Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, elírtam a számom. 06709452474. Ez a jó.
Sziasztok Banditosok!

Csatlakoznék Hozzátok, ha találok egy motort, ami 2002-es, vagy fiatalabb, lehetőleg naked, de ha nem, az sem baj. Külföldi papíros is érdekel. Ja, 650.000 forintom van rá. Ajánlatokat a bela_perlaki@yahoo.de címre várom, a számom pedig 06709452470.
Előre is köszönöm!
P.B.
csabu! Ugorj fel a suzuki oldalára. Ugyanaz a dob van mindegyiknél, csak az összekötőcső miatt más a gyártási szám. Ennyi.
A sportkipufogók sosem tökéletesek, dehát valamit valamiért. Imádom a hangját. Mondjuk, én cserélgetem. Egy ideig èlvezem a sportdob hangját, aztán visszateszem a gyárit, és azt élvezem, hogy csendes. Ha megunom, megint csere.
Zöldi, nem értek valamit. A kipufogók méretezve vannak gyárilag. Más köbcentiből más gázmennyiség lép ki. Ugyanez vonatkozik a fordulatszám tartományra is. Olvashattunk róla párszor, hogy a komoly kipuf cégek is elég sok kísérletezést ölnek bele egy dob kialakításáig mint formában, mint hosszban, mint átmérőben. A kérdésem pedig arra vonatkozik, hogy ha ez ilyen komoly dekázásokat indokol, hogy a büdös francba lehet jó egy dob egyszerre 600-tól 1250-ig?
az ár irány ár, de egy deákigazolványért nem adom oda.
20ér adod-e ? :D
Zöldike, nem kell sírni, én hirdetem!
http://www.jofogas.hu/budapest/GSf_600_650_1250_1200_bandit_Slip_on_Suzuki_Yoshimura_dual_Veszp_oval_43671473.htm?first=1

Vegye meg valaki, én inkább sírok :DDD
Nekem horror,neked termeszetes....... ........raadasul 5 gombocot ketszeri nekifutasra ha meg tudok enni....
az nem de köszi..
1250-hez valóm van, kb 1000km-t használt, gyári, de sztem az neked nem jó..
Nem volt az hülyeség, baromi jó idő volt, míg sütött a nap! 20 fok körül volt nappal, csak hát hamar hűlt a levegő. Sőt, az egy nagyon jó csapatás volt, azóta is emlegetem
A 2 perc/5 gomboc fagyi jo vagy rossz atlagfogyasztas?
Mert te is minden hulyesegre kaphato vagy,szerencsere!
De a kanyar is!
gyári pufot tud valaki? ezzel nem igazán fog levizsgázni :-)
Ezt a folyamatos 140-et agyig pakolva nyomattam pár napon át, 5.8-6 volt végig a fogyasztás
Hát, mióta rászoktattál, hogy fordulaton tartsam kanyarban, nekem is gyorsabban fogy a gumi...:)
Elárulok egy titkot: a dobozt billentsd meg előre, ne vízszintesen legyen a tartón (ha a tartó állítható). Legyen leszorító erő a doboztetőn, mint egy spoileren. Megszűnik nagyobb sebességnél a doboz rezgése.
10 még nem sikerült, de két vagy három éve amikor Szotyiékkal csapattunk lent baranyában, akkor hazafelé egyedül megvolt a 9. November volt rámesteledett, kezdtem fázni és inkább húztam neki a 6-oson hazafelé, ami a csövön kifért.
Nálam is kb ez a norma.
Én megetettem vele már 12 -öt is. :) Igaz 220 alá nem ment az óra... (A hátsó doboz nagyon vicces ilyenkor.) Nagyon sietnem kellett haza, Pestről Miskolcra, elment egy tank benzin... Viszont mentem már vele úgy is, hogy 4.5 volt a fogyim. Mikor chopperesekkel mentem kanyargós hegyi utakon, aztán a 80 -nak már nagyon örültem, nekik meg halálfélelmük volt a kanyarokban... Jellemzően 6-7 liter, ha úgymond normálisan, de dinamikusan megyek vele...