Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt mér nekem írod , nem az én csinálom, és az ötlet gazda sem én vagyok.
Ez nem Marti féle, csak példának tettem fel, bár lehet, hogy az övé is ilyen. Viszont az E-legálos is szabájtalan ha nincs benn a szűkítő. Szóval ha az E-benne is van de a szűkítő nem a rendöre ugyan úgy elveszi a forgalmid felét és mehetsz újra vizsgázni
A festéket nem ajánlom!
A felső konzol nekem is festve van - de nem is birja a strapát......

Vidd el porfesteni - párszázból megvan - és iszonyat tartós (az oldalelemek porfestve vannak nekem is)
Nem bélyegalbum teeeeeeeeee, hanem Lutra! Már elfelejtetted?
Koszi, Igen, szoktam latni a forumon. Utanakerdezek.
Semilyen vázgeometriához nem ajánlott az a tartó, aminek olyan közel ( a majrévas két -két felfogatásának a pontja) van a rögzítése, mert olyan nyomaték ébred benne, főleg a dinamikus terhelések hatására, hogy bármit meg tud csavarni. Ez fizika megint. Mivel úgysem annyi terhet raknátok rá mint a megengedet, és nem annyival mennétek ,mint a megengedett, és az utak sem ring minőségűk, így jó esélyetek van arra hogy ha mást nem is de elhajlítha a hosszú felfogató csavarokat, és szerencsés esetnem még a műanyag idomba is beleér az említett tipus. Ezen egy csomag paprizsebkendőnél, vagy egy űres bélyegalbumnál többet nem lehet szállítani....
de kipróbálhatjátok.
Akkor az nem útszéli mérést jelent szerintem, hanem műszaki vizsgára rendelést. De ebben a kérdésben kérdezt Pohit, ő a szakértője ennek a témának, mivel motoros rendőr.
Hat meg ez a szukito is milyen jol nez ki mar! De szerintem felesleges, ha alapbol nincs benne E betu, akkor hadd szoljon!
Remelem igy van, bar volt egy cikk, hogy Pesten raallnak a motor-kipufogok zajara a varosban a rendorok
Lehet kapni a Martinhoz is szűkítö csövet vagy furuját vagy mi is a neve , ami ugyan olyan mint a legál dobokhoz van és akkor a hangja sem feltűnö. Igaz az E-betü nincs bele ütve
Szerintem semennyivel. Véleményem szerint ugyanis hiteles zajméréshez süketszoba kell, az út szélén lévő háttérzaj miatt az eredmény nem értékelhető.
Hajho!

Nos, en valoszinu nem a szalcsiszolt palasttal szereltet valasztanam, hanem a `titan` kulsejut. Az egyetlen dolog, ami kicsit zavar, ez a `felteszem-leveszem` a gyarit, dehat ennyi macerat nekem is meg fog erni a kb. fele ar. A hangjat sokan dicsertek, bar ugye a v2-esed sajna nem hasonlit a sor4-re, de gondolom a gyarival a kulonbseg hallhato. A menetteljesitmenyt nezve meg kezdo vagyok, szoval oszinten bevallva nemhiszem, hogy kihasznalnam az `erejet`, en bevallottan a hang miatt szeretnek cserelni.
Tenyleg, ha pl. Pesten megallit egy rendor egy decibelmerovel, mennyire buntet(het) meg?
Szia Roland ! Az igaz, hogy most Sv-m van de nem is olyan régen még nekem is 1,2-es Banditom volt és szerintem lesz is még. A dobokat az Sv-hez kaptam a gyáriak mellé. Valószínü , hogy én is a maszek dobok mellett döntöttem volna, anyagi megfontolásból. Nem adok annyit egy legál. dobért mint amennyit elkérnek érte, főleg nem kettőért mint amennyi kell a mocimra.Az igaz, hogy nekem nem tetszik az afelületü dob ami csillog, inkább a matt vagy a szállcsiszolt felé hajlanék de ezeket adták hozzá. A Martin dobok szerintem kül alakra szépek és precízen össze szereltek, szép az anyaga szépen van szegecselve ,talán a hegesztési varrat az ami egy kicsit bele lehetne kötni de csak kötözködés szintjén . Biztos kézi hegesztés ellentétben a gépivel. De elhanyagolható. A hangja pedig olyan mint a "mennydörgés" dübörgö erőteljes, és ha ésszel húzod a gázt tud diszkrét is lenni. Negatív tapasztalatom nincs vele semmi. Mivel az enyém csavaros kb 20 perc alatt feltudom tenni a gyári dobokat ha kell( külföld,túra stb.) Tervezem ,hogy teszek fel videót a hangjáról, tudom, hogy az nem az igazi de valamit biztosan visszaad az élményyből.JA és majdnem elfelejtetem, sokkaal jobban megy a motor vele, érezhetöbben. Talán ennyi, ha kérdésed van csak nyugodtan. Üdv . Szabi
Elég ha a másolt kulcs mellé ráfűzöd a karikára!
Én semmiképpen nem hagynám benne a motorban állandóra, mert akkor egy acélosabb csavarhúzót beleütve is elindítható!
Kicsit jobbak az arak a csupasz verzional, de inkabb ott se vennek semmit
Hűha, ki sem tolom a mocit!
Persze hogy nem, hiszen be lehet indítani!
Igen, s akkor a tartovas lesz a majrevas. Szerintem ez a legjobban kinezo dolog, csak a Suzukinak 31000 penzbe kerul.
Köszi a képeket, mentettem. A gyári felszereléséhez látom, le kell szedni a majrévasat. Én erre nem gondoltam volna.
Szabi! Meg vagy elegedve a Martin dobbal? Lehet sajna nem lesz keretem egy `legal` dobra , s akkor Martin lesz a vege. Ill. van-e valami negativ tapasztalat vele (tudom hogy sv-s van, de akkor is)
Zöldi a "lég olajosra" írta, az övé már nem az. és az újaknak a váza is más. Tessék jobban figyelni
Okk, kicsit nem vagyok ma kepben
A legelegansabb a gyari tarto, de a legdragabb is egyben, szvsz.
Most írta Zöldi, hogy ne vegyél ilyet, mert eltör(het)i a vázat.
Ez a tarto bejon nekem, lehet ilyent kapni boltban? S vajon ez elbirja a ratett terhet?
Köszi az észrevételt) Látod, ezért is jó a fórum, itt lecsapódik a tapasztalat és ismertté válik.
Bármit, csak ezt ne. Olyat csinálj, ami előrenyúlik, ez a fajta topcase rögzítő el tudja törni a felfüggesztést. Légolajosokon volt rá pár csúnya példa.