Kb azt hiszen a 3-as jeltől indul a feszítő új láncnál, de lehet keverem.
Ismerem még körülöttem azt a pár "balekot", akiket fertőzök az agymenéseimmel, nekik is cserélve van. Amikor 2-300km-t a hegyekben kanyarog motor, a végén már szinte beesik a fék. A GSX-nél ez nagyon érezhető volt. Most azért marad még hely a kormánycsutka , és kar között.
És barom az aki csak a motor teljesítményét próbálja fokozni, de nem törödik azzal, hogy kezelhető is maradjon, hiszen, ha tempós akarsz lenni nem árt az úton maradni. Bár én is fordítva tettem , és először a Power Commadert vettem, de miután ráeszméltem, hogy mekkora többlet dinamikát adott, nem volt kérdés, hogy lecseréljem a gyári tömlőket.(nem voltak kitöredezve, de volt bennük ~35000km, és nem csak egyenes szakasz. Igaz én hülyén fékezek, mert a gyári betéteket csak most fogom 48000km -nél cserélni. De talán azért mert nem kinozom városban?!)
Az elöző 20-éves motoromon nekem is még a gyári lehett fenn, de ki tudott 10-15 éve ilyenket. Főlem mikor használtan vettem a motort nem kaptam hozzá semmi olvasmányt, albumot, és a szakirodalmak, szakújságok sem voltak még ennyire tamogatókészek. Kicsit nagyobb űr volt még anno a motoros világban. És fórumok sem igazán voltak, de talán még hely sem ahol ilyet lehett volna venni, de amúgy meg minek kellett volna egy 27 LE-ös Japán MZ-re?!
Most mikor ca 30 rongyból lecserélheted az összes csövet, és utánna nem is kell vele foglalkoznod, csak az olajat cserélni, akkor szerintem nem kérdés .
Hello!
Egészen véletlenül van csak róla most képem, tegnapi túrán készítettem...nem szép a tartó, de legalább csúnya! Az index kiszögellését tök könnyű lerugni.
Üdv.
István
(Ui: ha lehet a böröndös topic-ba ne keverjetek bele, mert ..., köszi. Ja és erre került fel a javított Bódis)
sztem vezermulancot akkor kell cserelni, amikor mar "hallatja" magat. ha elkezd csorogni a lanc, akkor eljott az ido a cserere. ez vezetesi stilustol fuggoen kb 30.000 km.
azt mondjak hogy a regi 750-es gsxr blokk van benne.
a leszoritot meg csak vezermutengellyel egyutt lehet venni. kulon nincs :(. de az alu hegeszto mar megcsinalta. jo lett. bar szenvedett vele sokat :).
Úgy valahogy: Okádta a hőt, meg felforrósodott olaj szaga (mintha odakozmált volna) volt.
Ki tudja meddig állt a polcon a tavaly lecserélt olaj a boltban?
Mi az, hogy kicsit bemelegedett? Ha az, hogy megállás után okádta a hőt magából, akkor az normális. Ez léghűtős, valahova csak le kell adni . A japánok okosak ám, egy ilyen blok megfőzéséhez extrém hülyének kell lenni(pl 40 fokban városban az autók között állni, és folyamatosan húzni a nagy gázt üresben )
Jéééézus. Én vennék új leszorítót...Ez a blokk nem egyezik meg a 2000-től gyárott gsx 750-nel(olyan mint az inzuma, kisebb, fekete a blokkja)? ahhoz 2 napon belül lenne bármilyen alkatrész.
Vezérmű láncot mennyi km után kell cserélni (K1 600 S-em van) ?
Még valami: Voltunk a Mátrában, lightosan 4-ben nyomtam (nem vagyok egy nagy kanyarvadász), de Gyöngyös-Mátraháza útvonalon kicsit bemelegedett a moci, igaz az olajvisszajelző nem villant fel (város, lámpák). Előtte 50km-t mentünk átlag 100 km/h-val.
