Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyjából ezt hozza most össze a Suzuki az új SV 650-el :-)
Hasonló a váz is.
Hú, ezt nagyon köszi, mentettem is!
De én sehova nem is akarok előrelépni. Söt, akár még vissza is, ami a teljesítményt illeti. Gyorsabban nem szeretnék motorozni, csak könnyedebben, lazábban. Abban meg eléggé partner lehet egy könnyű, keskeny kis paripa.
Transzfogaras-Transzalpina: mi a nyáron itt szálltunk meg Nagyszeben (Sibiu) városában: http://www.moteldracula.ro/motel.html
100 Lei a kétágyas fürdőszobás szoba, és a motornak adtak külön egy beállót az elkerített hátsó udvarba. Autópálya felhajtó és hipermarketek 2 km-en belül a panziótól könnyen megközelíthető helyen találhatók. mondjuk magyarul nem beszéltek, de nem is volt rá nagy szükség.
Mi Torockón itt szoktunk megszállni, 2004 óta: http://www.erdelyiutazas.hu/ma...
Szállás 1800,- forint; reggeli (2 fogásos, egész napra elég) 800,- ; a 3 fogásos szuper vacsora meg 1600,- forint, évek óta. A kajálás nem kötelező, ha van szabad helyük, akkor kiadják csak a szobát is.
MT07.
Csak példának a TL topikban írták hogy 5000 körül van a szállás,majdnem a legfrissebb posztban.
Mi meg közel az olasz határnál ausztriában 6.órakkor foglalás nélküli beeséssel 8-9000-ért mindig találtunk augusztusban reggelivel együtt szobát.
Igaz a szóló motorost annyira nem szeretik.
Nem erősebb motort keres, hanem éppen könnyebbet, keskenyebbet (alacsonyabb ülésűt...).
Nem egészen: van 3 szálláshely Erdélyben amit évek óta rendszeresen látogatunk, mindig csak ugyanide szoktunk menni, és innen csillagtúrázgatunk különféle irányokba. De - ha nincsenek extra igényeid - 3000 forint (10 Euro) körül nagyon sok szállást találni ellátás nélkül.

Amúgy meg igen: bárkinek ennyi a szállás, de előre (legalább 2-3 nappal) telefonon ezeket foglalni kell, mert gyakran van teltház. Plusz bónusz, hogy forintban is lehet fizetni a legtöbb helyen. Sajnos a Transzfogaras közelében nincsenek ilyen olcsó helyek, azok tényleg a 20 Euro-s ársávba esnek. Az olcsó (de jó) szállások mindig kisebb falvakban vannak, a városi helyek sokkal drágábbak.
Konkrétan ilyenre gondoltam: http://youtu.be/3QsQe6PUXz8
Ez csak könnyebb,keskenyebb mint a bandit.
De nem sokkal nagyobb előrelépés.
Néztem, de jelenleg csak 1000-es volt eladó a piacon.
Az tényleg jó ár, de nem hiszem, hogy ott ez lenne az általános. Ha csak úgy beesel egy panzióba, akkor is ennyi?
Ha ez bejön akkor nézd meg a Cagiva Raptor 650 injektoros példányait használtban. Blokkja SV650 Suzuki, de a futómű és a fékek klasszisokkal jobbak rajta. És szerintem a design is, bár az szubjektív.
Csak egy példa: Torockón idén is egy kis panzióban 2 ágyas, külön fürdőszobás szobában, ellátás nélkül 1800,- ft/fő/éj áron szálltunk meg. Az nincs 6 Euro. Sajnos nálam számít ez is. A benzin most tényleg ugyanannyi.
Ahogy nézegettem már nem sokkal olcsóbb erdély, normális szállás annyiért van mint az alpokban. Én pl. inkább nyugat felé megyek vagy délnyugatra, pl. horvát vagy a felvidékre, mondjuk az jövőre érdekes lesz, januártól elképesztő áremelés lett a büntik terén, kb mint itthon és nem kizárt, hogy ráhajtanak majd a motorosokra.
http://youtu.be/qXIjKeWsa-A
Ez különben kb. azt tudja, mint ami nekem optimálisan kellene. lehet, hogy ezért érdemes lesz még várnom egy kicsit.
Nem tudom honnan szeded ezt a drágát. A benzin jelenleg 1,05 Euro, szállás kb. 20 Euró/fő/éj, akár reggelivel is. Az étkezés kb. mint Magyarországon, csak kicsit ki kell ismerni a helyi viszonyokat. Olyan óriási különbségek szerintem nincsenek.
Oda nem akarok menni: pontosan nulla az idegennyelv tudásom, és nem is az én pénztárcámhoz van szabva a szállás, kaja, üzemanyag, stb. Erdély meg olcsó, ráadásul szinte csak a magyarlakta részekre szoktam járni (motorral, vagy régebben az asszonnyal, kocsival). Még Szlovákiát szeretném végig motorozni egyszer-kétszer, kocsival 20 éve nagyon sokat jártunk arrafelé is.
Gyere az Alpokba, az is szép :-) A gerincedet meg majd helyre faragják, ha nagyon rossz lesz.
Értem, így már tiszta sor.
Nekem a GS tuti elég lesz motoros pályafutásom végéig (sajnos súlyosbodnak a gondjaim a gerincporcsérvemmel, de talán lesz még 2-3 jó évem amíg motorra bírok ülni), és nagyon sokat szeretnék még addig kirándulni, csavarogni. Nyárra Erdély eddig motorral még általam nem bejárt részei, leginkább a 125-össel elég reménytelen Transzfogaras és Transzalpina van tervben.
Írtam. Kicsit túl testes. Mikor megvettem úgy volt, hogy sokat fogunk vele csavarogni az asszonnyal, ahhoz meg jól jött volna a relatív nagy, stabil és kényelmes motor (tudom, hogy van ennél jobb is, csak nem ebben az árban). A gyakorlat meg az lett, hogy egyedül kirándulgatok csak, ráadásul lehetőleg minél jelentéktelenebb, kisebb forgalmú hegyi utakon. Amíg gurul, nincs vele bajom, de parkolókban, különösen lejtős, murvás parkolókban néha feladja a leckét. Döntöttem is el már. Most ugyan kapott egy új kormányt, meg bukógombákat, de az új kormánnyal sem lett jó. Most máshogy rossz. Hülye voltam, hogy hagytam magam rábeszélni. Röviden, hiába használom már 6 éve, valahogy nem érzem rajt magam otthon. A motorja maga, az rettenetesen tetszik.
Nem fogod megbánni. Amit az tud, az már mindenre elég. Hogy említetted az újat, én el is gondolkodtam az új 500-as CB-ken, meg az új SV 650-en is. De majd kicsit később veszek újat, ha lesz több időm motorozni. (Legyenek nagyobbak a gyerekek)
A 650-nek ha jól tudom 2005-től lett az injektoros SV blokk, talán az ezresét is lecserélték SV-re, de azt nem tudom.