Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pisti, gratulálok!
Nekem a szervízben 4342 Ft-ot számoltak fel rá!
Én kettő túravideóról tudok- bár még csak 3 éve vagyok tag- , évi 2 "nagy" találkozónk van, és szinte minden hétvégén van guriga. Nem jellemző, hogy esnék-kelnénk.
Blue: levegoszuro, bar dragabb 4400-nal...
Egyik haverom szlovákiában csináltatta kb. 1000 korona volt neki. Csak a régi kulcs kell hozzá. Egy nyerskulcsot átköszörülnek, és bedugják őket egy olvasó/íróba, majd pár másodperc után kész és működik.
Én egy pesti cégnél is is érdeklődtem, 20 ezer ft körül kínálták. A lényeg , hogy a régi kulcs alapján megoldható, csak utána kell járni.
Ki kellene tanulni az autó/motor tolvaj mesterséget,mert azok valahogy megoldják.
esetleg a használati útmutatóban vagy egyéb füzetecskében, annak belső lapján stb. adatok közt...
az előző tulaj cuccai között kellett volna lennie, ha nincs: márkaszervíz...(forgalmival, törzsköny stb. azt ott elmondják, igazolt tulajdon esetén csak van vmi pótlás..pééénzééért ;-) -legalábbis én ezt csinálnám.....nem volt ilyen ügyem még
Csak nekem se fémlapom,se olyan papírom nincs amin rajta lenne.
A kódszám az vagy egy kis fémtáblán van, amely az egyik kulcson szokott fityegni, vagy a papírjai között keresd.
Kiiktatni nem lehet, az ECU-val kommunikál, tehát nem lehet sem elvágni, sem rövidrezárni. Legalábbis a 400-as burgonyán így volt, amit szerelgettem a múltkor.
Persze ez is lenne a lényege, hogy ne lehessen megkerülni, és ellopni a mocit. Ha ki lehetne iktatni, akkor nem érne semmit.
nem tudom, ezt szerintem a kód alapján a gyártótól kell kérni (a másod példányt)...csodálkoznék ha másolni lehetne...
Tudja valaki közületek hogy kb.mennyiért másolnak egy immobilizeres kulcsot,mert nekem csak egy van a motorhoz sajnos.De úgy tudom kell hozzá valami kód szám is azt meg honnan?
Lehet jobban járnák kiiktatni az egészet,azt is meg lehet csinálni?
Köszi.
tutira jó ár, mert a neten Én csak speckósat találtam 14000-ért
sztem az jó ár lehet, a nagyba vmivel drágább...igaz régebbi karbis....
na a szervizbe a gyári légszűrő 4400ft (hollós)
Na és a túravideójuk?
Szinte nincs olyan amiben nem lenne bukta.........

Én 5 éve müködtettem az AKMT-t, de a vezetésem alatt (mikor Én megyek elől) az eddig összesen megtett kb 60.000km-en összesen 1 bukta volt, ahol egy haver megcsúszott a taknyos úton.....
Mikor nem elől mentem, vagy megelőztek, akkor meg 3-ra emlékszem....
3.2 alatt, de akkor 70-től egykeréken
tipp = RMC

Ott vállalnak ilyeneket
pontosan!

Nekem is igy sikerült.....
Mkor eladtam a GS-t, akkor a K4-es olyan 750-900 közt mozgott.
Én 750-re adtam a hirdetést, de konollal, 3 dobozzal, PDA-GPS-el....és ugye egyedi designal:-)

arany igazság: MINDEN ANNYIT ÉR, AMENNYIT ADNAK ÉRTE.
A kollegám amugy a K3-as banditját 1 milláért adta el 2 hónapja
A GS-em 68.000-rel adtam el 3 évesen......
3 hét alatt elvitték.........

Szóval egy nyugodtabb motort tuti........
a kérdés?
A 60 az tényeg hatvan?
Hello!
Nem szeretném romba dönteni a családi békédet, de nagy butaságot követszt el ha szin alapján válsztasz motort, főleg ha még használt is! Gyakorlatilag minimálisra csökkented annak esélyét hogy jó állapotban lévő motorhozz juss. Én még az új motor vásárlásakor sem voltam hajlandó megalkuvó lenni a szin miatt, és nem volt kedvem várni, még megjön. A motort te fogod használnim, vagy ha mellényulsz akkor csak nézegetni, és akkor kurvára mindegy lesz a szine, főleg az asszonyodnak, ha ponyva alatt lesz szétborítva. Vagy hogy kedves barátom példáját említsem, a vasárnapi túra után a felesége kijelentette hogy többet már nem hajlandó felülni mögé motorozni... így tök mindegy hogy milyen a motorja, és hogy sok értékes ruha méretében a szekrényben...
Nem azt mondom, hogyha találsz egy szép szinben tetsző és jó állapotban lévő motort ne vedd meg! De szín döntsön a MŰSZAKI TARTALOM JAVÁRA!
Másrészről meg ha teheted vegyél nagy banditot, műszaki tartalomban sokkal jobban kidolgozott mint az öccse.Erre egyik kedvenc példám a hátsó láncfeszítő megoldása, és az a tény hogy hozzá tartozó keréktengelyt már sokaknak sikerült megszakítaniuk... Annélkül ne mondj itéletet hogy melyik jobb, hogy nem hasonlítottad össze. Kétszemélyes motorozáshoz pedig sokkal pontosabb a nagymotorok futómúve , és fekrendszere mint a kisebbeké. (Saját kategórián belül. És aki mást mond a saját magát csapja be.)
Hétvégén motorzás alkalmavál, eljött velünk egy SV 650-es is. Az egy dolog hogy most teszi meg gazdija az első 1000 km-eket, de utólag elmondta, hogy szét váltotta magát, hogy városokból kijövet, felvegye a temponkat(egyenesben,a kanyarokról nem is beszélek) , és mi( bandit 1200, GSX1400, B-king1300) vissza se váltuttunk, csak felvettük az utazót. A motor választásakor soha ne csúcsteljesítményeket hasonlítsd össze, mert nem ott fogod használni, hanem , mondjuk 50-150 km/h-hoz tartozó teljesítményeket és nyomatékgörbéket vizsgálgasd, és a hozzá tartozó fordulatszám tartományokat, és aztán rögtön ráébredsz, hogy senkit nem érdekel a csúcsteljesítmény közöttipár lóerős eltérés, mert lejebb sokkal nagyobb "gondok vannak".
Ha most valami vidám dologgal akarnám zárni soraimat, akkor azt mondanám, hogy az asszonyodnak kéne majd lecserélnie a körömlakjának szinét a leendő motorod szinéhez jobban illőre!

Üdv

István
K7 BANDIT

légszűrő



Mennyibe fáj?
KInek-HOL-mennyiért tették bele a szervízbe - illetve ki-hol-milyet-mennyiért veszik?
Vagy hajszál ment a dűznibe
Biztos megtört a vezetéke, és a hajlatban megszorulnak az elektronyok.