Castrol Act Evo Xtra 4T-t (10W40) használok, de mintha nem lenne az igazi. Mit gondoltok róla?
Valami más gond lehet?
- vezermulanc csere
- olajcsere
- olaj- es legszuro csere
- gyertya csere
- teleszkopban olaj csere + pogacsak
- tomitesek csereje
- fekpofa csere elol hatul
- szelepallitas
- kabi tisztitas
- karbi szinkron
- nahany muanyag hegesztes (pl.: farokidom felfogato fulecske)
- ja es egy kis aluminium hegesztes. a kepen lathato majd hogy miert is.
asszem ennyi :)
ja, a farokidomot meg sztem a levegoszuro miatt is le kellett venni
na igen. a hengerfejcsavarok a vezermutengely leszoritoiba kapaszkodnak, es hat mint latjatok az le van torve. ne kerdezzetek hogy tortent. en igy vettem, es most lett csak megbontva. hat aki ezt csinalta, az noooormalis? szakbarbar. ja es egy menet meg meg is volt szakitva. a hengerfejtomitest meg ketszer tettek vissza. de most rendbe lesz szedve a paripa. a baj csak az, hogy 3 hetet kell varni a hengerfejtomitesre :(.
Biztos rossz az aksi mert megmértem. suzi 14,2-3mal tölt fogyasztók nélkül. Az aksi üresen pedig csak 10.5 ad le.és abszolút nem tárolja a töltést. felraktam tölteni, pár óra töltés után meg lemértem és szépen esik vissza a feszültség majd megál olyan 10 körül.
A garanciához szükséges blokk meg elveszett.
Üdv banditos kolegák! Szeretném a segítségetek kérni. Erre a mai napra terveztem egy jó kis túrát. Kitolom bandikát a garázsból és indítom. vagyis csak inditanám, ha az a S.Z.A.R Német akkumulátor nem ment volna tönkre!. Fél éves volt az aksi ! Így a mai túra elmaradt. . . Csak 1 kicsit vagyok ideges. . . Kiszedtem az aksit és darabokra törtem a nagykalapáccsal. Na mind1. szóval az lenne a kérdésem hogy lehet-e kapni itt nálunk eredeti, igazi tökös japán aksit? És ha igen akkor mi a márkaneve? Köszönöm előre a segítséget!
Ismerem még körülöttem azt a pár "balekot", akiket fertőzök az agymenéseimmel, nekik is cserélve van. Amikor 2-300km-t a hegyekben kanyarog motor, a végén már szinte beesik a fék. A GSX-nél ez nagyon érezhető volt. Most azért marad még hely a kormánycsutka , és kar között.
És barom az aki csak a motor teljesítményét próbálja fokozni, de nem törödik azzal, hogy kezelhető is maradjon, hiszen, ha tempós akarsz lenni nem árt az úton maradni. Bár én is fordítva tettem , és először a Power Commadert vettem, de miután ráeszméltem, hogy mekkora többlet dinamikát adott, nem volt kérdés, hogy lecseréljem a gyári tömlőket.(nem voltak kitöredezve, de volt bennük ~35000km, és nem csak egyenes szakasz. Igaz én hülyén fékezek, mert a gyári betéteket csak most fogom 48000km -nél cserélni. De talán azért mert nem kinozom városban?!)
Az elöző 20-éves motoromon nekem is még a gyári lehett fenn, de ki tudott 10-15 éve ilyenket. Főlem mikor használtan vettem a motort nem kaptam hozzá semmi olvasmányt, albumot, és a szakirodalmak, szakújságok sem voltak még ennyire tamogatókészek. Kicsit nagyobb űr volt még anno a motoros világban. És fórumok sem igazán voltak, de talán még hely sem ahol ilyet lehett volna venni, de amúgy meg minek kellett volna egy 27 LE-ös Japán MZ-re?!
Most mikor ca 30 rongyból lecserélheted az összes csövet, és utánna nem is kell vele foglalkoznod, csak az olajat cserélni, akkor szerintem nem kérdés .
Üdv.
István