Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Schubert C2 300 euró a louisban. Én azt venném.
Hali ! Természetesen van , ezt is megvettem hozzá. Teszek fel pár képet azon látod a tartót is, a belső részén még rajtvan a védő fólia is. Használt de szinte új. Ahogy látom az adatlapodról nem lakunk túl közel egymáshoz. Ha épp nem jársz erre és nem tudom átadni személyesen részemről nem gond ha póstán feladom Te pedig kifizeted utánvéttel. Az ára, hát mondj valami árat ami neked is jó és nem sértően alacsony és már póstázom is. Üdv: Szabi
Nem kell előbányászni. A búvárok is beleengedik.
Szavasztok Banditák!A kesztyühöz hozzászolva:én surfözök és van neoprém ruhám és cipöm.Ez valoban ugy müködik,hogy beengedi a vizet és a tested hője tart melegen./tehát vizes vagy/Igazából akkor van baj ha a nyilt
tengeren rád jön a szükség mert mire a cerkát előbányászod már ugyis túl vagy mindenen/ meg szinte lehetetlen/A Yosi dob nagyon pipec cirka mennyibe fáj egy ilyen a hangjáról tud valaki infót.Még valami ha tudtok tanácsot adni:Sisakot szeretnék venni valami jobb fajtát most Agv-m van de nehéz vennem mert elég nagy tök fejem van XL vagy XXL-es kell tud valaki valami jó akciót előre is köszi.Az erő legyen veletek!
ok!
Köszi

Van hozzá valami tartó amivel a lámpacsavarokhoz lehet rögzíteni?
Érdekelne a dolog, mennyiért adod, és hogy tud eljutni hozzám?
A foncsor, és/vagy a lámpaüveg bordázata irányítja. Műszakin gond lehet, ha észreveszik, hogy balra visz, és nem lehet jobbra állítani.
Na ez biztosan nem ázik át.
Bizos, hogy nem az. Legalábbis a könnyűbúvárruha nem, de mégsem hideg.
Szerintem kiázik, de nem nagyon vannak órákig a víz alatt. Minél mélyebbre megy, annál kevesebb ideig lehet lent, hogy elkerülje a keszonbetegséget.
esőkesztyűben meg ilyenem van (csak zöld):

http://www.munkaruha.hu/index....

A nyári kesztyűre simán feljön, de magában is jó.......mivel béléses ...(és belerohad a kezem, olyan meleg)
19.000-nél lánc és fogas csere?
Mit csináltál?

Nekem lassan 18000 van a gépbe (tegnap előtt volt 1 éves:-))) de a lánchoz eddig 1000-és 12000-nél nyúlt a szervíz......
Minek bőr?

Nekem Spool kesztyűm van és nagyon jó!

ilyen:
http://borrow-our-braine.addel...


