Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha én azt tudnám
Ezt elkeféltem. Pótlom és szólok
sehogy, nem kell nyelezni az első 5km-en...
Digitális? Az jo. Van valami felvillano lámpa is mint a kocsikban ha már kevés a benya? Ha nincs olajhoméro, mibol tudjátok hogy már elég meleg a motor hogy rá lehessen csavarni a gázt rendesen?
De, van szintjelző. A km órában a kis digitális kijelző lent. A becsavarós olajhőmérő létezik, de az nem túl pontos, pláne, hogy nem is ér bele az olajba, csak fröcsög rá.
Tangerine motorja nem megy át a rostánkon, mert az oldalbordám pirosban akar motort "Veszunk motort! Jo, piros legyen..." Egyébként klafa az a kis sebességfokozatjelzo vagy mi a fordulatméronél. Meg az olajhoméro is tetszik. Egy banditon olyasmit láttam,mintha az olajbetolto nyilásba lett volna becsavarva olajhoméro az eredeti "kupak" helyére..... álmodtam? Ha már irok pár kérdés még: ezeken nincs benzinszintjelzo? A régi banditon láttam hogy van benzinmutato. A Road Attack jo guminak számit? Mennyit birnak? 10-15ezer km? Hirtelen ennyi, biztos eszembe fog jutni még pár kérdés. Bocsi ha pár muszernevet rosszul használok.
Igen, mi is észrevettuk hogy az egyik oldalin hiányzik a bandit matrica, sot azon az oldalon a tukor tartoizéjérol is hiányzik egy muagyag boritás. Tegnap mikor telefonon beszéltem az eladoval, o maga emlitette mielott én szobahozhattam volna, és azt mondta o potolja a matricát és a boritást is. Mondta hogy eldolt ezért fényezni kellett ott a fejidomot. Regado nincs, csak az átiratásért az én nevemre kell fizetni olyan 1-2ezer koronát.
Ja, már értem! Akkor tényleg ott érdemes keresgélnie.
Szinte minden motor amit hozzánk (szlovákiába) behoznak törött, tényleg csak néhány kivétel van.
Ha jól értelmeztem lezlee szlovákiában lakik, ezért nem kell regadót fizetnie. Ha a tiédet venné, akkor kelllene.
Nemtudom, de szerintem igen. Inkabb vegye meg a tiedet, jobban jar! (de komolyan!)
+regadót is kell fizetni, nem?
Ez törve volt...nincs matrica pár helxen
Olyan 8.2 HUF 1 Szlovak korona
hupsz.... 30 000 km
Heloka! Picit változott a helyzet. Megprobálok itt találni egy elfogadhato mocit, kevesebb kilométerrel. Vasárnap megyek megnézni egy 600-as banditot. 2002-es évjárat, szép bordó szinben, 30 00 km, sportkipufogó vagy mi , uj hátso gumi /valami Road Attack/, 109 000 szlovák korona, nem tudom az most hirtelen mennyi forintban. - képek itt - http://www.autovia.sk/motorky/...
Ha eladod, majd jó olcsón megveszem az IXilt
hja, amennyit belefektettem ezt nem szabad eladni 60ezer alatt....nincs annál nagyobb bukás mint amikor 10-20 meg 5-6 ezer km-el árulják az új vasakat....sztem...
ár alatt, mindent ár alatt kell eladni főleg a használt járműveket vagy vársz....ez nem kérdés, h ár alatt csak az a lényeg h el tudd adni, nem motorfüggő.
A fapados corsámat 2 nap alatt adtam el -100-150 ezerrel ár alatt, de elment, lehet azon meditálni, hogy mi lett volna, ha vár az ember....
Rosszul tudod. Hosszabb ideig is a mélyben lehet nagy nyomáson, csak akkor a feljövetel ideje hosszabbodik meg, vagyis a dekompressziós idő nyúlik. Vannak akik búvárharangban hetekig lent élnek amíg elvégzik a munkájukat.
A hornetről mesélhetnél....
Ez érdekes dolog, pl én azt nem értem, Tangerine motorját miért nem viszik el. Kb középáron van, kafa extrákkal, kevés km. stb. Mások meg két nap alatt eladják(nem vicc)
Szerintem csak jóval ár alatt,vagy piszok nagy szerencsével.Most mielőtt megvettem a Hornetet iszonyat sok Banditra is rákérdeztem,hogy mióta árulja és sokan vannak akik már egész évben árúlják és még mindíg megvan.
Nem tudom miért van ez,de ez az egyik oka hogy nem Bandit mellett döntöttem.
Szabi is eladta. Jack is 70-nel. A 30-at nem kell elhinni, az elektromos órákat úgy tekerik, ahogy akarják. Nehogy eladd, ilyen motor nem lesz többet.
Azon gondolkodott már vki, hogy el lehet e adni légolajos nagybandit majd mondjuk 50-60ezer km-el? A viszonyokat nézve mindenki max 30ezer km el árulja a vasát...
Soxínű
Kék v. kék/fehér?