Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem könnyű, nem alacsony, hogy a fék, futómü milyen, azt nem tudom.
Sőt, ha elég nehéz az asszony, és a dobozokat is telepakolod, kizárólag a hátsó gumit kell cserélgetned, mert folyamatosan gyertyában mész...
Hát,ha racionálisan nézzük semmi értelme eladni és venni bármit.Jó neked a 650 is mert vagy zsebbenyúlós vagy nem szalonállapotú.
Gyula tudod, hogy miért nem intenek egymásnak a Ducatisok? Mert reggel már találkoztak a szervizben...
+1 Megadom én is! 2 éve hasonló paraméterekkel toltuk le a Nockert és a környékbeli hágókat (Malta, Nockalm...stb) nem volt gond. Erre írtam én is, hogy "rendeltetésszerű használat mellett", ami nálam annyit takar, hogy ha kell pörgeted, így van kitalálva... (szerintem )
Pedig tud az működni. Szoktunk a banditos brigáddal gurulni, és van, aki 650+Asszony+ topcase kombóval jön az egész napos kanyargásra. Aki legyőzi a félelmét, hogy 8000-nél felváltson, az tud jönni szépen, nem tart fel.
"motorozás helyett nem a szervizben fogok állandóan kávézgatni."

PEdig az is jó hely :D A szerelők általában jó arcok, a pultos lányok általában kedvesek, csinosak, néha még tesztmotor is akad.... a kávé meg finom :DDDDD
Egy BMW? Biztos Hondás proőagandafórumot olvastál :D:D:D
Én ha úgy használnám, mint Te, szerintem Monster 1000 DS-t vennék. A léghűtőset. Egyszerűen nekem annál
szebbet még nem gyártottak.
tdm 900
4000 Euro alatt nem sok van ami kellene, de még kicsivel 4000 felett is mind csúszott, sérült átépített amit megnéztem :-(
De elég megbizhatatlan motor hírében áll. Sok német fórumba beleolvastam. Lelkesen szerelnek mindig...a Monsterrel kevesebb baj van.
Németországba. Kb. +10% plusz költség a forgalomba helyezés. Na meg egyik másik 1000km-re van. Egy nap nem elég megnézni.
Nem is volna rosz, de akkor már inkább az új CB 500. Befecskendezös, frissebb technika.
Nem, ilyet biztosan nem fogok csinálni. Ha a gyerekek felnönek, az asszony meg motorozni akar, akkot csakis saját motorral.
BMW F 800 R Mindent sokkal jobban csinál mint a bandit, és az utasnak is van helye.
A mobile.de 349 találatot dobott ki 3600 eurotól induló áron.A raptor is ennyi volt.
Én élménymotorozásra Street Triple-t vennék mindenképp. Az MT07-nek is piszok jó blokkja van, de futóműben nem sikerült a legjobban. A Monster mindig is megdobogtatta a szívem, és kanyarodik, mint a disznó, de én még mindig nem mernék megbízni benne, hogy motorozás helyett nem a szervizben fogok állandóan kávézgatni... A CBR500-ról meg semmit se tudok. Mielőtt bárki kikezdene, ez csak a SZERINTEM...
Neked alternativa a gs500, setamotorozashoz eleg boven
Na, erről beszéltem. Az emberek többsége csak piszkosul szűklátókörűen, és a saját szemszögéből képes gondolkodni, nem is gondolva arra, hogy más szempontok is léteznek. Te 170 centi vagy. Én 187, és az asszonnyal együtt 195 kiló, plusz a csomagok. Na, ezt pakold fel a 650-esre, és uccu neki a hegyekbe motorozni! Sok sikert!
Inkább azt mondjátok meg, mi az alternatívája egy Banditnak, ami jó kis embereknek, könnyű, jól fordul, keskeny, megbízható, jól fékez, jó a futómü. KTM Duke-ok, Monster, Streetriple, Honda CB 500F, Yamaha MT-7, meg hasonlókat nézegetek.
A legjobbakat a Yamaha MT-7-röl és a Street Triple-röl olvastam. A Yamahából még nem nagyon van használt, a Triumphból meg kevés és drága...
Nem tudom miért kell ott előzni, ahol nagyon necces. Nagyon ritkán kellett visszaváltanom előzéskor a kicsivel. 6. fokozatban, gond nélkül lehet vele előzni, egyet vagy kettőt visszaváltva sem sokkal jobb...
Még egy az egyben sem cserélném el a 650-et egy 1250-re. Az összes hátránya megvan ami a kicsinek, pluszt meg csak a nyomaték. Nekem meg a kicsié is elég volt.
Nem tudom elhinni, hogy még mindig van, aki képes azon vitatkozni, hogy egyik, vagy másik motor a JOBB. Nincs olyan, hogy JOBB. Vannak ízlések, pofonok, motorozási stílusok, körülmények, testi adottságok, stb... Ezek alapján próbálja az ember megtalálni a hozzá legközelebb álló paripát, oszt pont... Ja, majd elfelejtettem: SZERINTEM!!!
Ez a papírforma. A nagy nyomatékos, ha valaki meri neki húzni. De itt egyesek 15-25.000km-t is elmennek egy gumival, szóval nem tudom...Nekem a kicsit 10.000km-t bír a gumi...Szóval a nagy sokszor úgy érzem az egónak kell, nem motorozni...
Nem mindenki működik így. Pl van most a KTM-nek a kis Duke 390-e. 44 Le, 150Kg. Eddig aki ment vele, mindenki azt mondta róla, hogy kanyargóson jobb móka mint bármi. és ebben a kis motor is partner. Ahol más motorral egy fokozatban végigfűzöd a kanyarokat, ott ez arra csábít, hogy húzasd pirosig, válts, fékezz, gyorsíts. Élmény magas fokon. Legalábbis ahhoz képest, hogy egy fokozatban végigkanyarogj ugyan ott. Persze van akiknek az a lényeg, hogy ne kelljen váltani...