tudta javítani nagyon szépen a kabátot a varrónő. Úgy emlékszem hogy nehezen talált cordura anyagot, de végül lett. Ilyen "ruha anyag"-boltban kérdezz rá. Mi van a gixxerrel? Felépül?
"40-től is :D De csak 5 gangos. "
Egy újságban olvastam ahol egy másik márkát teszteltek, hogy kipróbálta a srác meddig lehet leengedni a fordulatot 5.-ben és onnan rángatás nélkül finoman gyorsítani. 30km/h volt és kb 800 fod/perc , és egy 1251cm3-blokk volt. Nagyon dícsérte az injektort.
Ezen felbuzdulva én is kipróbáltam 6.-ban ugyan ezt, és ez is rángatás nélkül gyorsul 30km/h alól is, éppen csak észrevehető vibrációval.
Bődületes nyomaték
"1.2-es Bandi is ilyen lehet,hogy 6.-ban 60-tol már egyenletesen húz"
40-től is :D De csak 5 gangos.
Mennyit forog a hornet 100-nál 6-ban, 4000 körül?
Eddig akármelyik motoromról ültem át nagyobbra, mindig a futómű képráztatott el leginkább. Mindig azt hiszem, h az aktuális a legfrankóbb, aztán mégsem.
100 fölé...hja...amúgy mindig nullázom a km órát, az most 270 körül áll...eddíg 310-320 volt a max amit elment...nu, lehet kút lesz most, úgyis útban van...:-)
Túl sok mindent még nem tudok róla mesélni,mert még csak kb.500km-t tettem bele,de nem bántam meg hogy a 900-as mellett döntöttem.Haverral mentünk egy karikát neki egy 600-as Hornetje van,és félúton cseréltünk.Nem akarom bántani a 600-ast,de annak sírt a motorja az enyémhez képest.Lehet hogy csak a 250-es után érzem így,de ez iszonyat nyomatékos.Gondolom az 1.2-es Bandi is ilyen lehet,hogy 6.-ban 60-tol már egyenletesen húz,1-esbe meg csak szépen szabad neki húzni,ha azt akarod hogy mind két kerék a földön maradjon.
Azt már hazafele észrevettem hogy sokkal stabilabban megy az úton mint a kisbandim.
A fék is tökéletesen akár egy újjal is adagolható.
Ami nekem nem tetszik az az hogy 1-2-be néha még 3-ba is elég csattanós a váltás,de lehet hogy még nem jöttem rá a taktikájára mert néha már sikerült szinte hangtalanul is.
A másik hogy amíg el nem éri a normális üzemi hőfokot addig nem olyan szép az alapjárat mint a Banditon.
A harmadik az mondjuk nem a motor hibája,hanem az enyém,de lehetne egy kicsit alacsonyabb mert teli talpra nem ér le mind a két lábam.
Ha a piros Bandita 2002-es, akkor azon nincs benzinszint-jelző , asszem csak 2003-tól van. Sőt a jobboldali műszerben teljesen hiányzik az LCD, azaz az időt sem mutatja. Colby banditája is K2-es, és azon sincs.
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet cordura kabátot javítani? A hátulján enyhén olyan, mint egy szita, van rajta pár nagyobb lyuk. Nagyobb anyagot lehet kapni, rávarrni vagy vmit? Ettől eltekintve semmi baja. Kidobni nem akarom, 50 Ft volt. Bármi ötletet ismerőst, szabót stb szívesen vennék. A javító szetben kemény tenyérnyi anyagot adtak csak
Kösz!
Reg.adót a külföldről (EU-s, nem EU-s mindegy) származó szgk., mkp. után mindig fizetni kell a mo-i forgalomba helyezést megelőzően műszakiztatás után (műszaki adatlappal menned kell a VPOP-hoz).
Úgymond a reg. adó helyettesíti a vámot. Ha mo-on gyártott járgányról van szó, akkor már nem kell reg.adót fizetni.
Szinte túl is van biztosítva: ha az utolsó szegmenshez ér, a kis benzinkút villogni kezd, ekkor van 6 litered. Ezután a motor elkezd rángatózni, hogy tedd tartalékra, mikor már csak 4.4 litered van. Utána elkezd villogni az utolsó szegmens is a kis kúttal együtt, mikor már csak 2.5 liter lötyög. Tuti módszer, de a tartalékos csap is elég lenne.
Érdekes, ez pl nincs az 1.2-n, csak hátul.
1995: Suzuki GSF600 Bandit launched.
1997: Suzuki GSF600 Bandit now with centrestand and grabrail as standard.
1999: Suzuki GSF600 Bandit now with forks with adjustable rebound damping.
2000: Suzuki GSF600 Bandit updated model with new frame, longer wheelbase, new bodywork, lower seat height.
2002: Suzuki GSF600 Bandit now with fuel gauge as standard.
2004: Suzuki GSF600 Bandit now with catalytic converter.
2005: Suzuki GSF600 Bandit discontinued (replaced by 650cc version, see seperate review).
Akkor Coolby banditája lehet, hogy 2002-ben vásárolt K1-es.
Egy újságban olvastam ahol egy másik márkát teszteltek, hogy kipróbálta a srác meddig lehet leengedni a fordulatot 5.-ben és onnan rángatás nélkül finoman gyorsítani. 30km/h volt és kb 800 fod/perc , és egy 1251cm3-blokk volt. Nagyon dícsérte az injektort.
Ezen felbuzdulva én is kipróbáltam 6.-ban ugyan ezt, és ez is rángatás nélkül gyorsul 30km/h alól is, éppen csak észrevehető vibrációval.
Bődületes nyomaték
40-től is :D De csak 5 gangos.
Mennyit forog a hornet 100-nál 6-ban, 4000 körül?
Eddig akármelyik motoromról ültem át nagyobbra, mindig a futómű képráztatott el leginkább. Mindig azt hiszem, h az aktuális a legfrankóbb, aztán mégsem.
Azt már hazafele észrevettem hogy sokkal stabilabban megy az úton mint a kisbandim.
A fék is tökéletesen akár egy újjal is adagolható.
Ami nekem nem tetszik az az hogy 1-2-be néha még 3-ba is elég csattanós a váltás,de lehet hogy még nem jöttem rá a taktikájára mert néha már sikerült szinte hangtalanul is.
A másik hogy amíg el nem éri a normális üzemi hőfokot addig nem olyan szép az alapjárat mint a Banditon.
A harmadik az mondjuk nem a motor hibája,hanem az enyém,de lehetne egy kicsit alacsonyabb mert teli talpra nem ér le mind a két lábam.
Hiba kijavítva. Bocs
Kösz!
Úgymond a reg. adó helyettesíti a vámot. Ha mo-on gyártott járgányról van szó, akkor már nem kell reg.adót fizetni.