Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudok képet beszurni, hibát ir. Most ujitottuk fel, de a teszt alatt eltorott egy gyuru a dugattyun. Most rendeltunk uj dugattyut és gyuruket, szoval be kell majd futtatni mintha uj motor lenne.
Az nagyon szép lehet. Nincs róla képed?
Nekem az első mocim egy 350-es Cetka jawa volt igaz, az csak 75-ös.
Erről jut eszembe, igazán kitölthetnéd az adatlapod, és akkor tehetsz fel képet oda is a moccról is!
Aha, akkor én vagyok a láma..... amugy az 1959-es 250-es Jawámon is "ugrál" a sebméro
Értem Én, hát nem vagyok láma!
Hiányolod, hogyha húzod a gázt, akkor nem látod a sebességmérőt felfelé kúszni!
Erre reagáltam, hogy ott a fordulatszámmérő, az is kúszik felfelé!
Vaze, a link lemaradt, de hülye vagy Tomi.
http://www.youtube.com/watch?v...
Tessék, egy durcás piros 600-as '98-ból.
Egyre jobban tetszik a régi vázis Bandit.
Ismerősöm a szomszéd utcából most vett nagyon zsír fekete 2000-es 600-ast. Az kb. 3,5 alatt van fent. 100-ra minden gép felmegy 4 alatt, ami 600-as vagy attól feljebb (jójó, a kis Polski az nem )
Erősebb gyorsításnál, már 150-nél vagy még 120-t ír, nem bírja felvenni a tempót, nem úgy, mint a mechanikus.
Aha, akkor valszeg félreértettuk egymást. Csak azt akartam mondani hogy nekem jobban tetszik a mutatos megoldás, mint számokkal. Megnéztem erik64 mociját, bármikor elfogadnám /foleg ebben a szinben/ és az lenne a legkisebb problémám hogy digis a sebméro, de ha lehetne választani vásárláskor pl. akkor a klasszikussal kérném. Amugy a 600-as mennyi alatt van 100-on? Megérdemel egy apró térdelést?
Pörögnek a számok, mint a félkarú rablón
Sebességmérőre gondol. KB 1másodpercenkét frissít.
De hogy a motorom 3.2 alatt van 100on... Most megyek és letérdelek előtte...
Nem igazán értem hogy ezzel mit akartál? Talán én fejeztem ki magam rosszul.
Nekem régen az MZ-n ugrált a fordulatszámmérő, mikor akadt a spirál. A digi műszeren vajon mi akadhat?
Miért, a másik, a fordulatszámmérő nem ugrál?
Pár hete ultem egy 1250-es banditon, egy dolog azonnal nem tetszett, hogy a sebességméro digitális lett. Miért? Modern? Nekem a klasszikus sokkal jobban bejon, ahogy gyorsul a motor és meglodul a mutato.... de hogy ugrálnak a számok?
Érdekesek a gyárihoz képest mért teljesítmény adatok.
És a folytatás:
Még egy kis olvasnivaló, ha valakit érdekel:
Akkor lehet, hogy nekem is 650-est kellett volna vennem?
Lassan kiderül, hogy mindenben egyforma a naggyal. (Vagy még az is lehet, hogy jobb, mert könnyebb)
Vagy véletlenül abba is 1255-ös blokk van? Végül is kívűlről ugyan úgy néz ki.
Na mindegy itt a cikkből egy részlet, amiről beszéltem:
Igazán nem akarok senkit íberelni, de nekem már többször is mutatott az órám 28-at 6.-ban felejtve és simán rángatás nélkül gyorsít. 650 K7.
5000-ret
Mennyit forog a 600-as bandit 100-nál 6-osban? Irtatok hogy a Hornet 3800-at.
Csa! Amit kinéztem banditot, azé az szerintem nem "sima" piros inkább bordós... a tulaj szerint gyongyházfényu vagy mi. Alig találni ilyen szint itt, mindenki kéket, feketét esetleg szurkét árul. Nekem ebben a szinben jon be leginkább. Eredetileg 1.2-es banditon gondolkoztam, mert tetszik hogy alacsony fordulaton adja az erejét. De gondolom a 600-ast se muszály szétforgatni turatempohoz, hisz 6 sebességes. Meg szerintem még nincs tapasztalatom a nagybandit erejéhez. /Mondjuk ez csak rizsa, a feleségem pirosat akar /. A benzinszintjelzot vasárnap lecsekkolom aztán majd mesélek. Jól néztem egyébként hogy méretben /nem motor/ a 600-as és az 1.2-es szinte azonos? Felultunk egy 1.2-esre és a feleségem nagyon elégedett volt a hátso hellyel. Ha a 600-oson is igy van, akkor semmi gond. A 80 lovacska meg vigan elég nekem hogy megtanuljak rendesen motorozni.
arról nincs koszos képem...
szép=szék