Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mikor ilyet akartam betenni, angol fórumok tucatjá túrtam szét. Már semmire nem emlékszem,
de a lényeg, a gsxr shock swap hívónévre keress, és arrafele MK2 banditnak hívják a tied.
Igen, heheletnyit emel a hátulján. De ez még előnyére is válik.
Ha jól azonosítom be, akkor nekem 1991-es évjáratú van bent. Ha hazaértem és nem felejtem el, akkor leellenőrzöm.
GSXR 1100 90-es L modeltöl van rajta olyan gáztartály ahol a csillapítás állítható
http://www.partzilla.com/parts...
http://www.partzilla.com/parts...
A K modellen, csak gáztartály van, de a csillapitás nem állítható:
http://www.partzilla.com/parts...
és a hidraulika csö is rövidebb.
De kb ilyen a kiosztás a hasonló évjáratú gsxr 750 modelleknél is.

Ezek beépítési pontjai azonosak, de elképzelhető, hogy a telo szemtávolsága nagyobb, így emel a hátulján.
Be lehet építeni más gáztartályos cuccot is, de ott innen-onnan nyesni kell vandál módon.
A Gsxr 1100 tartálya viszont felbilincselhető, hasonlóan mint a gixeren a segédvázra. Viszont figyelembe kell venni, hogy ezek 25 éves cuccok, és egy felújítás ezekre is bőven ráfér!
Huhh, már nagyon rég volt... GSXR 1100 lég olajosé volt egész biztosan. Az évjáratot nem tudom sajnos. Bontókban szakajtó szám állnak, mert ez nem sérül bukásnál, mint az első teló.
Ha jól emlékszem nem kellett faragni. A Bandit kutyacsontjaival ment bele, mert a GSXR-ével emelte volna a seggét.
Az évjáratok közötti eltérésekben sosem voltam büfé...
K.István, vagy Tasi sokkal többet tud a GSXR-ekről. Talán ők tudnak támpotot adni.
Pontosan melyik GSX-R típus azt nem tudod? Faragni kellett rajta hogy belemenjen? :)
Folyékony parafa! Derék! Kuplunglamellák felújítása: mártsd bele és kész. :-) :-)
Már csak egy dologgal kellett volna ráerősíteni: belevetetni valamelyik szabványba, hogy pl közületek akadálymentesített feljárói csak olyan tapadási együtthatóval vehetők át, amit épp a Ti terméketek tud. Természetesen kellően szűk tűrésekkel, hogy felület érdesítéssel, vagy gumiszőnyeggel kicsit kicsússzanak ebből a tűrésből. Szabadalom rá és már csak várni kell a milliókat a számlára!
(És ez most úgy hangzik, mint egy vicc. Pedig nem az sajnos...)
Köszi Csabu! Kipróbálom. Glicerinem amúgy is van otthon, e-cigihez használom. :-)
Azért valami mégis "ragadt rád belőle"!
Fősulin volt egy töltelék tantárgy, ahol műszaki dolgok értékesítése, promótálása volt a fókuszban. Egyik beadandóban egy prezentációt kellett
csinálni egy általunk újonnan kitalált dologról. Mi hárman ezt a "Non-skid fluid" nevű dolgot találtuk ki. Olyan folyadék, amit leöntesz, megszilárdul, és még vizesen sem csúszik- célcsoport, pl lépcsők, ipari padlók. :D. És ha le akarod szedni a felületről, csak az általunk árult mocskos drága oldószerrel lehet.
Sikerünk nagy nem volt, azóta sem gyártjuk
Írtam én is.
Jobbra fent a csengő jel mellett nálam jelezte a válaszod.
Köszi előre is.
Válasz ment. Itt nem értesít ha írnak.....
Utóirat: természetesen átdörzsölés után hagyd rászáradni :)
Helló Csabu!
Írtam privátban.
Ha nem válik be, utána elhasználod gumiápolásra.
Próbáld meg átdörzsölni az ülésedet glicerines vízzel. Deci glicerin literre higítva vízzel. Glicerin háromértékű alkohol, vízzel oldható, lemossa az ülésről a zsírt, szennyet, szerves anyag felületének a színét felújítja, picit ragadós felület marad utána ami lemosható.
Pálmatex elég jó eredményt hoz.
Metabond? Az jó stabilan tartana :)
Úgy tűnik belefutottunk egy piaci résbe. Ahogy van pl cockpit felújító spray, úgy célszerű lenne feltalálni a tapadó sprayt. Azoknak a felhasználóknak, akiknek nincs bátorságuk plusz réteget felhúzni (ha nem sikerül, ronda lesz...), vagy ide-oda ragasztgatni (szegelni) kínálhatnánk egy spray-t amit az eredeti ülésre ráfújva tapadósabbá válik. Már csak az anyagot kellene feltalálni :-) :-)
Ínnnye, ez az! Hogy ez nekem nem jutott eszembe. Amúgy is szeretem, ha fáj... :-) :-) :-)
A regire kell raloni az uj bevonatot,leteznek tapados motorulesre valo muborok,amit csak ragumizol az siman elcsuszik veled egyutt.ebayen siman akadhat csak nem igen latni kepen,mattabb a feluletuk.A gyari ulesem is ilyen,bor,farme, minden jobban tapad ra,ki kell emelkednem ha arrebb akarom rakni magamat.
65-ös szög alulról egy tucat?
Van, de csak utasülésre láttam, megkeresem a linket
Pályabubus komám mondta, hogy tankra ragasztós biszbasz létezik, amit a oda teszel, ahol a térdeddel szorítot, és az fog meg pályázásnál, mert ott elég keveset ülsz a nyeregben. Szóval mondjuk kétoldalas- ragasztóstépőzár :D:D:D:D
Áhh, az nagyon kókány lenne...
Már mindent lehet motorokhoz kapni. Nem hiszem, h ez csak nekem lenne igényem. Ha van toronyóra lánccal, meg vérnyúl plexi, a műszerfal helyén egérmozi stb, akkor tapadóbevonat ne lenne? Nem akarom elhinni!
Németországban is megkezdődött a motoros szezon. Csak az elmúlt hétvégén 9 halálos motorbaleset volt. Szarul kezdődik ebből a szempontból a szezon.