Sziasztok! Az ülésre nincs valami titkos tippetek? Valami csúszásgátló (vagy tapadó, ha úgy jobban tetszik) rátétet, vagy bevonatot keresek, ami esztétikus, de újrakárpitozás nélkül is szóbajöhet. A kárptinak nincsen semmi hibája, nem szeretném ledobni, de már a bőrgúnya is csúszkál rajta néha. Ez így nem frankó...
Mikor meguntam, hogy parkolásnál is szikrázik a lábtartó, meg hogy utasssal csomaggal úgy üldögél a gép, mint a jól nevel kutyuska, én egy bontott GSXR telót raktam bele. Agyon vissza állítható, külön tartályos. Asszem 11,5bar-ra nymom a gáz membránt és közép állású rugóelőfeszítésnél még kényelmesnek is mondható, de sokkal közvetlenebb a hátulja. Nincs lebegés, nincs pattogás. Az tény, hogy nehezebb lábtartóval karcolni... :-) Szóval én ajánlom.
Igazabol nem vettem, hanem hozzak (0ft), kb 2 het mulva er haza.
Digitalis vakuummero, pillanatnyi max ertekkel, analog-digitalis kijelzessel. Hitelesitve (angol hitelesites), 4db erkezik.
Kell neki egy dobozt csinalni a 4 csovel, meg tapegyseggel.
Remelem jo lesz a tipus. kerdes, hogy hogyan fog mukodni.
Ha megnézted volna ránagyítva a robbantott ábrát akkor ez nem is lett volna kérdés...
Milyen szinkrontesztet vettél? Ugyan nem a 4 db manométeres műszert?!
Itt a fórumon az elözö oldalon Banditbiker-re rá tudsz írni vagy ezen az emailen eléred:
biker-world@freemail.hu
Szerintem ö tud rugót hozzá!
Ugyanis a rugó lágyul ki, szerintem a felújításnál meg cserélnek benne folyadékot, meg esetleg pár tömítést, és a gyári rugó kerül vissza...
Amúgy szerintem az öreg olajos GSXR 1100 89-92 rugóstagján a rugó akár jó lehet a banditéra is...
A Banditámban a hátsó teló egy kalap kaki, már volt felújítva is 3 éve, de most már annyira szar, hogy legkeményebb fokozatba is nagyon puha.
Szeretnék valami keményebb telót belerakni, és az lenne a kérdésem h valami kompatibilis motortípust nem tudtok? Mondjuk sv, gsxr,... melyik lenne jó bele kisebb átalakításokkal?
BAKKER! Igaza volt a K.Istvan felhasznalonak.
Tenyleg van benne ogyuru. Megkapirgaltam a feluletet, es ott van benne. Ugy belesulve, hogy alig birtam kiszedni.
Szinte egybevulkanizalodott a gumival.
A szivocsonkokban vannak az o gyuru hornyok, nem a hengerfejnel.
Egheto gaz kell hogy kimutassa a falsolast, erre a fektisztito alkalmas, ha nem csinaltad nem ertem a hasznossag megkerdojelezeset...
Udv,
Koszi a valaszod. Minden hozzaszolas erdekel.
Megbontani nem en bontottam elsonek, bar letakaritottam rola, de a rakent sziloplasztot gondolom nem a Hamamatsu-i gyarban kentek ra.
Azert gyanakodok, mert gyanakvo vagyok, pusztan informalodok. Lehet, hogy nincs igazam, es csak gyartoi informaciok a szamok.
A GYAKORLAT tipusu dolgokhoz erdekesen allok hozza. Hiba nem volt, kedvtelesbol szedtem szet, nem volt zavaro a fordulatszam meron lathato 1-2mm kilenges, nem ezert kezdtem hozza. Egyszeruen erdekel.
O-gyuru berakasara akkor lenne lehetose, ha a blokk feloli oldalon lenne bemaras a gyurunek. Itt nincs. Lapos, mint a nagyalfold.
Motorjaras kozben fektisztitoval kurvaeg, hogy nem fogom fujkalni. Szerintem nem hasznos.
Szinkronizalast mar reg megszerettem volna tanulni.
Ha te bontottad meg elsönek (azért azt látni) akkor miért gyanakszol arra, hogy összekeverték?
Itt megtalálod a cikkszámokat: http://www.partzilla.com/parts...
Persze lehet nem jó az évjárat vagy a típus amit most linkeltem, de szerintem meg fogod találni...
Azok a számok lehetnek a fröccsöntő, vagy gumisütő szerszám fészkeinek számai is vagy bármi egyéb. A gyakorlat az, ha elöször te bontod meg, akkor vagy mindent oda teszel vissza ahonnan levetted, vagy cseréled újra. Ha már előtted hozzád hasonlók szerelték, akkor meg elö a mikrofilmes képek, és azok alapján kerül a helyére.
