Nekem se tetszet a villanymotor feeling - és az hogy 20 m-re már nem hallom (ami bajos is, hiszen pl egy gyalogon nem hallja meg egy kocsi takarásából........)
plusz!
befektetés:-))))
Hiszen inkább egy 35000-res csővet gyalázzak le egy buktánál, mint a gyárit, ami nem épp ennyi.....
A cimbi borult a busával..... valami 250.000ft EGY...azaz 1db dob! És azon ugye 2 van
Szerintem a Bandit dobja se 50.000
bizony....
De ha simán mész, akkor akármilyen hangos dob nyugodt, de egyben figyelemfelkeltő tisztes távolban, de nem annyira, hogy 3 utcával errébb már halljam.
Nekem ennyi a tompitóm....
Mindjárt csinálok egy videót:-))))))
miben ütősebb a honda? azon kívül, h nekem is jobban tetszik, műszakilag sztem nincs óriási különbség és ha hozzáveszem az árát..
de ha egyszer lesz pénzem veszek...a chopper mellé...
Mert úgy hangzott , hogy csak a légolajosok vázát teheti tönkre, de ez a konstrukció alapból rossz, így tök mindegy hogy ha a másik tulaj újabb generációval rendelkezik...
Sziasztok!
Nos, lehet h nem e topicba tartozik, de a következő dolgokon gondolkodom:
-eladhatnám jó áron a mocimat ( 650, K 5ös), tuti állapotban van, olajcsere, a motorral minden ok
-megjegyezném h igen elégedett vagyok vele, mégiscsak hiányzik egy " top " kategóriájú gép
Nézegettem a vizes nagybandikat, de valahogy nem jön be a dizájn, meg a másik az hogy talán közel annyiért vehetnék egy " ütősebb motort ". Hogy ne tartsam a szüszpanszot, egy Honda CB 1300 as lenne a a végső határ amit szívesen letesztelnék....
Vélemények, konkrét tapasztalatok? A boncteremben semmi,,,,,,,,,
ave
Edko
Ensem a bomboltetes miatt veszem, nem megyek vegig 2esben tiltasnal az Andrassyn, hanem mert kellemes, Uras, komoly megjelenesu hangot szeretnek a paripanak
A GS-emnél nekem is eltört az alap rögzitőfül PEDIG CSAK A DOBOZ VOLT FENT ÜRESEN! De amit írsz az volt....
A menetszél, a rázkódás....és pár repedt is. Ezt orvosolni kellett egy áthidaló vaslemezzel.....utána frankó volt.
A Banditnál azonban van eleve összekötés, és az elmegy hátrafelé is.....Tehát simán kibirja.......
Nekem ugye vagy fél évig csak a felső rész volt fent, és nem 1x pakoltam igencsak meg
Hat jolvan, a sok kvazi `kellemetlenseg` miatt is jobban megeri ezek szerint, mint egy draga dob (amit a hangja miatt szinten szukito nelkul hasznalnek ugyis )
Csak azert zavar, mert meg nem tettem fel/le dobot, nemtudom mennyire nehez. Akkor ne parazzak, csak a szukitot, EU csomagot es izzokeszletet vigyem magammal?
Lehet- de szerintem Te is hallotál már olyat, hogy nem is látod a motort, de a zaja már ott van.
Ezek általában (80%) az általam ismert gépeknél az Endurók, SM-ek vitték.......
Egy sportgépnél-túragépnél azért pörgetni kell mint atom hogy ÜÜÜÜÜVVVVÖÖÖÖLLLLTTTTSSSSÖÖÖÖÖNNNNNN
Az E- betüvel ellátott legális sport dob akkor legális ha a tompító benne van. Annélkül nem. Ez arra ad lehetőséget, hogy pl. verseny pályán a nyilt napokon csak egy mozdulattal kiveszed a szűkítöt és már nyitott a kipud , de nem köz úton , ott nem frankó. Tudom, hogy senki sem így használja (én sem) de ez a hivatalos verzió
Az enyémet leszedték - feltették.....azóta is az van rajta. (bár az eredeti még nincs nálam:-)
Ha zizi van, hogy yardközelbe megyek, akkor beteszem a tompitót (de erre se volt még példa - pedig az osztrákoknál is voltam már ezzekl a csővel, és yarddal is találkoztunk)
Szóval annyira nem kell zizizni.....nem eszik olyan forrón ezt a témát.
