Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Ural! Mindig arra törekedtem, hogy sutba dobva a restaurátorok alapelveit, azokkal ellenkezőleg, beépítettem minden tipusidegen alaktrészt is, mely vagy más motorról való volt ,vagy saját kezem, flexem, hegesztőgépem munkája volt. A lényeg az volt hogy ne legyen bajom az "orosz minőséggel"! A másik dolog amit nagyon szerettem volna, hogy nagyon hasonlítson az szülőre , az R71-es BMW-re( kép illusztárció gyanánt , sajna az nem az enyém). Így valójában sok esélye nincs hogy cserben hagyjon! A kiflik, telok CB 900 Bold'or , és Mz hazasítása(csodálatos a technika na!) czetka első sárvédő, pancsiból vágott hátsó sárvédő, kúpgörgős kormánycsapágy, pancsi elsőlámpa, danuvia telovédőből vágott lámpatartó kézzel kikalapált kiegészítéssel.
a lendkerék módosított. A képen szereplő gyújtás a diploma munkám része volt( én is csodálkoztam rajta, hogy megkaptam!) programozott érintkezésmentes gyújtás samara jeladóval! sajna a 2db 5W-os Tranyót nem bírja el a 60W-os dinamó. Így visszaraktam az eredetii kézielőgyújtás szabályzós rendszert, de kivettem a gyújtáselosztót, helyette két szinyó gyújtó került fel. így már megy! A kipu rozsdamentes és házi , kivéve a halfarkat. A sárvédőkonzolok szintén házi forma. Akár 90cm-es kormány. A kormánysektorok,. karok: MZ TS.
nos akkor milyen motor is ez valójában? Orosz? Boxer!
Azért van ott hogy a család státuszszimboluma a Lada Samara lökháritója ne legyen falas!
Amúgy megy! Bár mindig megelpődök rajta! Csak 3 küllö kéne a hátsó kerékbe! van valakinek ingyen?!
Szépek a vasak. Az Urallal annyi csak a baj, hogy orosz. Ha magyar lenne, biztos addig vakaróztam volna, mígy szerzek egyet.

Tuningolod a 24 lóerőt? Én is télen csinálom a Pannoniára tuningot, kikönnyített főtengely, csökkentett szívástér, telibe edzett alul-fölül tűgörgős hajtókar, Stihl anyagból pörgetett dugattyú, CDI programozott gyújtás és a Csepelen tervezett eredeti tuning kipufogó. Így talán megkarcolom a 25 lóerőt! Ez az igazi! Nem ám amikor dobokat cserélünk oszt' már ott is van plusz 5 ló...

Tényleg mindenkitől bocs az offért, de egy kicsit kitekintettünk.
És az a Mustang, az mi célt is szolgál?
Kukk a gumis topicba:
Sziasztok,
téli akció:
PIRELLI DIABLO ÚJ Gumik
120/70 ZR17 35.000 Ft helyett 18.000Ft.
180/55 ZR17 50.000 Ft helyett 25.000Ft.

"PIRELLI DIABLO Corsa

120/70 ZR17 18.000 Ft.
180/55 ZR17 26.000 Ft.

Csak a készlet erejéig, akár postázzuk is.
Üdv."

Nemsoká nekem is 3 motorom lesz bibi :D
Ok! Te akartad! OFF-oljunk!
Azért a 250 alatti motoroknak alacsony a biztosítása, de az Ural az 750-es nagymotor. igaz a teljesítményadója a 24 LE le is írom huszonnégy lóerő után nem kéne sokat fizetni!
De a giroszkopikus hatás amit produkál az azt már kevés motor tudja manapság!
És akkor a képek!
Az uccsó képen egy "sport" könnyített lendítőkerék-kuplung az uralba!
A 250 és 125 Csepeleket "csak" restauráltam, nem az enyémek , hanem a baátoké.
Már hogyne lenne ennél szebb. A T5
Valahol olvastam, hogy a szintetikus olajat csak azért használják mert olcsóbb, de az ásványi az igazi csak abból marha drága lenne csúcsminőséget előállítani bár a GP-ben talán olyannal mennek. Ezekbe a gépekbe normál használatnál teljesen jó a 10-40-es ami félszinti. Az szinti és ásványi közti különbségben nem vagyok biztos csak érdekességképp írtam......tényleg, igaz?
Kösz!
Láttam annó a veteránjaidat. Hát azok se semmik! Esetleg Te is tehetnél fel képeket, akiket nem érdekel, majd ugranak egyet az olvasásban.

