1., ha leállítod a mocit, akkor 20sec múlva automatikusan bekapcsol, akkor is ha nem vetted ki a kulcsot
2., ha kikapcsolatad a riasztót - de 20 sec múlva még nem inditottad el a motort automatikusan visszaélesedik
3., ha ez be van kapcsolva akkor 800m (hatótáv) - a távcsiról le tudod állítani a motort.......vagyis ha valaki elvitte és nálad van a pager, akkor 800m-eren belül le tudod tiltani......
4., értelemszerűen
5. szintén
6. 4 fokú érzékenység........(nálam az 1-es olyan érzékeny, hogy egy gyenge szerlő is bekapcsolja......a 2es már jó.....ha ráteszem az ülésre a bukót akkor már vinnyog is.....)
szeretnek egy hasidomot a motoromra. nem nagyon talalok hasznaltan a neten, az uj meg nagyon draga. nincs valakinek egy folosleges? nekem ugyebar 750-esem van, nem tudom jo-e ra 600-ase vagy az 1200-ase, de gondolom.
amugy a latvanyon kivul van valami erezheto hatasa az idomnak?
Van valakinek NASAR riasztója ?
Van hozzá távirányítóm (típusát jelentheti a ráírott 1711M), meg az ülés alatt egy nyomógomb is, de nem tudom, hogy mire szolgál a nyomógomb ?
Nagyon sok mindent nem mondott róla az előző tulaj (2006.12-ben vettem), csak hogy az aksira rákötés után használható.
Azt hittem, hogy valami papírt ad majd róla, de nem adott, most meg már nem tudom megkérdezni.
Arra gondoltam, ha van nem ártana használni is. A távirányítóval tudom be/ki kapcsolni, működik is, de nem tudom mire szolgál/nem próbáltam/ a nyomógomb az ülés alatt. Sejtésem szerint az érzékenység beállítására szolgálhat.
A banditnál meg lehet nézni, hol áll a láncfeszítő?
A láncszettcsere simán játszhat, ha vadmalac a tulaj, szereti fogatni, netán egykerék..
Rajtad kívül amúgy ismersz olyat, aki lecséréli 4 év után a fékcsöveket. Rám eddig még mindenki csak hülyén nézett, mikor említettem
Koszi a tanácsokat, ezeket mind meg fogom fogadni. Azt hiszem még párszor foglak kérdésekkel zavarni . Kiváncsiságbol nézegettem a gumikat is hogy majd mire cseréljem a hátsot, mi a véleményed a Road Attackrol? Magamat ismerve azt hiszem turatempo lesz a leggyakoribb, és nem baj ha azért tapad picit esoben is /ellensulyozva a tapasztalatlanságomat/.
Tanár Úr, köszönjük szépen a tőled megszokott és hozzáértő hozzászólásokat. Elég sokmindenre felhívod a figyelmet, mindig elolvasom amiket írsz. Lehet okulni belőle.
Nem fog kiugrani alolad!
Kicsit zavar hogy elöl van a láncfeszítő, hiszen olyan nincs hogy nem nyúlt semmit a lánc(főleg hogy már a második gumit eszi meg hátul), viszont ha már cserélték akkor hát izééééé... Az nem baj ha új lánc van rajta, csak hogy az előzőt mikor járták le róla!? 24000-32000 km-t ki szoktak bírni, vagy nem ápolták rendesen.
A sportdob ilyenkor főleg nem előnyös mert nem hallod tisztán a motor, sőt az "ének" még el is vonja figyelmedet. Ha teheted a gyárit is kérd el mellé, mert lehet szükséged lesz rá, ha ez mellett döntesz.
Egy fontos apróság. Esetleg alkura adhat lehetőséget, hogy 4 év után cserélni kell a fékcsöveket,futásteljesítménytől függetlenül, ha nem tették , alkudd le, mert érdemes leváltani, egy fémhálósra, és persze hidraulika olajat is cserélni.De cserélni kell a kuplungnál is csövet és olajat is, és az elsőtelóba is olajat. Ezeket általában nem végzik el időben, miatta sokat romlik a motor kezelhetősége.Ez nem csak erre , de általában minden modelre érvényes...
Heloka! Na voltunk megnézni az 1200-as banditot. Szép hang /Viper sportdob, nem tudom ismered-e/, jo állapotu fékek, elég reálisnak tunik a 23 000 km / szept. 2003 gyártás/,szépen jár a motor, semmi csorgés-zorgés, elso gumma vadiujnak tunik, még a kis "szorszálak rajta vannak/, hátso majd lassan csere - Metzeler/, a láncfeszitot meglestem mert emlitettétek, teljesen elol van. 100 000 Sk a gép ára. Most tértem egyet a haver DL650-esével, király volt, csak picit bénáztam a kuplunggal, meg néha nem tudtam hányasban van , de azt mondta nyugodt tempoval haza tudom hozni a banditot én is.
szeretnek egy hasidomot a motoromra. nem nagyon talalok hasznaltan a neten, az uj meg nagyon draga. nincs valakinek egy folosleges? nekem ugyebar 750-esem van, nem tudom jo-e ra 600-ase vagy az 1200-ase, de gondolom.
amugy a latvanyon kivul van valami erezheto hatasa az idomnak?
