Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tüsszögött a Ty alapjáraton, meg le-leállt. Egy szép nagy szúnyog volt az úszóházában. Van róla képem.
Eszméletlen dolgokkal találkozol... Gumibelsőből keverőszár tömítés, kisebb láncból bepótlás. Személyes kedvencem a szeg a karburátorban. Azóta sem bírom felfogni, h mi lehetett a célja.

A legutolsó Pannonia amin dolgoztam azért engem is meglepett, igaz ehhez nem volt köze embernek. A furulyák ki voltak véve a kipufogóból és úgy lett letéve jó pár évvel ezelőtt. Az egyik dobot valamilyen kisállat teljesen tele hordta mogyoró, meg dió héjjal :-) Nem értem mi volt benne neki a jó, mert dzsuvás olajos - kormos volt a dob belseje, de láthatóan beköltözött oda valami. Hallottam már korábban ilyet, de nem hittem el sosem. Most már magam is láttam :-)
igy van ,,,,,,,,,,,, nagyon sok embernek hiányoznak a beszologatos , fikázos vidik ......... hát itt van

https://www.facebook.com/29970...
Ez pusztán marketing :)
Üdv Tasi!
Ezt nem igazán értem mire írtad...
Amúgy követem a facebookon a videoidat. Nagyon tanulságosak!
https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...

az a leg jobb amikor a vakok a szinekről dumcsiznak .................... fingjuk sincs semmihez de gyözködik egymást
Höhö :) Ez velem kezdődik
Kimaradhat az égés egyik-másik hengernél, ez sziszeg aztán kipuban, ha utána begyullad a csőrendszerben... a kimaradás okozza alapjárat ingadozást is...
Az összekötőcső felől hallod a zajt? Ha igen összekötőcső csere. Kezd elszabadulni benne a perforált cső.. nekem legalábbis az volt...
a szívó szelep állítása miatt is megérne egy mustrát ha meg régebben volt nem is ártana egy szinkron
Hogy összesen mennyit bírt, azt nem tudom megmondani. Nálam kapott kicsit kevesebb, mint 50k-t. És 7 évesen vettem a vasat. Még elment volna idén biztosan, de ha már bontva lett hát kicseréltem.
Tavaszi bandit talalkozo,gyertek! http://www.bandit.hu/phpBB3/vi...
Nagy nehezen megtalaltam,nem tunt eltomodottnek,azert megjarattam benne egy aceldrotot.
Mennyit birt a vezermulanc? Nem ilyen femes kattanas szeru apro hangot hallasz,mert az a szegeny alapjarati keverek miatt van allitolag,de majd a hozzaertok megmondjak.
Kicseréltem a vezérműláncot. Ugyanahhoz a feszességhez 9 kattal kevesebb tartozik a feszítőn. Már ezt is tudom, bár meglettem volna enélkül az infó nélkül :-)
Állítottam hézagot. Nem igazán kellett. A 3-as henger két szívója és a 2-es henger két kipufogója volt egy kicsit kicsi. De egyik sem volt veszélyes, az összes többi rendben.

Viszont egy érdekes és elég idegesítő új zaj keletkezett. Mintha csipogna a kipufogó. Mintha fém csikordulna fémen, csak nagyod rövid ideig (amolyan csippanások) Néha hallom, néha nem. Próbáltam felvenni telóval, de nem igazán sikerült. A blokknak egyébként nagyon szép hangja van, nincsenek zörejek, csörömpölés, semmi. Csak a kipufogóból hallom ezeket a csippanásokat. Beköltözött valami a dobba? :-) már minden kilógó alkatrészt végigrángattam, hátha valami lelazult alkatrész zörög, de semmi. Mi a tippetek?

Mennyire mászhat el a szinkron egy ilyen beavatkozástól? Nem sok kedvem van szinkronizálni és egy pici hullámzás azért belejött alapjáraton...
Funyiroba?
Vegyel egy kanna benzint.
Koszi,majd vmit piszkalgatok rajta.
hengerfej oldalt közepén kb 4 mm átmérőjű lyuk mindkét oldalt kettes gyertyalyuk az egyessel van osszekotve onnan ki balra hármas a negyessel ki jobbra tévedés joga fenntartva de lehet gyertyacsere a megoldás
Robbantott abra a gyetyanyilas szellozo furatarol,kb hol keressem? Esoben haromhengerezett,gyanus,hogy megall a viz vmelyik gyertyanal.....
Dönteni tudok minden helyzetben,csoki-vanilia vonalon.
De ezzel nem tudsz dönteni.................jaaa, hogy nem is az a cél
Ez sirály de az elöl nagy hátul kiskerekű jobban bejön.
Racsingosabb.
Tudod.....hátul nagy kerék
Ez jobban illik hozzád