Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Új moci vásárlásnál a gyári kiegészítőket tudod belealkudni a moci árába.
Nekem így ment.
Egyébként nagyon jók a gyári cuccok. A tartók meg a dobozok.
Sracok, K9 Banditok ismet csak a szinben ternek el majd a K8-tol es K7-tol?
Illetve szeretnek venni gyari hatsodoboz-tartot es dobozt (tudom, sikeres ember nem lehetek ). Kiegeszitokre is lehet alkudni, vagy mindegy, hogy hol veszem meg?
Majrávas (majréaluminium) az utasnak!?
Rajtad kivül még hány örült tartana igényt egy ilyenre?
Erősen kilép a síkból a cucc, legalább is ebben a nézetben. Nincs ennyi tengelye a marónak. Így csak a felső vetületét lehetne kontúrmarással gyártani...
(még vagy 3 projektem van beragadva, köztük a bukógomba szett a banditra, bár az alaplapok már megvannak, de esztergányos alaktrészek még váratnak magukra.)
És minta van -é?
Bevásárló szatyorrá átalakító fül!
Gyurmából ?
ez mi
igen ahogy elökerül szerszámos szekrény a fiam azonal
szedi elö a szerszámokat és van egy pedálos autoja
és már javitja is. ezután nekem rendszeresen az egész mühelyböl
kell össze szedni a szerszámokat.és ha valami kell akkor azt is kereshetem.
Nem akarsz Ilyet gyártani
4 éves? Az már tud segíteni is.
sajnos még nem tudtam hozá kezdeni mert kettesben vagyok a 4 éves fiamal és
odkin még nics olyan idö hogy akkár még a gerázsba is kimenyunk.ja köszi az érdeklödést
ahogy megvagyok vele jelentkezem.
Hali Fefe ! Mi újség a kuplungoddal ? Jutottál valamire? Üdv: Szabi
A bandit hátsó fékmunkahengerén valóban két légtelenítő van, és teljes folyadékcserekor valóban jól jön. Talán a belsővel jobb, vagy hatásosabb a légtelenítés.(de pl a GSX1400-nél ezt egy légtelenítővel is meg tudták oldani.)
Ha már fék: Múltkor haver mutatja a hátsó féket, hogy van rajta egy légtelenítő csöcs a féktárcsa oldalán oldalán is . Most nézem az okoskönyvben, hogy ott is kelett volna folyadékot cserélni.
"meghajlok" nagysága elölt és köszönöm a remekül megfogalmazot
segitséget ezel meg is oldodik valoszinüleg a kuplung kiemelés problémám
merthát ez volna a fö problémám.
Hopp, igazad van. Ha nem nyomom vissza tökig a dugattyúkat, akkor marad mögöttük régi folyadék.
Na mindegy, a diffúzió majd megkeveri. Legközelebb lebontom.
Mentségemre legyen szólva, hogy igyekszem a beírás alapján a megfogalmazás módjából ,és a kifejezések alapján eldönteni, valakinek a tudását. Tehát aki már értelmesen teszi fel a kérdést, jól megfogalmazza a hibát és annak forrását, annak nem adok olyan tippeket, hogy nézd meg hogy van-e benne benzin meg olaj... így nem az alapvető, evidens dolgoktól kezdem a hiba analizisét, mert gondolom, hogy az már megvolt. Ha ez után még szakmabéli is valaki...
Azért belátható, hogy elég nehéz megitélni, egy pár sor alapján a kérdező felkészültségét...,és bizony valaki már a kérdezésnél is elvérzik.Ilyenkor én még el is bizonytalanodom. Ugyanis ha már kérdezni ,nem tud, akkor, hogy fogja megcsinálni. Vagyis lehet hogy segítségemmel nagyobb lesz a kár mint elötte volt, mert az egyszerűsített leírásom esetleg azt sugallja, hogy bárki meg tudja csinálni. Ilyenkor azt nem értem, hogy ha valaki nem ért hozzá akkor miért nem viszi olyanhoz aki ért hozzá, ha nem is ért hozzá, és pénze sincs rá akkor minek vette meg?((Tudom ez dúrva, de ez nem egy olcsó játék, ez a mai körülmények között igen is luxus. Attól még hogy megvette valaki, mert nagyon szeretne motorozni, azt valamiből finanszirozni is kell. A garázsban dekkolo motor, nem egyenlő a motorozással.Még kellő szakértelem mellett is komolyak a fenntartási költségek, ezt mindenki tudja, ép ezért fórumozunk, hogy ezeket némileg lefaragjuk, és nonprofit módon egymásnak segítsünk. És akkor ennek a véglete, hogy nem cserélem ki mert nincs rá pénzem, és ezzel megvalósítja a közuti veszélyesztetés fogalmát.)
Visszakanyarodva, én sem ismerem az összes modelt, de még azokat sem amiket piszkáltam, de analitikus gondolkodással, és ismerve az összes(vagy majdnem minden) használt rendszer műdödési elvét a legtöbb hiba felderíthető, legfeljebb másik villáskulcsot kell használni a javításakor. Az hogy esetenként még van a tarsolyban egy két okos szerszám is ami NEM változtatja meg a 100 éves tradicionális szerelést, csak megkönnyíti azt, szerintem az nem számít félrevezetésnek, csak esetleg a befogadó fél részéről az ismeret hiányának.
És nem értem azt hogy felül betöltöd alul kifolyik?! Egy ilyen hidraulika folyadék csere számomra sokat nem jelent. Egy többdugattyús fékmunkahengernél (nem számoltam ki) de legalább a fele használt olaj bent marad a dugattyúk mödött ahol állandóan forralva volt, meg gyorsan lehűtve, vagyis használva. Szóval ebből a részből milyen fizikai elv szerint távozik a használt folyadék? Kukoricával csalogatjuk ki, vagy a fentről "lezuduló" folyadék áradat magával rántja , mint a levegő a benzint a karburátorban? Persze meg lehet csinálni "úgy is" hogy kijön ami akar, aztán...
Persze a kuplunkgnál nincs ekkora dugattyú, de ha ne szeded le és nézed meg a tömítések épségét, és nem légteleníted le akkor az sem fog tökéletesen működni...
20 év nagy idő a szakmában , de gépjárművek pedig a már több száz éve megalkotott fizika, kémia, és termodinakia elvei alapján működnek. És nincs új a nap alatt.
"Általban mondom Feleségemnek, mikorra várjon. Ő ezt megszorozza kettővel, kb addigra általában kész is vagyok :D"

