Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oksi) Csak a redőnyözésnél tapasztalom azt, amit montam. A redőnytok is tartósabb inkább Lindab-lemezből, a gyári postaláda fél év alatt úgy néz ki hogy juj.... én is tapasztalatból írtam.
És van mégegy ötlet, ami könnyen megvalósítható, csak 3, 4, vagy 5 mm-es lemez kell hozzá. Cégnél van nagy hidraulikus táblaolló, ezt síklemezből simán ki lehet vágni, utána pedig alulról összehegeszteni az idomokat:
Én az ellenkezőjét tapasztaltam, de ezen nem fogunk összeveszni
Van helyem, ahol ingyen le tudnák szinterezni, de nem szeretem a szinterezést. Szépnek szép, de a napsugárzás UV-je hamar öregíti és rugalmatlan lesz, megpattan. Ott elkezd felpöndörödni és már ki is üt rajta a rozsda. Viszont a kalapácslakk nagyon szép és tartós.
Kérd meg Mikirt, hogy csinéljon kettőt
Ez egész jó kombónak tűnik ennyi cuccal. Szerintem csinálj minimum 3-at, lesz aki megveszi. Én ilyenre nem tennék mást, mint porfestéket.
sztem csináld meg magad..... azt a használtat megveszem majd én
Én leméretezem és nekiállok otthon. Veszek csavart, max 1000 ft. A melóhelyem ócskavastelepén túrok egy 80cm-es darab csövet ami amúgy új, csak a darabokat kidobják. Utána hazahozom kölcsibe egy hétvégére a hidraulikus csőhajlítót, és meghajtom magam. Ugyanis melegíteni nem kell. Itthon villannyal megvarrom, elhasználok rá kb 3 kW-ot 45 Ft-ért, sarokköszörűvel a varratot lesimítom, majd drótkoroggal eltüntetem a köszörülés nyomait. Mivel mindkettő van itthon, erre nem költök. Utána veszek egy flakon akrilfestéket 1000 ft.-ért és lefújom. A legnagyobb költségem az a pár doboz sör lesz, amelyet a barkácsolás közben a belembe öntök. Nem fog úgy kinézni mint a gyári, de nem érdekel.
Rámegy egy nap......egy olyan nap, mikor ugy is unatkozom
azért út és út közt is van különbség....

Ugyan ezt probáld ki pl itt Fejér megyében pár mellékúton ahol a kedvenc fehérmurvás aszfalt van, ami csillog, mert annyira kopott, hogy az már sima.......
Hamar rá fogsz jönni, ezen kár bosszankodni...ha képesek vagytok olcsóbban azonos minőségi szinten magatoknak előállítani, akkor nem kell kiadni érte annyi pénzt. Tudjunk mind hogy az anyagköltsége nem jelentős ezeknek az egyszerű szerkezeteknek. De ha profi szinten van előállítva, akkor ahhoz szükségeltetik néhány CNC masina amik méretvágják, majd az adott pontokon megfelelőre hajlítják a "csővet", úgy hogy ne horpadjon, és azt a tenyérnyi lemezt is ki kell vágni stancolóval, vagy lézerrel... és utánna porfesteni... a java persze csak ez után jön, mert célba kell jutatni, logisztikázni, és fizetést adni annak az alakalmazottnak is aki beüti az árát a gépbe, és tulajnak is kell haszon, hiszen akkor nem tudja fenntartani a szervizét amiben a kötelezőket szervizeled , meg a nem kötelezőket... A profitot igen sok fele el kell osztani, de kell hogy jusson annak a sok "szegény" családnak is szegélyre akik 8-10 gyereket "nevelnek" , de nem dolgoznak.
Tudom egy kicsit szélsőséges, és nem is akarok elkanyarodni a műszaki vonaltól, de kiegészítők gyártása nem egy tömeggyártás, jórész kisszériás alaktrészekről van szó, melyet ráadásul legtöbb esetben a megrendelés után gyártanak csak le. Nincs hozzá különösebb készülékezés, szerszámozás, sok esetben, hanem a vastag óradíjú , programozható univerzális CNC gépekkel munkálják meg.
Ha van módod és időd akkor persze érdemes keresgélni, és kiválasztani a legmegfelelőbbet, de rá kel jönni, hogy kell maradnia egy olyan rétegnek is aki nem tudja magának felkutatni a legjobb ajánlatokat, és nem képes legyártani magának a kiegészítőket, és kell hogy szimbiózisban éljen az egész együtt, mert bizony van olyan pillanat amikor mi itt már nem tudunk segíteni a bajbajutott tulajdonoson, hanem a márkaszervíz drága műszereire lészen utalva, és a gyári alkatrészekre. De ha ez időközbe tönkremegy akkor, sok időbe és fárdságba telik majd, legyártani egy elsőfutóművet, és kiokosodni, hogy képes legyen az igazi szakmunka elvégzésére a tulaj saját maga szervíz helyett...
a mérgelődésbe vetett energiát inkább fordítsuk saját javunkra...
Akit hülyére lehet venni azt nem kell sajnálni...legyünk mindig tájékozottak és jólinformáltak az általunk érintett dolgokban...
Igazad van, sokmindent meg lehet csinálni. De pl nekem tetszik a givi oldaldoboztartó. Leméretezem valakiét, nekiállok otthon: Veszek nyelvet+csavart: 4000ft. Veszek karaj acélcsövet+ lemezt: 2500. Kölcsönkérek egy lánghegesztőt, mert valamivel melegíteni és hegeszteni is kell(ez minimum egy üveg pálesz). Sablont csinálok+görbítek+elmegy rá a nap. Kifizetek 8000 forintot+ rámegy a nap, de én csináltam.
B verzió: Veszek használtat 15ért. Asszem ez az olcsóbb, ha összevetjük,,,,
Kymco Xciting 500-as nagyrobi. A tükör formatervezett, szárral együtt, behajtható, komplett műanyag, azért ilyen húzós.
A múltkor szlovákiában hegyekben 7 fok volt. Nem mentünk gyorsan, de azért fektetgettünk a kanyarban, na nem nagyon, csak a gumi széléig. Érdekes, nem csúszott, csak ha rámentünk a zúzalékra
És a vagánykodó péniszhuszárnak a fizika igen hamar megmutatja, ki tudja jobban a leckét És miután megtörtént a baj, csak sírni tud, meg rinyálni, hogy "nem akartam" meg hogy "sajnálom".
Jó árak. Mi volt, Honda?
Én is így vagyok.....
a 2x-i repülésem alkalmával az első gondolat: EZ SOKBA FOG KERÜLNI...
a második gondolat: EZ MOST FÁJNI FOG....
a harmadig: 3...2....1.....becsapódás az aszfaltba


