Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te tudod, én nem játszanék. Miért nem használod most normálisan 1 kulccsal és ha lesz lóvé akkor a márkaszervízen keresztül egy legális pótkulcsot szerzel....jön a tél úgyis....
Tegnap bementem a helyi kulcsmásolóhoz,de nem ismerte fel a gépük a kulcsomban lévő chipet,így hát ők nem tudnak másolni.
De mondott egy okosságot,ha nem ragaszkodok az immobilizerhez.Másol nekem sima egyszerű kulcsot,az immosnak meg keressek helyet valahol a műszerfalba ahonnan biztos nem hagyom el,jól rögzítsem oda valamivel és kész.Így olyan mintha direktre kötném,állandóan érezni fogja.Ha pedig egyszer megtollasodok akkor csak kiszedem és csináltatok egy immobilizerest.
Ha lenne balról kép, látszana, gyári-e még a láncszett..K3-tól óvakodnék az István által említett okok miatt, kb 6 motorról tudok, ami ebből az évjáratból búgócsigává vált. Meg nem is piros
hello!

Nem rémisztgetleg, csak tájékoztatlak egy lehetséges hibaforrásról ennél az évjáratnál ami ha érintett kb 10-20 ezer km múlva üti fel a fejét. : http://www.sportmotor.hu/motor... 5443-as hozzászólás.
Mellesleg a féktárcsák vastagsága a gyári mérethez képest igen jól visszatükrözi a használat módját a fékbetétekkel együtt. Amúgy is érdemes megmérni, hogy mennyi van még vissza minimális vastagságig, mert csere esetén 30-50 ezer HUF darabja. Ha a gyári mérethez közel van a vastagsága akkor kevesett futott, vagy nagyon kimélték, és kevesett használták városban (esetleg pályán). Továbbá mint elöttem irták a lánc állapota, mennyire van hátrahúzva már a kerék, és mennyire van egyenletes megnyúlva, ismét gazda karbantartási, és használati készségeiről tanuskodik. Gumik mintamélysége is ez elözőekkel ötvözve ad némi útmutatót a megtett km-ről, és a gazdi motorozási tudásáról is. ( Úgy nézem , bár lehet tévedek ,elöl még a gyári szett van, de már a vége fele jár, ezek gumik már ilyenkor kisebb 60-90-es sebességnél beszitálhatják a kormányt.)
Üdv,

István
én képbe vagyok...mondjuk ha nem gyári tükrök kellenek akkor az fele annyiból megvan....
mondok én is árakat: gyári motorülés 1200 k5-re 50ezer, az ülés alatt lévő krómszínű kupakban végződő 2 takaró műanyagidom 40ezer/pár, lámpakeret csupaszra (krómszínű, kerek) 10ezer

Ezeket kiváncsiságból én is kinyomoztam....
A múltkor kóser lett volna, ha tetszik jönni. Tangerine ment elöl, de megkértük, hogy 110 a max, utána én, engem meg nem kell bemutatni, milyen csigabiga vagyiok
Na jó egy ördögöt nehéz beetetni
De nem mindenki néz utánna, minden tételnek. Nekik az a lényeg ,hogy odavigyed. Majd máskor amikor olyan tétel lesz, amit nem piackutatsz... (őőő- lehet, olyan nincs is )
Sztem nem gyanús. a websopnak is meg kell élni valamiből. Valamit igen nyomott áron ad, mást meg drágábban, arra számítva, hogy bemész a nyomott árú cuccért, és ha már ott vagy , veszel még ezt-azt. Még a louisbna is van, ami drága
Na hogy képben legyen mindenki az árakról


Erik!
Vigyázzunk a moci elejére:-))))
bátor csávó vagyok - és hamar felfedezem a témákat........az eddigi 31 évem alatt mindig bejött a gondolatom és a véleményem - kivéve a nőket:-))))))
Igen...csak ugye akkor még mindig minuszban vannak, hiszen egy olajcsere is 1 óra, meg egy olajcsere-gyertyacsere is.......ergo az olajcsere-légszürőcsere is......
Vagyis nem keresnek semmit pluszban.........
Miértne? Majd munkadijban behozzák rajtad Tulképpen nem rossz üzletpolitika
Biztos a szervízből szerzi be a webshop!
még beleférhet akkor....kérdezd meg cserélt e láncszettet, gummát, mikor....vagy h a gyári lánc van-é rajta
3-4 nap ezért kevés idő...no sebaj, a menetstílus valószínű tényleg nem kóser neked, de nekem se...nem is megyek...megvárnak a depoba..höhö...
2003 szeptemberi gyártás
Paszolok...

Mikor megvettem a banditát, az volt az első hogy beregeltem - hátha kapok okosságokat, hiszen soha nem volt GSF-em...........majd 3-4 nap múlva töröltem is magam, mert nagyon nem az Én világom az a csapat.....
Néztem a videókat - és bizony abban volt esés-kellés.........lehet hogy nem mindig Bandit volt?!.......de ugye magamból indulok ki..........

Félreértés ne essék!
Nekem nem azzal a csapattal van bármilyen bajom - csak amiket láttam, olvastam az nem az Én világom.....
Lehet hogy nekik meg az AKMT lenne rémes....

Bár ehhez hozzá tartozik ugye a személyes hozzáállás is, mert nálam egy túra nem arról szól, hogy kanyarvadászat, meg nyélgáz........és ugye ha 40-el mész bele egy hajtűkanyarba akkor nem is fogsz elesni.
De épp ezért van fent az a rahedli videóm.......aki el akarna jönni, az megnézheti milyen a társaság.


Bár az is igaz, hogy most már csak 3 videó van fent.............legalábbis az Én monitoromon ennyi jelenik meg:
· 31. Dombóvár
· 32. Tátra, a Janekéktól nem messze
· 42. Bandit klipp
Na ez a gyanús kategória......

Ha egy szervízben a GYÁRI 4400ft (és ugye a szervíz ebből él), akkor egy webshopban nehogymá drágább legyen...................
mikori a vas? nem bírom a nyelvet....
A 20 000 tényleg nem sok. Meglehet valamibol állapitani hogy visszatekerték a km állást? Valami árulkodo jel a laikusabb szemnek is?
vagy nem 20 ezer.
jah hülye vagyok..2003-as...
minek vesz motort, aki 98 óta 20ezer km ment vele..no mind1....(vagy nem 98-as)
Helo István! Szombaton megyunk megnézni egy kék 1200-as banditát, vasárnap meg a 600-as pirosat . http://www.autovia.sk/motorky/...