Michelin Macadam "Danamid" a gyári gumiszett a motoron...
Megbízhatóság szubíjektív fogalom, ki mit ért alatta. A kb 15 éven át gyártott blokkból tömeg cikk lett akárcsak a motorból, főleg az ár érték arány miatt. Egyszerűsége tette olcsóvá...az hogy valamire nem derül fény az több ok miatt lehet. Vagy észre sem veszi a hozzá nem értő, vagy inkább eltitkolja, hiszen kinek kéne egy ilyen motor... (vagy hamarabb összetörték). És mivel többet adtak el belőle mint más tipusokból így ha az előfordulás valószinűsége azonos is, darabra mégis többet találni hibásat, mint mondjuk egy márkatársnál...Az eredeti gixer váltóját anno a kerkező artisták baszták szét 1-es,2-es fokozatban, de ezen váltókon is található volt hasonló kéreghiba a felső fokozatokban, de ennél az évjáratnál sajna magasabb volt a meghibásodás. Mindkét barátom 2003-asát javítani kellett...de azóta futnak.Közkedvelt, mert jól motorozható könnyen fenttartható, egyszerűen saját szájízre formálható, egyszerűen "tuningolható". Egy két apró átalakítás a futóművön, féken, egy pár jobb minőségű gumi, és már komolyan meg lehet izzasztani a sportmotorosokat. De nagy titka, hogy kisebb tudás és igény esetén szinte "univerzális" a motor, mert minden körülmény között barátságosan támogatja a lovasát és annak kivánságát, ezért tartós, mert nehéz kinőni a többi vetélytársal semben. Mert ha kicsit fejlődik a tulaj, nem kell nagyobbra erősebbre váltani, csak rugót cserélni elől, és váltani \"fémfékcsőre\", hangolni egy kicsit a karburátoron, és ismét újabb élménnyel gazdagítja motorost...mindezt eszi több mint egy évtizede!
Sracok, az osszes oldaldoboz-tartonal at kell szerelni a hatso indexeket, vagy esetleg van olyan, aminel nem kell bantani? Nem tettszik, hogy nem a helyen van...
Bowan LM209A 4500 Ft.
Motorriasztó, egyirányú, távindítás, távleállítás, távirányítású érzékenység állítás
Jellemzők:
- 2 db nagy hatótávolságú távkapcsoló, záró fedéllel.
- Motorindítás és leállítás a távkapcsoló segítségével.
- Érzékenység a távirányítóval állítható.
- Kódtanulás.
- Motorkeresés.
- Néma üzemmód.
- Vízálló tokozás.
- Hat szólamú szirénával.
- Alacsony áramfelvétel az akkumulátor kímélése érdekében.
- Az összes motorkerékpárhoz használható.
- Egymillió, nem másolható, kódkombináció.
- 1 év garancia.
Készlet tartalma:
- 2db távirányító.
- Beszereléshez szükséges kábelek.
- Központi egység.
- 2db sziréna. (1db 115dB sziréna, 1db beszédhangos sziréna).
- Jótállási jegy.
- Magyar nyelvű beszerelési és felhasználói leírás.
Hali! Na most megint a frász kerulget... rá nem jovok ha valami baja van a gépnek . Az elso gumma ugy néztem Metzeler, ilyen tipussal szerelik a Banditot? Vagy ez már cserélt gumi? Mindenhol azt olvastam hogy a bandit egy tartos gép, ezért választottam ezt, erre szét megy a válto? Pffff...... na mindegy megnézzuk holnap, aztán ha tetszik elmegyek egy tapasztaltabb motorossal hogy picit hajtsa meg hogy ha nagy gixer van kideruljon.
Zsir a vidi, nincs tobb kerdes! . Akkor par csavar, oszt lenntvan. Igen, azon enis gondolokoztam, hogy a gyari dob mennyibe kerulhet, s ezek utan ha lesz valami 'tuning dob', azt is megtartom.
No, akkor asszem belevagok, most ugy sem lenne (sajna vagy hal' istennek) keret 'markas' dobra. Martin ugyis foldim, valamelyik hetvegen elnezek hozza
Próbálok nézni hozzá valami leírást a neten. Ha netán tudsz valami címet írd meg (jarodnt@freemail.hu).