A suzukiknál is van felsolási hiba lehetöség, de ez az utolsó alkatrész amivel probléma szokott lenni! Még 25 évesen is tömörek (kivétel a túl mostoha körülmények között tartott gépek). A Yamaha jár az első helyen ezekben a hibákban. A Suzukiknál, a porlasztóknál falsol. A GYAKORLAT az, hogy előbb diagnosztizálunk, behatároljuk a hiba helyét, és utána bontunk. A szervizekben, vagy "Degeszbukszáéknál" szoktak ágyúval verébre, hogy a hiba 1 méterese környezetében kicserélnek mindet aztán csak megjavul.
Vissza kell szerelni egy új o-gyűrűvel a tömítőfelületen, és utána lehet motorjáratás közben a féktisztító spray-vel célzottan fújkálni a kényes helyeket. Ha változik az alapjárat, akkor falsol.
Szerintem ne te állj neki szinkronizálni...
Udv Banditosok!
Kerdesem lenne. Az olajcsere es egyeb szezon elotti felkeszites soran egy kicsit jobban belemerultem a motor szetszedesebe. (mar tudom, hogy hiba volt, mert mukodott).
A kepen lathato alkatreszeken talaltam egy szamot (a tobbi tipusjelzesen tul), sorban balrol jobbra hengerenkent 2-3-2-6.
Ez jol van igy? Vagy ennek 1-2-3-4-nek kellene lenni?
Meg nem szedtem ennyire szet a gepet, amiota megvan. Sok velemenyt olvasok, hogy ha ingadozik az alapjarat (nekem egy pici ingadozas van) falsot sziv, es ez az alkatresz a hibas. Kivulrol egy kicsit toredezett, de a belseje hibatlan. Passzosan ul benne a karbisor, eleg volt kimuteni belole.
Amire meg gyanakszok, az a karbiszinkron. Nemsokara erkezik a vakuummerom, es le fogom ellenorizni. Ahhoz majd meg kerdezek kulon, a "hogy csinaljam" temakorben.
Udv mindenkinek
Zoli
Nincs mit :D Viszont az valamitől kiment. Enyém is kiment 3 hónapja, nem hiszem, hogy pont most kell kinyíródniuk a K5 biztiknek :D
Nekem a mcoitól valszeg
még valamikor az első nagymotorom vételekor (suzuki dr650) mindjárt vettem 2 olajszűrőt és a legolcsóbb dácsiába való román olajra cseréltem a benne levőt járkáltam vele egy fél órát aztán zutty le feltöltöttem valvolin 10w40-nel persze normális időközönként normális olajjal járatva a gépet még olajsár se rakódik le
Az elmúlt héten sokat haladtam a 2. gsxr 1100-el amit bontott alkatrészekből szerelek össze egy komplett motorrá...
A sok alkatrész, és kopó alkatrész költeség mellett kellett valami olcsó olaj motorba, amit 1-2 ezer km múlva nem lesz nagy szívfájdalom lecserélni.
Ezt találtam a helyi autósboltban: http://mannol.hu/index.php?rou...
Ez volt a legolcsóbb ajánlat...5 liter kellett a teljes feltöltéshez. Egy kicsit utána olvasva nem is olyan rossz, sőt nem egy kategória győztese lett a Mannol olaj termék...úgy gondolom a földről vásárolt kb 25 éves 1100-es blokknak "első" feltöltésre teljesen meg fog felelni, amit az első beindoklásoknál szép susogó járással jutalmazott.
Egy segédváz cserével indult az összeszerelés...(az 1100 topicban egy picit részleteztem...itt most csak az olajra akartam felhívni a figyelmet)
Digitalis vakuummero, pillanatnyi max ertekkel, analog-digitalis kijelzessel. Hitelesitve (angol hitelesites), 4db erkezik.
Kell neki egy dobozt csinalni a 4 csovel, meg tapegyseggel.
Remelem jo lesz a tipus. kerdes, hogy hogyan fog mukodni.
Milyen szinkrontesztet vettél? Ugyan nem a 4 db manométeres műszert?!
Itt a fórumon az elözö oldalon Banditbiker-re rá tudsz írni vagy ezen az emailen eléred:
biker-world@freemail.hu
Szerintem ö tud rugót hozzá!
Ugyanis a rugó lágyul ki, szerintem a felújításnál meg cserélnek benne folyadékot, meg esetleg pár tömítést, és a gyári rugó kerül vissza...
Amúgy szerintem az öreg olajos GSXR 1100 89-92 rugóstagján a rugó akár jó lehet a banditéra is...
A Banditámban a hátsó teló egy kalap kaki, már volt felújítva is 3 éve, de most már annyira szar, hogy legkeményebb fokozatba is nagyon puha.
Szeretnék valami keményebb telót belerakni, és az lenne a kérdésem h valami kompatibilis motortípust nem tudtok? Mondjuk sv, gsxr,... melyik lenne jó bele kisebb átalakításokkal?