Egyre több helyen olvasom a neten hogy bukta, perec, taknyolás.......
sajnos sokan nem képesek ezek szerint felfogni azt a tényt, hogy már nem 35 fok van, és az aszfalt sem tapasztja rendesen a gumát - mégis olyan stilussal közlekednek, mintha július lenne.

El lehet menni motorozi most is (holnap lesz pl az évadzáró pici karikánk), de azért jóval lightosabban, mint pl nyáron. Aki viszont vagánykodik? annak legyen vastag a buxindexe is.
előző elírtam
Na látod, ezért vigyázok a motoromra, amennyire tudok. Nem állatkodok vele, "csak" túrázom és élvezem. Az előtő motorom csak eldőlt a sztenderen és a következő volt a fizetni való: fékkar 14e, tükör 28e, krómozott felirat az oldalán 8,5e, fényzés 34e.
ácsi!

Ott úgy hivják a motorosat hogy LÚZER.....
De ugye egy fejidomot nem tudsz otthon legyártani - és épp ezért gázos a szitu.....
Egy banditot ost megkapsz 1.550.000-ért.....
De ilyen árak mellett ha alaktrészekből eszed össze akkor lenne 4-5 milla? ez már azért durva különbség
És mi a rák kerül 32 ezerbe a 80 cm görbített csövön és a kéttenyérnyi kettes lemezen, amit gyári doboztartónak hívnak? -Elárulom. Az, hogy megpróbálják hülyének nézni a motorosokat. És ez sajnos sok esetben sikerül is nekik.
vazzzz

ez már rablás kategória
mi a rák került ennybe egy fröccsöntött műanyagon? az a 0.3m2 műbőr?
nincs bizza, mert súlyos ezreseket lehet sporolni akár egy dolgon is.

a legutolsó eset a fényképezőm volt ilyen....
a fotós boltban 38-ért árulták, a neten megvettem egy PC boltban 23-ért.....UGYAN AZT A GÉPET
Szóval inkább 20-30 perc netvadászat, mint sok sok pénz pocsékba

ilyen volt a gyertya is.....
Általában a bandit gyertyája mindenhol 2700-3000ft (még a louisban is) Én meg megvettem 1800-ért.....vagyis majd 1/3-al olcsóbban
Most voltam a helyi Hondásoknál,természetesen szabadság miatt zárva.
Aztán elmentem megcsináltattam a sima kulcsot,persze az sem vált be mert max. három centire lehet a chip a zártól.Olyan közelre meg nem tudom berakni sehova.
De mindegy rátettem a kulcstartóra a másik mellé,így tudom használni és legalább nem az eredeti kopik.
Szép napot mindenkinek !

Rég jártam itt most olvasgatok vissza (van mit).
Tennék ide egy kis hirdetést (tudom,hogy nem itt a helye) hátha esetleg valakit érdekel.

Eladó 4 db Opel Zafirához való komplett kerék téli gumival felszerelve gyári acél felnikkel.Ára:20 ezer ft/komplett kerék (80 ezer ft a 4 db).A gumik szinte ujak Barum típusúak.Az autó el lett adva a kerekek megmaradtak és feleslegessé váltak a kerekek.Érdeklődni E-mail -ben