Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a hazai pályámon volt olyan esetem, hogy én mindig azt hittem, hogy nagyon-nagyon jól megyek rajt, aztán egyszer megelőzött egy túramotor három nagy motorral, utassal külső íven, aztán átértékeltem a tudásom :-)
Nem hiszem. Ha nagyon kihúzom magam 170cm vagyok. Magas építésű motor nem túl kényelmes nekem. na meg mit tud egy Versys jobban, mint a Bandi?
Ez van. Itt is van regadó (Nova) . Ez kb 7%. Szóval ennyivel mindenképp drágább, mint pl. Németország.
El sem mentem még megnézni, elég messze van. Még nem tudom mi legyen a Bandittal, nagyon sok jelentkező volt rá, még a hirdetést is levettem, mert nincs titkárnőm :-(
Nekem közvetlen az 1250-es előtt egy 600-as Bandim volt. Aztán át ültem a nagyra. Ég és föld különbség a kettő menet dinamikája! A 600-ast pörgetni kell,állandóan visszaváltogatni előzéskor,míg az 1250-sel szinte 6.-ban végig lehet menni egy hosszabb túrán! De ezzel nem mondtam nagy dolgot,mert aki kicsit vágja a dolgot az tudja,hogy ez így van!
Az 1250 és a 650 között sosem volt másfél milla az árkülönbség. Másrészről eleddig nem az árakról folyt a csevely, hanem hogy ugyanabból a gyártmányból a nagyobb a jobb. Én ezt állítottam és erre hoztam az érveimet. De szerinted miért JOBB a kisebb? Erről nem esett szó. Az ár más kérdés és kéretik a gyári állapot alapján dönteni, mert hát extrázni mindkettőt lehet.
Oregedem,egyre kevesebbet kell.
Lepest kell tartani az ifju titannal,mar igyis tultesz a topikokban eszosztas teren rajtam.Ezt nem hagyhatom hisz kikeri maganak.
Tudtam hogy alacsony az iq-d na de annyira hogy a irigynek olvasd az iiigy szocskat hat ez mar visz mindent :D
te ménem aszo he?
Irigy,hat persze,hisz te turazol a legmesszebb,dontod a legmelyebben a motort,vezeted a legprofibban a foldkerekseg osszes autojat,szurkalod napszamban a mazdak kasznijat,ezenfelul profi telefontesztelo vagy,mindezt ugy hogy a nap 24 orajaban itt vagy a sportmotoron,tanacsot adsz olajakrol hisz mindel van legalabb 100ezer km tapasztalatod olajankent,mindezt ugy hogy haromeve kezted keresni eleted elso sarga esvejet,ha hogynelennek irigy.
Es meg ezen tevekenysegek mellett aludni is tudsz,nana.
De legjobban a piroskockas kotenyt irigylem rolad.Na azt nagyon.
Iiigy van ahogy irod, meg nevetek az ilyen elettelen barmokon mint te :D tudom tudom ez is eroltetett :(
Ez mar kinos kenyszeredett vergodes,tudom nem forumon baratkozol ezt is heti rendszeresseggel bejelented,de akkor mert itt logsz reggel delben este szombat vasarnap mindig?
Ja megvan eszt osztani,nevetseges.
most nagyon megmondtad :D nem talaltal be egyaltalan, mert butasagokat beszelsz. nevetek rajtad mert nevetseges vagy :D
Azt mar eszrevettem hogy ha betalok egy igazsaggal jon a tamado hulye,nyomorek ect. Duma nalad.
Csak nyugi ne szoritsd ugy az ifont mer elreped a tapipad es ketnapig nemtudsz eszt osztani 6-8 topikban.
Hat te meg mindig egy buta hulye gyerek vagy :D miota kifikaztunk azota tenyleg nem vagy aktiv minden topicban amikben eddig aktiv voltal. Sv topicba irok, ide nagyon nagyon ritkan, hornet topicban most pl segitettem, es az uzenofal. Ez tenyleg 6 topic :D

Na de mindegy, egy nyomorek vagy es az is maradsz :D
Levente egesznap legalabb 6-8 topikban csinalod azt amit nalam emlitesz,es irod a megfellebbezhetetlen velemenyedet lexus alkatreszarlistatol a hornet kiufogon at az Er6 mehettulajdonsagaig mindenben a pegprofibb szakerto vagy.
Egy tukor vagy magad ezen gondolkozz el.
Bar nem fogsz.Kicsit kevesebb jelenlettel hitelesebb lennel mert ez igy nem az,hacsak nem utalod magad es ezt vetited ki ram.
igaz 1250-hez nem volt szerencsém... de 1200-s bandittal mentem..

volt hayabusám, 2 Xx-em ,fazerem...
De nem gondolom,hogy a vfr szégyent vallana az általad leírt körülmények között sem.( ráadásul az automata váltós szériát említetted)
Most miért baj, hogy minden témában szakértő?
ennyi....
Bolcs gondolatok!
De en nem pofazok oda minden tipushoz hogy milyen nagyon jol ismerem meg mekkora szaki vagyok mindenben :D ezt ne felejtsd. Mondtam mar, nezz tukorbe mielott elkezdesz dobalozni itt
Nézd, a tesztek persze nem mondanak el mindent, de valamit azért mutatnak. Az Alpenmasters például azt, hogy a hegyi kanyarvadászat körülményei között a GSx 1250 Fa jobb teljesítményt nyújtott, mint a jelzett típusok. Persze ettől én sem gondolom, hogy mondjuk autópályán 180-ról utassal csomagokkal jobban meglódul a Suzuki mint a Kawa Gtr. De kanyarból ki kanyarba be hegynek fel hegynek le, tehát az igazi élvezkedés közepette az Alpokban, jobb vele motorozni valószínűleg mint a felsoroltakkal
Tehat a helyes diagnozis levente hogy lofaszt se tudsz az er6-rol mert egy metert nem mentel vele.Ulj le,egyes.Te papoltal arrol hogy ha nem mesz akkor pofazipzar van.
Azért csodálkozom, hogy valaki még néz teszteket, de annak főleg, hogy hisz is nekik. Menni kell azzal ami érdekel és megtudom mit tud szerintem....és annyi, az, hogy más miképpen motorozik egy géppel az számomra semmit nem jelent.