Tenyleg van benne ogyuru. Megkapirgaltam a feluletet, es ott van benne. Ugy belesulve, hogy alig birtam kiszedni.
Szinte egybevulkanizalodott a gumival.
Egheto gaz kell hogy kimutassa a falsolast, erre a fektisztito alkalmas, ha nem csinaltad nem ertem a hasznossag megkerdojelezeset...
Koszi a valaszod. Minden hozzaszolas erdekel.
Megbontani nem en bontottam elsonek, bar letakaritottam rola, de a rakent sziloplasztot gondolom nem a Hamamatsu-i gyarban kentek ra.
Azert gyanakodok, mert gyanakvo vagyok, pusztan informalodok. Lehet, hogy nincs igazam, es csak gyartoi informaciok a szamok.
A GYAKORLAT tipusu dolgokhoz erdekesen allok hozza. Hiba nem volt, kedvtelesbol szedtem szet, nem volt zavaro a fordulatszam meron lathato 1-2mm kilenges, nem ezert kezdtem hozza. Egyszeruen erdekel.
O-gyuru berakasara akkor lenne lehetose, ha a blokk feloli oldalon lenne bemaras a gyurunek. Itt nincs. Lapos, mint a nagyalfold.
Motorjaras kozben fektisztitoval kurvaeg, hogy nem fogom fujkalni. Szerintem nem hasznos.
Szinkronizalast mar reg megszerettem volna tanulni.
Itt megtalálod a cikkszámokat:
http://www.partzilla.com/parts...
http://www.bike-parts-suz.de/s...
Persze lehet nem jó az évjárat vagy a típus amit most linkeltem, de szerintem meg fogod találni...
Azok a számok lehetnek a fröccsöntő, vagy gumisütő szerszám fészkeinek számai is vagy bármi egyéb. A gyakorlat az, ha elöször te bontod meg, akkor vagy mindent oda teszel vissza ahonnan levetted, vagy cseréled újra. Ha már előtted hozzád hasonlók szerelték, akkor meg elö a mikrofilmes képek, és azok alapján kerül a helyére.
A suzukiknál is van felsolási hiba lehetöség, de ez az utolsó alkatrész amivel probléma szokott lenni! Még 25 évesen is tömörek (kivétel a túl mostoha körülmények között tartott gépek). A Yamaha jár az első helyen ezekben a hibákban. A Suzukiknál, a porlasztóknál falsol. A GYAKORLAT az, hogy előbb diagnosztizálunk, behatároljuk a hiba helyét, és utána bontunk. A szervizekben, vagy "Degeszbukszáéknál" szoktak ágyúval verébre, hogy a hiba 1 méterese környezetében kicserélnek mindet aztán csak megjavul.
Vissza kell szerelni egy új o-gyűrűvel a tömítőfelületen, és utána lehet motorjáratás közben a féktisztító spray-vel célzottan fújkálni a kényes helyeket. Ha változik az alapjárat, akkor falsol.
Szerintem ne te állj neki szinkronizálni...
Kerdesem lenne. Az olajcsere es egyeb szezon elotti felkeszites soran egy kicsit jobban belemerultem a motor szetszedesebe. (mar tudom, hogy hiba volt, mert mukodott).
A kepen lathato alkatreszeken talaltam egy szamot (a tobbi tipusjelzesen tul), sorban balrol jobbra hengerenkent 2-3-2-6.
Ez jol van igy? Vagy ennek 1-2-3-4-nek kellene lenni?
Meg nem szedtem ennyire szet a gepet, amiota megvan. Sok velemenyt olvasok, hogy ha ingadozik az alapjarat (nekem egy pici ingadozas van) falsot sziv, es ez az alkatresz a hibas. Kivulrol egy kicsit toredezett, de a belseje hibatlan. Passzosan ul benne a karbisor, eleg volt kimuteni belole.
Amire meg gyanakszok, az a karbiszinkron. Nemsokara erkezik a vakuummerom, es le fogom ellenorizni. Ahhoz majd meg kerdezek kulon, a "hogy csinaljam" temakorben.
Udv mindenkinek
Zoli
Nekem a mcoitól valszeg
A sok alkatrész, és kopó alkatrész költeség mellett kellett valami olcsó olaj motorba, amit 1-2 ezer km múlva nem lesz nagy szívfájdalom lecserélni.
Ezt találtam a helyi autósboltban:
http://mannol.hu/index.php?rou...
Ez volt a legolcsóbb ajánlat...5 liter kellett a teljes feltöltéshez. Egy kicsit utána olvasva nem is olyan rossz, sőt nem egy kategória győztese lett a Mannol olaj termék...úgy gondolom a földről vásárolt kb 25 éves 1100-es blokknak "első" feltöltésre teljesen meg fog felelni, amit az első beindoklásoknál szép susogó járással jutalmazott.
Egy segédváz cserével indult az összeszerelés...(az 1100 topicban egy picit részleteztem...itt most csak az olajra akartam felhívni a figyelmet)