Hamarabb fognak megbüntetni ha nincs nálazt EÜ csomag meg izzókészlet.
Én akkor is nagyon jó vételt csináltam! És azóta is imádom!
http://www.hit.bme.hu/~papay/e...
Nekem se tetszet a villanymotor feeling - és az hogy 20 m-re már nem hallom (ami bajos is, hiszen pl egy gyalogon nem hallja meg egy kocsi takarásából........)
plusz!
befektetés:-))))
Hiszen inkább egy 35000-res csővet gyalázzak le egy buktánál, mint a gyárit, ami nem épp ennyi.....
A cimbi borult a busával..... valami 250.000ft EGY...azaz 1db dob! És azon ugye 2 van
Szerintem a Bandit dobja se 50.000
1 csavar a lábtartónál, meg 2 csavar a dob tövénél.....
ennyi......
Amugy itt a vidi.....
http://akmt3.extra.hu/cso.mpg
(pár percet kérek - ha nem indul el)
bizony....
De ha simán mész, akkor akármilyen hangos dob nyugodt, de egyben figyelemfelkeltő tisztes távolban, de nem annyira, hogy 3 utcával errébb már halljam.
Nekem ennyi a tompitóm....
Mindjárt csinálok egy videót:-))))))
de ha egyszer lesz pénzem veszek...a chopper mellé...
Nos, lehet h nem e topicba tartozik, de a következő dolgokon gondolkodom:
-eladhatnám jó áron a mocimat ( 650, K 5ös), tuti állapotban van, olajcsere, a motorral minden ok
-megjegyezném h igen elégedett vagyok vele, mégiscsak hiányzik egy " top " kategóriájú gép
Nézegettem a vizes nagybandikat, de valahogy nem jön be a dizájn, meg a másik az hogy talán közel annyiért vehetnék egy " ütősebb motort ". Hogy ne tartsam a szüszpanszot, egy Honda CB 1300 as lenne a a végső határ amit szívesen letesztelnék....
Vélemények, konkrét tapasztalatok? A boncteremben semmi,,,,,,,,,
ave
Edko
A GS-emnél nekem is eltört az alap rögzitőfül PEDIG CSAK A DOBOZ VOLT FENT ÜRESEN! De amit írsz az volt....
A menetszél, a rázkódás....és pár repedt is. Ezt orvosolni kellett egy áthidaló vaslemezzel.....utána frankó volt.
A Banditnál azonban van eleve összekötés, és az elmegy hátrafelé is.....Tehát simán kibirja.......
Nekem ugye vagy fél évig csak a felső rész volt fent, és nem 1x pakoltam igencsak meg
Ezek általában (80%) az általam ismert gépeknél az Endurók, SM-ek vitték.......
Egy sportgépnél-túragépnél azért pörgetni kell mint atom hogy ÜÜÜÜÜVVVVÖÖÖÖLLLLTTTTSSSSÖÖÖÖÖNNNNNN
Az enyémet leszedték - feltették.....azóta is az van rajta. (bár az eredeti még nincs nálam:-)
Ha zizi van, hogy yardközelbe megyek, akkor beteszem a tompitót (de erre se volt még példa - pedig az osztrákoknál is voltam már ezzekl a csővel, és yarddal is találkoztunk)
Szóval annyira nem kell zizizni.....nem eszik olyan forrón ezt a témát.
Hamarabb fognak megbüntetni ha nincs nálazt EÜ csomag meg izzókészlet.
Én akkor is nagyon jó vételt csináltam! És azóta is imádom!
Mi van mégse gagyi? ilyen sokan használják?