Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem foglalkozom zombikkal csak frissekkel.
A régiek szappanos víz és szivacs,a motoron meg azt a szezononkénti 3-4 mosás alatt ami lejön az jó ami nem az is.
Csak egy ideig ragad utána kopik.
Aha. Ilyen kell akkor nekem :)
Ez műxik a friss hullákkal, de ha már két-három napos, pláne nyáron, akkor már baromira ragaszkodnak a kiharcolt pozíciójukhoz.
Sima vizes papírzsepi,törlőpapír bármi pár percig rajta majd azzal megtöröl és kész.
Nézz el felém, a homasitában vettem baromi sokat néhány éve, aztán van még vagy 3 flakon. Úgy old, mint az álom.
Épp fél éves bogarakat tüntettem el vele egy 600-ról hétvégén.
Én a lecsukott plexit lefújom totál általános ablaktisztító spray-el, hagyom pár percet oldani és törlőkendővel letörlöm. Ennél nagyobb bűvészkedést, meg durvább anyagok még sosem kellett bevetnem...
Eladó Bandit1250S.1,1m.
Sziasztok, most hogy bejött a jó idő, megjöttek a rohadt bogarak is, amiket időnként nem egyszerű levakarni a bukóról, vagy szélvédő plexiről. Van valakinek jól bevált rovaroldóval kapcsolatban ötlete? Amiket próbáltam, ÖMV-s, stb, nem voltak túl meggyőzők. Egyszer voltam egy mosóban, ott kézzel rásprickoltak valami folyadékot a kocsi elejére és a hetek óta rászáradt dögök maguktól lefolytak, dörgölni se kellett. Na ilyesmi kéne, csak fogalmam sincs, hogy az mi volt? Ötlet?
Bármilyen olajtól lehet csapágyas. Megfelelő használat kérdése.
Hallottatok már olyat, hogy Repsol olajtól csapágyas legyen egy motor? Pl. egy GSXR? A MAMI cikkeket olvasva nekem nem ez jött le, az egyik legjobb olajnak hozták ki a tesztjükben: http://mami.hu/pdf/Olajteszt2.pdf ill. http://mami.hu/pdf/Olajteszt1.pdf
Tasi, K. István? Gyakorlati tapasztalat?
Vidd el Mányra Tasihoz.
Tudtok ajánlani egy megbízható szervizt? Egyre jobban rángat a motor 3000-es körüli fordulaton.
KÖSZÖNÖM!
6 szoros gravitáció egy "barkasszal":
http://youtu.be/IsQ7ifNgObU
Ha le bír szállni a motorról.
Majd írd itt meg, mi volt a tapasztalat.
Köszi köszi a segítséget nektek. Rajta leszek az ügyön.Így legalább tudom már mit keressek! :)
Ez egy jó summázat. Olyanok vagyunk, mint a béka ami alá begyújtottak. A felmelegedő vízből egész addig nem ugrik ki, míg már nem is tud kiugrani. A folyamat szerintem már visszafordíthatatlan :-(
így volt, megadom!
A Magyarok már 50 évvel ezelőtt tudták a tuti receptet! Azt amit a Honda sokadiknak a sorban, a felejthető, mindenes NC 700 szériával próbál utánozni! :))))
A Honda előtt pont szerintem a Suzuki volt az egyik vagy egyetlen aki az akkor igen jól sikerült olajhűtéses 750-es és 1100 es blokkal megépített vagy féltucat különféle stílusú járművet, amin még pár éve gúnyosan nevettek, hogy hány bőrt húztak le róla, most hogy fordult a szélirány, "mindenki tapsol" vagy tapsolni tanítanak a honda "nagy húzás" láttán...






Magyar motorgyártás: Sok éve annak ellenére, hogy nekem is van egy példányom a "vitrinbe", igen csak leértékeltem a szinvonalát, amihez nem kell nagy szakmai rálátás, hogy ezt belássuk. Viszont miután az ember mélyebben foglalkozik történelemmel, és megismeri nem körülményeket, és nem csak a végeredményt nézi, azt kell mondjam, hogy hatalmas műszaki teljesítmény volt azon feltétele, és technológiával, azon nyersanyagokból bármit is előállítani nem hogy egy működő motorkerékpárt.
Azt sajnálom a legjobban, hogy jelen ismereteink szerint és a világ mai érdekei szerint erre nem nagyon lesz lehetősége ennek az országnak, hogy ezt megismételje. Akkor mikor rabszolgaként toljuk a külföldi betelepült cégek szekerét, akik elszívják kivétel nélkül nem csak az anyagi javakat, de kivéreztetik az utolsó cseppig a Magyar szakmunkás réteget, az adóterheket a Magyar társadalommal fizettetik meg...de olyan a tálalás, hogy ehhez még tapsolunk is...Nem vesszük észre, hogy a kapott EU támogatások két nagy célt szolgálnak. Az egyik, hogy az Multi cégek euróban ki tudják vinni a "tisztességesen megtermelt profitot" a másikból meg lehet tér-kövezni, meg parkosítani a városháza előtt.
Semmi esélye nincs a szakmunkás rétegnek, hogy fejlődjön gyarapodjon, kisvállalkozóként a valóban Magyar ipari termeléshez járuljon hozzá, és profitját saját vállalkozása, és országa javára tudja fordítani, ahogy ezt mondjuk egy nyugati a saját országában teszi...Szerintem nincs még egy olyan ország ahol a saját ipari termelést ilyen mértékben adókkal büntetik, az ide betelepülő "profitszivattyúk" javára...Nyilván a csapda már régen bezárult, mert nincs olyan tőkeerős réteg aki ki tudná váltani a multikat, főleg ilyen adóterhek mellett. Hiszen a szakmunkás pont annyi bért kap, hogy önfenntartása biztosított legyen, meg a vastagon megkamatoztatott kölcsönt vissza tudja fizetni. (Az is megérne egy külön mesét, hogy sikerült a magyar bankoknak összemosni a hitel, és kölcsön szavainkat...Ugye addig van hitelügyintézés, amíg a kölcsönt fel nem veszed, de az egyiknél csak egy egyszeri kezelési költséget lehet visszakérni a kiadott összeggel, a másiknál meg kamatot lehet szedni, de kezelési költséget nem lehet(ne) elszámolni, Mo-on , ezt is megoldották...)
Mi a francnak variálnak egy jó alkatrészen ennyit? Érdemi változás szinte nincs is rajtuk, de mégis minden évjárat más egy kicsit. Hüle Japók!
Bezzeg ha megnézzük a magyar motorgyártást! Ott megadták a modelleknek a kifutási időt! Minden mindennel kompatibilis ha a hengerek számát tudod (még ha nem is típushelyes). Ez ám az előrelátó modellpaletta építés! :-)
Te valami K5 gsxr 1000-el bohóckodtál emlékeim szerint! Ami aztán nem került be, mert nem voltál elég tökös, hogy szétfűrészeld a légszűrő dobozt! :)
91-92-es évjárat egyforma...
utána 93 -ban meg megint már lett egy picit a vizes 1100-en. A rugóelfeszítés fokozatmentes lett a két kontra körmös-anyával:
http://www.partzilla.com/parts...

Ami marketinges oldalról biztos jól hangzik, de gondol egy álom lehet tekergetni, főleg , ha nincs meg hozzá a gyári szerszám.

Amúgy biztos erősebb rugó is van az 1100-esén , mert kövér malac, alig pár kg-al könnyebb az 1400-esemnél.