Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nem mindegyik szerevíz engedi, hogy vigye az ember a cuccokat. Igaz oda nem is járok. Ez a szervíz még azért történt így mert ezzel tartoztak az SV-m beszámításából. Legközelebb viszek mindent, a lányom gépének a szervize, hogy mindent vittem 6800 volt.
Ja jó persze..... itt már az olaj is nagy tétel.....


De ugye ezt mindenki belekalkulálja a mociba mikor megveszi:-)


Nekem a bandit így jó ahogy van....
7000 az olaj
6000 a gyertya
3000 a szürő
4500 a légszűrő
és 4500 a munakdij

Vagyis ha mindent megcsináltatok szervízbe, és az olajat, gyertyát Én viszem, akkor cakk-pakk: 25000ft
Persze ha csak odamegyek akkor? Ez az összeg kb. 37000-re jön ki...


Ezért is mondom mindig, hogy érdemes a netet nyálazni, mert lehet occón is cuccokat venni.
Pl nekem a gyertya majd mindenhol 2700-3000/db.....de találtam 1600-ért is!
Roadattack vagy ha jobbat akarsz akkor a Sportattack és azok is ebben az árban vannak, de a legjobb a PR2, nekem és még több kollégának is nagyon bevált.....sokat elmegy és pályán-szerpentinen is használható túramotoron. A
PR2-t párban 60e körül meg lehet venni.
:-) uhm
csúszik......
Semmi extra csak mindent a szervíz adott így az olaj Power1 4 rugó körül, a gyertyák 22500, szűrő gondolom szintén 4 rugó körül és a munkadíj mert a Békán a tankfelhajtás több idom leszerelésével jár így azoknak az óradíja kb. 3 óra. Tulajdonképp a szervíz ára nemsokban különbözik az SV-től mert annak a 12000-es szervize 2 éve 28000 volt.
contiforce gumiról vmi? 26.ért lenne....érdekes....
Talán mert a két visszapillantó tükrön kivül semmi sem azonos a két motoron!
55?

