a piba gyerekek akkor minek verem itt magam a gyrtyacserével..hajtom én is...én meg már a téli szervízre költöm alovét...a fenének, elmegyek akkor még 6-ot vele...
A kopasz levegősön is lehet út szélén, az újakon már nem.
A gyertya tényleg az az alkatrész, ami hibáig üzemelhet, max a fogyasztás lesz kicsit magasabb tőle, ha nem cseréled. Én persze cserélős csóka vagyok :D
Nincs ezzel semmi gond, tedd így. Én nem azért írtam, hogy ne cseréljetek előírásszerűen.
De pl a Suzu autóm 11 éves múlt, és még a gyári gyertya van benne. Gond nélkül müxik. Már kiváncsiságból tesztelem, hogy mennyit fog tudni. A cseredarab benn figyel a csomagtartóban. Persze ott könnyű akár az út szélén is cserélni, nem kell lebontani mindent.
nagyjából betartom a kezelési könyvben(12ezrente csere) foglaltakat, a gumifékcső(4évente csere) is bírja valószínű, mégis, ha lesz "tehetségem" le fogom cserélni....a hátsó gumim is bírja, hisz nem szakadt ki, de a kopásjelző 19ezernél, mintha eltűnne, ezt is le fogom cserélni ;-)
Szóval úgy vagyok, hogy azért a 12 ezrenkénti km nálam kb. egy nagyszervíz hisz karbi, szelephézagállítás, persze lehet, hogy bírná....
Lehet a rozsdamentes anyagot is szinterezni, azaz porfesteni. De csak a keretet, mert a finom háló áteresztő képessége megváltozna a felrakodott festék miatt, vagy esetleg el is tömítené, hogy használhatatlan lenne.
http://www.mynetmoto.com/motor...
A csapatom fele fel arányban hordja, horta a két tipust... A conti csak az ára miatt volt jobbválasztás. Egyszűen csak olcso volt. De a mostani lehetőségeket tekintve a Z6 verhetetlen. Nálunk komoly igénybevétel mellett 10000km-t is kibirnak. (Komoly=nagy túratempo+ forszirozott kanyarok+ dinamikus motorozás, de csak a ép ész határain belül, kerekezés, stopi, és állóhelyzetú kerékforgatás nélkül.) Mivel hosszú külföldi túrákat szervezünk magunknak, eső nélkül nem usszuk meg soha, ebben a Z6 magabiztos. Az új koncepció, az inhomogén szövetszerkezetével, pedig újabb jópont a mellete döntésben.
z6 interactot vagy conti road attack ?
Vélemények, ellenvélemények (ár/érték, futható km átlagos - nem cibált gázhasználattal, túrázásra) ?
Várom mindenki hozzászólását a témához. Idén, vagy jövőre (márc., ápr.) érdemes váltani ?
Összehasonlító teszteket tud valaki a Neten?
Azért most a mocimban 17 lesz lassan, lehet, hogy megerőltetem magam, és kicserélem.
A gyertya tényleg az az alkatrész, ami hibáig üzemelhet, max a fogyasztás lesz kicsit magasabb tőle, ha nem cseréled. Én persze cserélős csóka vagyok :D
De pl a Suzu autóm 11 éves múlt, és még a gyári gyertya van benne. Gond nélkül müxik. Már kiváncsiságból tesztelem, hogy mennyit fog tudni. A cseredarab benn figyel a csomagtartóban. Persze ott könnyű akár az út szélén is cserélni, nem kell lebontani mindent.
Szóval úgy vagyok, hogy azért a 12 ezrenkénti km nálam kb. egy nagyszervíz hisz karbi, szelephézagállítás, persze lehet, hogy bírná....
A csapatom fele fel arányban hordja, horta a két tipust... A conti csak az ára miatt volt jobbválasztás. Egyszűen csak olcso volt. De a mostani lehetőségeket tekintve a Z6 verhetetlen. Nálunk komoly igénybevétel mellett 10000km-t is kibirnak. (Komoly=nagy túratempo+ forszirozott kanyarok+ dinamikus motorozás, de csak a ép ész határain belül, kerekezés, stopi, és állóhelyzetú kerékforgatás nélkül.) Mivel hosszú külföldi túrákat szervezünk magunknak, eső nélkül nem usszuk meg soha, ebben a Z6 magabiztos. Az új koncepció, az inhomogén szövetszerkezetével, pedig újabb jópont a mellete döntésben.
Vélemények, ellenvélemények (ár/érték, futható km átlagos - nem cibált gázhasználattal, túrázásra) ?
Várom mindenki hozzászólását a témához. Idén, vagy jövőre (márc., ápr.) érdemes váltani ?
Összehasonlító teszteket tud valaki a Neten?