Szerintem ezt kicsit eltulzod. A denso, suzuki, es hankook ara sem a magyar ember zsebeben landol. Csak egy kis szazaleka ami a fizetese... Akkor a teszkoban is lehet szorni a penzt mer magyarok dolgoznak benne... Holott a fizetesen kivul nem sokat lat belole az orszag
Zsolozsmáztam egy vékony sort, mi legyen az idei gumiválasztásom, mivel a PR2-től kb a bandit találka végeztével el fogunk köszönni hátul. 12 van benne, a széle kopottabb. Gondolkoztam a PR4-en, mivel általam nagyra tartott egyének sok szépet mondtak róla, viszont a pr2 tapadása elég nekem hátra, a 4 pedig jóval kevesebbet megy el. Viszont valamivel olcsóbban meg lehetne Powerem hátra. És mivel idén nem nagyon fogok motorozgatni, csak megyek pár egész naposat meg 2-3 ottalvós kétnapos kanyarmérgezőset, így arra gondoltam akkor már csapjuk bele, a power csak kibír 8 ezret hátul :D Mert volt egyszer, és nagyon finom volt az a toblerone csoki profil hátul, hihetetlen könnyed lett vele a motor. 1000 km és 3 pályanap után vettem meg használtan egy kis cibberről. 2500 km-t tettem meg vele kopásjelzőig. Khm...de elöl bírja a 10 ezret, úgyhogy még lehet, hogy belecsapok.
Nem beszélek hülyeséget ... te nem érted a mondandom ,,,,,,,,,,,,,,, pl 5 éve csak magyar Densót használok mivel magyarok csinálják és nem kell .. se a kinai ngk söt még a eredetit meghazutóló afrikai se ... aztán pl 13 db magyar suzukit használtunk el az elmult 25 év allatt nem szaros daewokat .. meg csiga renokat ... ... aztán minden autom hankkok gumival van szerelve ..mert magyar ember gyártja ..
persze ide el kéne jutni minden magyarnak ................ nem a semmiért a német is csak daujcsot vesz persze ott is vanak fillér baszó parasztok ... ........... remélem el jutot a mondandom ...?
Valami ismerősödnek van róla tapasztalata?pl vizes úton.Azért kérdezem,mert én is ezt néztem ki,nem akarom állandóan cserélgetni,ha terepre megyek és ez még ott is elvan valamennyire...legalábbis kinézetre.A MWild már túl terepesnek néz ki..
A BMW-re a jelen állapot szerint Karoo 3 lesz a következő, de ha figyelembe veszem az idén várható szabadidőmet, ez jó esetben is csak késő ősszel várható. Igaz, a mostani Tourance Next is decemberben került fel és már majdnem benne van 1000km..
Vizes úton. Az legalább ad egy kis kenést, kevésbé kopik
Egyébként tényleg nem akarlak megbántani, de én ezt képtelen vagyok elhinni. Senki nem állított még ennyi km-t semmilyen gumiba - ja, de a motorozz.hu-egy arc Yamaha MT-01 Stage 3-al 45e-t, hetekig ekézték érte, mivel egy 175 lovas vas, de Bandittal kapcsolatban ilyen érték még nem merült fel - pedig vannak ismerősök, akik aztán tényleg nem tolják neki..
Sok pár gumit elhasználtam. A max majdnem 8e volt, PP+PR2 kombó. Mivel ez a gumi nem a tartósságáról híresült el, így kétlem, hogy nekem ennyit kibírna. Vagy akár a felét, mint a tied..
Valóban többnek látszik a képen. Én is nézegettem, de a középső vájatban lévő melyedések azonosak a kopásjelző szintjével. Vegyél egy párat a bömösre és meglátjuk nálad mennyit bír!
Egy dolog lehet még. Nyomaték sosincs kihasználva, 40sec/100km/h gyorsulást sosem haladja meg és alapjáraton gurul. Akkor esetleg. De akkor meg minek 1250-es Bandit? Egy 250-es robi is tudja ezt..
Mennyi lenne?
persze ide el kéne jutni minden magyarnak ................ nem a semmiért a német is csak daujcsot vesz persze ott is vanak fillér baszó parasztok ... ........... remélem el jutot a mondandom ...?
Egyébként tényleg nem akarlak megbántani, de én ezt képtelen vagyok elhinni. Senki nem állított még ennyi km-t semmilyen gumiba - ja, de a motorozz.hu-egy arc Yamaha MT-01 Stage 3-al 45e-t, hetekig ekézték érte, mivel egy 175 lovas vas, de Bandittal kapcsolatban ilyen érték még nem merült fel - pedig vannak ismerősök, akik aztán tényleg nem tolják neki..
Pedig a pr2 13e alatt kakukk,es se a motor nem eros se en nem vagyok jo motoros.