Nekem 3 motor van forgalomban (ezeken kívül még egy ETZ-250, hasonló állapotban, mint a Pannonia) Viszont autóm nincs. Hardcore riding forever ! Azt szoktam mondani: Amit spórolok a kocsin, azt elköltöm motorokra. Amúgy a két veterán adóstul, biztosításostul évi 12kHuf-ban megáll, amit részletekben azért még ki bírok fizetni. Így viszont marad az élmény, hogy amikor elkap a hév, csak felpattanunk Kedvesemmel oszt' Pannoniázunk egyet. No meg a Komar, Simson, etc betegségek, amivel "lopkodom a köröket"

Elnézést mindenkitől, aki csak Banditról kívánt itt olvasni. Pls ignore bit on!
Egyedülálló ezekben , hogy egy infúziós zacsival a satupadon elketyegnek.(nem kell átláthatatlan infrastruktúra hogy elindítsd a motort.)
Kérlek ne kezd! azaz nem folytasd mert akkor nagyon eltekeredünk a témától és mászok számára érhetetlen nyelven és habitusban kezdünk el csevegni ! És akkor még jobban megutálnának főleg engem!
Szép az a görbevázas! Meg az a beazónosítatlan dolog is ami csillog ott a motor elött!
Irigykedem hogy napi használatban van a pancsid!
Nekem is ezt kéne tennem a M72-essel, de még több adót és biztosítást fizetni...marad az a néhány lopott kör...
Csak, hogy borzoljam a kedélyeket:
Szép is, jó is ez a négyhengeres lég-olajos, de sztem akkor sincs ennél szebb (előre is elnézést, de nem bírok az érzülettel.. :)
Én is egy képpel:
A lánc árára akarál utlni ezáltal a minöségére.
Általában kicsit több mint 1ft/km aránnyal számolhatsz. Érted, ugye?
Gondolom a láncnak is megvan a kilométere ez
általában menyi, természetesen normál használat mellet.
Az előző fefének akart menni
Hogy én is beleokoskodjak az alant említett feszesség oldasztenderre állítva mérendő. Volt már ebből flame
Sziasztok! Csak gondoltam feltolok egy képet a vasról, remélem nem baj és tetszeni fog
Nem is kicsit tud ráfeszíteni a láncra az anya meghúzása...
Az ábrán találod az értékeket. Viszont mivel "most kezdted az ipart", a következőkre kell figyelni. mikor állítod a láncfeszességet, akkor laza a tengelyanya. Ez evidens. Viszont mikor lehúzod nyomatékra (100Nm), akkor ráfeszít még a láncra. Tehát mindig egy kicsit lazábbra kell hagyni, mert a meghúzáskor úgy is megfeszül még.
és ilyenkor ildomos párszor körbetekerni a kereket, és több helyen megnézni a lánc feszességét, mert ha az a szakasosan van megnyúlva, akkor valahol , túl lehet feszítve. Az ilyen lánccal sokáig nem lehet húzni, előbb -utóbb cserélni kell, mert jobb nem lesz (még nincs rá megfelelő varázsige). Viszont a legrövidebb helyen is meg kell lennie a minimális lógásnak...ez is evidens.
Kb. ez a helyes beállítás, egy kicsit vacakolós de beállítható. Üdv: Szabi
üdv mindenkinek
a hétvégén sikerült a banditon lecserélni a kuplungba az olajat
job let de nem tökéletes de igy már élveszhetöen lehet használni.
köszönöm mindenkinek a segitséget.Aba kérnék még segitséget hogy a lánc feszesége mikor jo.
nagyon köszi, tökéletes!
Köszi. Még annyi, hogy a full szintetikust ajánlod, vagy elég a fél szintetikus is?