Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Naná,haladok ezerrel.
Így készül a világverő gép
Az jegelve van jovore,ha nagyobb a felni ugyanazt a HUB-ot nem hasznalhatom.2 centivel szelesebb kell.Be kell szerezni egy masik laposabb darabot vagy ezt gepmuhely megdolgozza.
Nem esne jol,arra fele azert nem ilyennel maszkalok.
180,de ugyis szelesebb felnit akarsz.
Ezért az osztrák rendőr meg is puszilt volna!
160-asod van?
Ehhh,gondoltam elboltolom a Zolival,mindig vmi slicket keres..
Megvan még? Megvenném.
Ilyen volt,ilyen lett
Pr4 nekem is 8ekm kopasjelzoig,10ekmnel kuka es a szelei kopnak elobb,de az eleje is ugyanigy elfogyott,viszont tetszik a karaktere,kopottan is jol tapadt.
Zolira rálicitálok,9000km,picit hamarabb fogyott el az oldala,de addíg mentem amíg elfogyott a közepe is. Viszont nem csúszott sosem 1-2 fokban párás hideg aszfalton sem,ugyanezen a 2-es nagyon csúszkált,a 3-as kicsit. A 2-es ezen a xar aszfalton,rendesen idegesítően fosatóan csúszkált
8000
Km-ben kifejezve?
Nekem kb ugyanannyit bírt,igaz a 4-es GT volt.
Megkezdtem a szezont....
PR3 többet bír mint a PR4? Valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Kilo = ezer tehat aki ezt nem erti azzal baj van :D 5kilo 5000 de szlengben a 600as motorok meg 6kilosak. Vagyis a kilo mindenre jo multifunkcionalis mertekegyseg
Bocs, én használtam rossz szlenget: 5eFt, azaz 5 rugó :)
Egy motor ara.Mar ha tenyleg 500e-rol beszelunk nem 50-rol.
5 kilóért??? Abba bele kell férnie egy egy éves Hring bérletnek meg 4 happyend masszázsnak is.
KB. 5 kilóért összehangolják, bármilyen dobot teszel a vasra, ráadásul hivatalos Suzuki szerelő...
Fasza ez a dobos téma, de gy dolgot ne feledjünk azért, a mester jozsimura komplett rendszerekre esküszik ahol mindet ő maga gyárt méretre, csak a fb-k veszenek meg egy hátsó dobot és nem egy hangolt rendszer a gépre, mert villantani akar a hangjával magának vagy a világnak. Tehát én is osztom a dolgot mint Csabu kartárs, kizárt hogy optimális lenne egy dob a 125 malagutira és a dr 500-ra!
Nem értek hozzá, ich verstehe nur Bahnhof :D
Nekem az tetszik benne, hogy kb 6 kilóval könnyebb, ovál, szép csendes, és eszméletlenül néz ki. Ja meg hogy Yoshimura :D
Ugyan úgy 52 mm az átmérője az összekötőcsőnek az 1250-nek meg a 650-nek is.
Elhiszem, csak nem értem a dolgot. Minden bizonnyal a Józsim ura tudja a dolgát, hiszen dobok között talán a legjobb márka. Csak ha annyira sziszifuszi kísérletezés meg próbálgatás, meg gázsebesség a csőben stb, akkor nekem ez magas mint tehénnek a zongora. Parasztlogikám szerint más átmérő kell a 600-ashoz mint az 1250-eshez.