A
Kelonál vettem tavaly 3000-ért.....
te télen is hajtott...száraz időben persze...én lepihenek, bár ma is lóval jöttem...szemerkél is az eső...
Igen. Markolatfűtés nélkül. Ráadásul, ha alávesze egy cérnakesztyűt, még melegebb lesz.
"daadom télre"
Egy karikval n megelégszem, köszi
Ez tuti? A foncsor irányítja a fényt, nem az izzó.
Cserél ki az izzót magyar országon kaphatóra és majd jó irányba vetíti a fényt!
Tudja a fene hogy vízálló-e. Azért írtam, hogy hallottam róla, de lehet hogy hülyeség. És ha a búvár órákig van víz alatt, akkor kiázik a keze, mint a mosónőnek?
Helló. A banditám nekem is angliából származik, csak én egy olyan sráctól vettem, aki ott dolgozott és lakott. Ez a sáját motorja volt ott. Amikor hazaköltözött angliából hozta a motrot is és én így jutottam hozzá. Ami még különbség az európaihoz képest az, hogy az első lámpa fénytörése a bal felére van irányulva. Kicsit zavaró sötétben. De egyébként 4 éve hibátlanul müködik, rozsdának nyoma sincs. Széles utat.
jah, no igen, korrekt ár...én se itthon vettem, megint elszállnak ezekkel a dobokkal a kereskedők...
, én le nem szedem, de ha van kedved átszerelheted -odaadom egy télre, vagy a motort egy karikára....
Ja. Itt van pl. az enyém.
Kivételesen Istvánnal teljesen egyet értek, érdemes megfogadni a tanácsait ebben az esetben és odafigyelni arra amit le írt. Nem mondtad, hogy mennyiért szeretnél vanni Banditot de megnéztem a használtakat a neten és egészen baráti áron vannak. Persze az állapotukról személyesen kell meggyőződni
Hello!
Angliában igen szélsőséges körülmények között vannak tárolva a motorok, és szinte egységesen rohadnak szét, mert kevés a tárolásra akalmas hely, és az állandó esőket kint töltik a szabadban. A vásárlók , felhasználók gondolkodása is eltér még a keleteurópai gondolkodási módtól. Mert ott valóban használják, elhasználják, és utánna megszabadulnak tőle. Bár látni szélsőségesen jó álapotban lévő kisfutásteljesítményű gépeket, de ezek bizti nem abban a kategóriában vannak, amit te megcéloztál. És elég erős a átépítási , átalakítási hajlam, persze pusztán kereskedelemben , vagy profi cégektől vásárolható alakrészekből. Igazából azt nem tudom elképzelni, hogy hogyan fogsz megbizonyosodni, hogy jó állapotban lesz amit hoznak neked, mi van akkor ha haverod mellényul és egy hibásat hoz be ami csak késöbb derül ki.
Más részről csodákat ne várjál egy 12 éves motortól, ha valaki hosszútávon is gondolkodott benne, és csak egy gazdija volt, akkor is valószinüleg a cserére váró alkatrészek, melyek a közeljövőben elérhetik a kopottsági szintet valószinuleg már a gazdinak olyan sokba kerülne, hogy érdemes átülnije, vagy kiszállnia belőle...
Ez akkor is bekövetkezik mikor "rendeltetésszerűen" használja valaki. Tehát a vásárláskor tisztában kell lenni azzal, hogy nem biztosított az hogy megduplázod a megtett kilométereket. (max 15000-25000km-rel lehet számolni...)
Egy üzembiztos jól karbantartott motornál általában egyszerre fog minden szépen lassan elhasználódni. elkopnak a kuplunglamellák, hézagosabb lesz a váltó, magassabb teljesítményen eszi az olajat, és az eloxidálódott elektromos kötések is sűrűbben tréfálnak majd meg. De a motor épsége mellett fontos a szerepe a futómű állapotának, mert a hátsó himbarendszer bonyolultsága miatt kevesen ápolják kellően, és könnyen berohad, kikopik, beverődik. hasonlóan, ereszthet az első teló is, az összerogyott összült ,elfáradt rugók okozhatnak furcsaságokat. Meg a csúszó megvezetések kopotsága miatt már nem biztos hogy olyan pontosan fut maj a gép. Akárcsak a kormánycsapágy beverődése... 80000 km megtételéig azért igen sok komoly karbantartást és beállítást kell elvégezni. és attól még hogy valaki nem nyúzta a gépet, ha elmulasztotta a fontosabb alkatrészek cseréjét, akkor attól ugyan úgy károsodhatott a motorkerékpár, mint egy birka tulajdonos nyúzásától...Ezeket persze mindet lehet javítani újra , vagy bontootra cserélni, hiszen szinte bármit fel lehet támasztani, főleg ebben a régióban, csak kérdés az hogy mind ez mibe kerül. Mert pillanatok alatt el lehet költeni avásárolt motor árát , alkatrészre és szervizdíjakra...
(Azt hiszem viszont hogy a mérföldes órával szerelt , gépekben a belső skála km/h osztású, tehát úgyan úgy mér ,csak csak a skála osztása más...)
Búvárkesztyű vízálló? Ja. Megáll benne a víz.
Én is vettem egy neoprén kesztyűt a Tescóban 5000-ről 1500-re volt leárazva (horgászkesztyű). Én esőben való motorozásra vettem. A neoprén ruha/kesztyű/csizma úgy műxik, hogy beengedi magába a vizet, amit a tested felmelegít, és így a "külső" hideg víz nem ér el. Még nem próbáltam ki, nem tudom, hogy motorozáskor mennyire hatásos. Az biztos, hogy átázik, a kérdés az, hogy hideg is lesz-e a menetszéltől?
Akkor ha már lehet választani, inkább pink színben és a szárán szintén pink színű tüllel volna tuti