Az jegelve van jovore,ha nagyobb a felni ugyanazt a HUB-ot nem hasznalhatom.2 centivel szelesebb kell.Be kell szerezni egy masik laposabb darabot vagy ezt gepmuhely megdolgozza.
Pr4 nekem is 8ekm kopasjelzoig,10ekmnel kuka es a szelei kopnak elobb,de az eleje is ugyanigy elfogyott,viszont tetszik a karaktere,kopottan is jol tapadt.
Zolira rálicitálok,9000km,picit hamarabb fogyott el az oldala,de addíg mentem amíg elfogyott a közepe is. Viszont nem csúszott sosem 1-2 fokban párás hideg aszfalton sem,ugyanezen a 2-es nagyon csúszkált,a 3-as kicsit. A 2-es ezen a xar aszfalton,rendesen idegesítően fosatóan csúszkált
Kilo = ezer tehat aki ezt nem erti azzal baj van :D 5kilo 5000 de szlengben a 600as motorok meg 6kilosak. Vagyis a kilo mindenre jo multifunkcionalis mertekegyseg
Fasza ez a dobos téma, de gy dolgot ne feledjünk azért, a mester jozsimura komplett rendszerekre esküszik ahol mindet ő maga gyárt méretre, csak a fb-k veszenek meg egy hátsó dobot és nem egy hangolt rendszer a gépre, mert villantani akar a hangjával magának vagy a világnak. Tehát én is osztom a dolgot mint Csabu kartárs, kizárt hogy optimális lenne egy dob a 125 malagutira és a dr 500-ra!
Nem értek hozzá, ich verstehe nur Bahnhof :D
Nekem az tetszik benne, hogy kb 6 kilóval könnyebb, ovál, szép csendes, és eszméletlenül néz ki. Ja meg hogy Yoshimura :D
Elhiszem, csak nem értem a dolgot. Minden bizonnyal a Józsim ura tudja a dolgát, hiszen dobok között talán a legjobb márka. Csak ha annyira sziszifuszi kísérletezés meg próbálgatás, meg gázsebesség a csőben stb, akkor nekem ez magas mint tehénnek a zongora. Parasztlogikám szerint más átmérő kell a 600-ashoz mint az 1250-eshez.
PR3 többet bír mint a PR4? Valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Nekem az tetszik benne, hogy kb 6 kilóval könnyebb, ovál, szép csendes, és eszméletlenül néz ki. Ja meg hogy Yoshimura :D