Vááá! Ez nálunk is pont ugyanígy megy.
Még jó, hogy Én 1700-ért veszem párját!
Szerezzen már valaki nekem egy AC/DC jegyet!
Másfél nap alatt elfogyott! Lecsúsztam!
Na! Lécci, lécci, lécci!
Mindenkinek köszönöm szépen a segítséget.

A vége az lett hogy az egész féknyerget szétszedtük de az a két vacak akkor se jött ki a helyéről. Na de nézzük a dolgok jó oldalát, legalább le lett cserélve a fékolaj , pedig nagyon nem akartam lekötni, mivel utálok légteleníteni bár ez valószínűleg azért van mert apum teherautóját már csináltuk néhányszor és azzal igen csak megszenvedtünk mert mindig megragadt benne valahol a levegő Szóval volt öröm mikor kész lett.

Széles utat mindenkinek és még egyszer köszönöm a segítséget!
Nem szivatlak, én a leszedés-visszanyomás, fogkefézés, rézpasztázást minden télen eljátszom. Az olajcsere tényleg csak olajcsere volt(tudom, igazából nem olaj). Felül öntöttem, h ne ürüljön ki a tartály, alul nyomtam ki. Mikor már tszta jött, akkor mégnyomattam vag ytizet, hogy tuti legyen, azt slussz.
Általban mondom Feleségemnek, mikorra várjon. Ő ezt megszorozza kettővel, kb addigra általában kész is vagyok :D
mindent meg lehet csinálni kézileg....csak ugye a mai világban jobb , kényelmesebb, és tisztább a különféle kütyük használata......

Kinek a pap kinek a papné keze:-)
Ilyen volt pár hete a NYOMATÉKKULCSOS bejegyzés is......
régen nem volt nyomatékkulcs - mégis mentek a kocsik, motorok......Csupán kényelmesebb és némileg biztonságos, hiszen nem szakítod meg a csavart..........
kedves k.istván az aki most kezdi a motoros jelenét és azt mondják
neki hogy felejsd el a megszokot megoldást azt hogy felül
betöltöd alul kinyitod és kész amit kb 20.éve igy csinálok
és jönek azal hogy minden féle csoda cuc kel ahoz hogy ezt az
egyszerünek vélt munka fojamot nem tudom megoldani na akkor jön
az hogy az ember meg probál valami féle segitséget kérni .és ige
jo papp holtig.
Sziasztok!
Eddig csak olvasója voltam a fórumnak, de most segítségre lenne szükségem. Egy 2001-es 600-as csupasz Banditom van. Ma vittem szerelőhöz, mert az egyik telóból már nem csak szivárgott, hanem ömlött az olaj. Kiderült, h balesetes volt és mindkét telószár megroppant, meg az alját heggesztgették is. Javítani nem lehet, csere: gyári új kb. 100 forint:-) párban, utángyártott 75. Kérésem, aki tud bontott v. utángyártott cuccot óccón ( vagy olcsóbban) kérem írjon. Én Pátyon lakom, jó lenne mondjuk 100kmen belül, de bármilyen megoldás érdekel!
köszi!