Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Éjjel? 7 fokban?
A túrót alszanak!
Motoroznak....
Banditosok alszanak?
Ha az autós félrehúzódik,mert látja hogy utolértem, vagy kerülni akarom, mindig megpöccintem a vészvillogót ha előtte vagyok. Vissza is szoktak villantani. Ha látom, hogy nagy sorban vagyok és az alárendeltről nem tudnak oldalról bejönni, be szoktam engedni őket. Mindig kapok egy köszönő intést -és ez így van rendjén, nem? Ahol tudok, "harcolok" a "bunkó száguldozó motorosbarom" sztereotípia ellen a magam módján.
ezek is a képek........

hol a TXT?
köszesz
Jarod!

ha már szakmabeli vagy - ugroj át a GS500 topicba, mert jól jönne egy szakmai megjegyzés - mi van akkor ha hiteles a moci? És megborult az ember
Ha tudsz tippeket adni akkor jól jönne
hmm
Véletlen nem csopakon vagy paloznakon történt? errefele van egykét lovaskocsis...
Ismerem azt a fajtát is ,hidd el de ez MEG KÖSZÖNTE , ez tuti
simán részeg volt vagy mindenkinek köszönő....
Hali mindenkinek ! Történt velem ma egy érdekes dolog, gondoltam megosztom veletek is hátha valakit érdekel. A sztori a következő. A szép időben gondoltam gurulok egyet, és így is tettem. Lakott területen belül mentem nem 50-el de max 80, látom , hogy jön velem szembe egy lovaskocsi, nem az a trágya szállító fajta de nem is hintó (nem értek hozzá) , szóval nyitott dobok vannak a motoromon , van azért hangja, és pont emiatt ahogy közeledek a lovaskocsi felé behúzom a kuplungot és csak gurulok a szekér felé csendben ,hogy a pacik nehogy megijedjenek. Erre a pali felál a bakon és köszönet képp meghajol és még a kalapját is megemelte. Alig hittem a szememnek de nagyon jól esett, hogy értékelte a gesztusom. Ezt már máskor is igy csináltam ha engedte a forgalmi szituáció de köszönetet még soha nem kaptam érte. Ha lenne lovaskocsi fórum , most írnék egy köszönö levelet. Üdv: Szabi
puig van, nélküle sose mentem, nem tudom mit fog fel, de ha már a km óra környékét megóvja a dzsuvától nekem jó, no és perecnél sem mindegy hogy a műszereken pattog vagy a plexit darálja -ezt teszteltem..Így én otthagytam a lexit amikor vettem és nem foglalkoztam vele tovább csak cseréltem...
Hali ! Megértelek, jó keresgélést.
Ha digitális, akkor álítható a mérföld/ kilóméter!
Ja, ettol picit én is tartok... de megszokás kérdése....
Vagy jobbkormányos lesz
Hi! Pont ez a gond hogy egy ismerosom se jár ezzel a tipussal, a forum társakat pedig nem zaklatnám ilyennel, ugyanis szlovákiábol irok . De tegnap osszefutottam egy régi ismerossel, akirol kiderult hogy hébe-hóba angliából hoz be mocikat, és felajánlotta hogy szerez nekem egy jobb állapotu banditát mint az amit itt kinéztem és természetesen jo áron. Gondolom az eltérés max. annyi lehet hogy mérfoldben mutat a sebesség méro. Majd meglátjuk mi sul ki a dologbol.
Szia!

Szuper ez a plexi, csak sajna az en motorom kek, s vagy kek vagy atlatszo plexit szeretnek ra. Amugy tettszik.
Hogy érdemes-e megvenni, az sok mindennek a függvénye. Ha sokat jártak vele teljes terhelésel, már eléggé elfáradhattak a rugóstagjai- persze meg lehet csinálni. Még azt nézd meg, mennyi rajta a nem gyári alkatrész, pl kipuff, index, ebből ki lehet találni, mennyit estek vele. A motor állpotát úgy tudod legegyszerűbben megnézni, hogy melegen húzol neki üresben izmos gázokat. Ha húzásra füstöl, akkor a gyűrűnél megy be olaj, ha motorfékre, akkor a szelepszárszimmerringeknél. Ha semmikor, akkor király.
Hali ! Sajna most nem tudom megmérni , csak holnapra. Szerintem hasonló lehet a két motor lámpa mérete és akkor valószínü jó a tiedre is. Holnap mérek és írom a választ. Üdv: Szabi
Szia!

Nekem 400 as 97-es banditom van, arra fel lehet tenni? A lámpa szélessége a két oldalsó csavarnál kb 230 mm. Meg tudnád mérni?

Köszi
Hali. Az enyémben nem volt ennyi km. csak ha jól emlékszem kb. 50,000 de semmi jelét nem mutatta, hogy bármi gondja lett volna, még a kuplung lamellák is az eredetiek voltak. Szóval az Általad említett km. elvileg nem kell ,hogy problémát jelentsen egy ekkora blokknak, főleg ha betartották az egyszerű szabájokat,olaj csere, szűrő cserék, gyertya cserék, és persze nem állat modjára közlekedtek vele akkor még sok km. elmehet. Persze azt is hozzá kell tenni ,hogy fele ennyi km. alatt is ki lehet nyírni egy motort. De ha valaki normálisan járt vele akkor nem lehet gond. Javaslom keríts a környezetedben, vagy innen a fórumról valaki olyat aki ilyennel jár-t, és bíztosan veszi a fáradtságot és elmegy veled ( háztűz nézöbe). Sok sikert. Üdv: Szabi
Szia . Nekem megmaradt a plexim, amotort eladtam. Ha érdekel valami baráti áron oda tudom adni. Csatolok pár képet is . Mondok egy címet ahol egészen pontosan megtudod nézni, ez a Suzuki pót alkatrész osztály, azon belül a sort túra kategória/ bandit 1200/n/s ott megtalálod, a színe fekete. ( www.spare.suzuki.hu) Jó állapotban van a felszerelése kb 10 perc
Kérdezz olyanokat, akiknek ilyen van és már régóta hajtják. Laikusként az óraálláshoz az a hozzátennivalóm, hogyha az a 80e valóságos is, vagy akár visszatekert valamennyire, ezek nagyköbcentis, nagynyomatékú motorok, amelyek 3000-es fordulattól már tolnak, nagy átlag 4-5e fordulaton megy, akár egy autó. Nem pörög szét, mint egy 600-as sportmotor amikor 10-12e-nél vonyít üveghangon. Szerintem tartósabbak is ezért. Kérdezd itt K.Istvánt, szerintem tud neked okosságokat mondani.