MIt cseréltek rajta? Lelket?
Ok hogy nem egy bandit (mármint gondolom a Kinget vtted), de abba is olaj, gyertya, olajszürő - netán légszürő van.....meg munkadíj...
Valami extrás dologk kerültek bele?
Gondoltam, hogy valami turpisság lesz
Mondjuk véletlenül sem értem, miért nem jó ugyanaz a gyertya a gsx-be is.
a bandiba 1500 a legolcsóbb ajánlatom, ha jól emlékszem....normál ngk
A GSX1400 már 2 polusú gyertya van! Az ennyi kint! itthon tudsz olcsóbbat? A bandité tom 6.5€, de az csak szimpla.
miért? kereskedői ár...annyiért van....2200-2600/db forintban, itthon...
kereskedő, bolt, ők kereskednek vele vagy van ahol közel kinti árért tudod venni?
40 euró /4 gyertya? Az sok!
55000huf volt a 12000-es szervíz és nem vittem semmit, mondjuk a gyertyacseréről nem is tudtam csak utólag említették mert azt azért vittem volna. Olajat sem teszek bele többet Castrolt, inkább Motul vagy Valvoline. Az iridiumos mennyibe kerül egyébként(a szervízben 5500 tehát "csak" 22500 volt a 4 gyertya)? Még nem is néztem utána, de ha ilyen jó idő lesz még a továbbiakban párezer idén belecsúszhat.
Azért 25 rongy 4 gyertyáért kicsit sok, kint akcióban ~13€, és itthon is sokan kereskednek vele. Egy 50€-ot lehetett volna fogni rajta... mennyi volt akkor a 12-es szervíz , ha csak a gyertya volt ennyi. Te nem vittél semmit?Mert akkor ez egy 60 alatt nem állt meg.
Részemről vannak dolok amikhez ragaszkodom az elmúlt évek tapsztalatai alapján. 12 ekm-ént 40€ gyertyára 10liter normális olajra (~2000HUF/L ami nem mehet a minőség rovására), 2db olajszűrő ~1500/db, meg egy garnitúra gumi ~60000HUF. Meg kb egy fél láncszett ( csak a gyárilag javasolt teljesítményű ) 30000-35000HUF/szett. Ez ca 75000HUF/12000 km . Ennyi a nagy vonalakban a fenntartási költség . Persze még lehet számolni egyebekkel , mint láncpray hiraulika olajok a fékekhez teloba, de annyira nem számottevő a dolog .
szerintem ennyit megér egy szivünkhöz közel álló hobby "játékszer", és mindennapos biztonságunk kompromisszumok nélkül.
holnap küldöm a képet a dobrol
Nekem a Békán 12000-nél cserélték a gyári iridiumosat szintén iridiumosra 25000-ért. Nem örültem neki(nem vet fel a pénz csak egyszerüen olyan gépet akartam amit már biztosan nem akarok lecserélni), de ha kell hát kell. Egyébként az iridiumos pl. az SV-ben nem bír ki 36000km-t, próbáltuk és nagyon rosszul járt már a motor a végén, beletettünk előírtat és rögtön jó lett. Nem mondom, hogy az én szintemen észrevehető volt a gyertyacsere, de ártani nem ártott az biztos.
Nekem is ez lesz az első telem "határon" használt gumival. Már itt ott majdnem eléri a kopásjelzőt, de arra a nagyrészt egyenesen megtett kb 1000 km-re, amit a télen megyek, tök jó lesz. Január környékén majd felteszem a powert, aztán szezon elején kap rendes gumit párban(használtat ofkórsz).
te direkt állítod be magadat ilyen garasoskodónak, hónapok óta kopáshatár alatt használt gumival , azzal rekordokat döntögetéssel? -te időben méred a gumi kopását vagy kmben? mert lehet kopva, de ha tudom hogy nem megyek sokat idén akkor leszarom és csúcsot döntök....
"És ha most valami nagy ötlettel akarnám zárni a témát, fokozva a butaságot: esetleg tegyétek fel a "csak 12000 km-t futott " gyertyákat vaterára, hátha valaki még azt használni tudja .............." hmmm, nem is rossz ötlet, lehet kicserélem és a régit használt, de jó címmel eladom.....érdemes olvasni a szakszerű tanácsaid, ötleted...köszi
Te direkt állítod be magadat ilyen garasoskodónak, hónapok óta kopáshatár alatt használt gumival , azzal rekordokat döntögetéssel? Most meg 4 db gyertyán kivánsz hatalmas behozhatatlan előnyre szert tenni? Nem hiszem hogy egy szeretett félve örzött kedvenc ennyit ne érdemelne meg?
A gyertyacsere is kicsit hasonló az olajcseréhez, mely ugyan lehet hogy többet kibírna, de ennyi idönként illik kicsit komolyabban ránézni a gépre, áthúzni a laza kötéseket, elhárítani a szivárgásokat, cserélni a kopott dolgokat, és egyáltalán felmérni a motor műszaki állapotát. Egy gyertyacsere elmulasztása miatt esetleg nem lesz felderítve, hogy egyik henger másképp dolgozik mint társai, mely a gyertyaképből olvasható le. Persze aki nincs ennek a képességnek birtokában az amúgy is elmulasztja. Biztos kibírja lehet szolgálni egész élete során egy készlet a motort, mint elég ha csak töltögetnénk utánna az olajat is...csak azért tartom ezt rossz ötletnek, hogy nagydobra veritek, mert jönnek a faitalabbak tapasztalatlanabbak, akik nyilván majd az olcsóbb utat, megoldást fogják választani, és nem a biztonságosat, a hosszú életűt. (Egy nem működő henger miatt a másik 3 túlhevülhet megszorúlhat...)
Nem kivánok senkit kérdőre, felelőségre vonni, de...
És ha most valami nagy ötlettel akarnám zárni a témát, fokozva a butaságot: esetleg tegyétek fel a "csak 12000 km-t futott " gyertyákat vaterára, hátha valaki még azt használni tudja.
Ez az a tárgy, ami frontális ütközéskor garantáltan tövestől tépi ki a pöcsödet, mert fennakad rajta amikor repülsz előre))))))))))))))))))))
De ne rám fogd, ha otthagy valahol az út szélén!
Én kivettem, megvizsgáltam, olyan volt, mintha új lenne. Se korom, se elégett elektróda, se semmi. Nah, ezért ment vissza.