Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos valami top secret tuningot raksz bele, azért vagy ilyen szűkszavú
Bezony, a motor nem befőtt, nem kell eltenni :)
BTW, adnék meló, ráérsz?
Jol.
Ha már szóba hoztad a kacsát, akkor megkérdezném, hogy hogy áll a pályamotor "építésed"
Na ez egy rem nagyra hizott kacsa.
Annyi idős koromban még Én is macsó voltam
Zöldi mondaná: Miről beszéltek? Motort nem teszünk le télire.
Flém gyilkos vagy az objektivitás zászlaja alatt
Volt előtte Bandit is,azzal ugyan úgy csináltam.
Tegyük hozzá, hogy ez egy BMW, tehát nincs min csodálkozni
Ősszel a gép alaposan letakarít,akksi kivesz,kipuff bedug és megy rá a motorra a ponyva. Az első indítás majd március elején lesz. Idáig mindegyik motorommal ezt csináltam. Tavasszal feltöltött akksival elég könnyen indultak.
Én a Spuri tiszteletbeli halottja leszek....Ciki nem ciki, használom. Tasi is...Lehet, hogy csak lelki eredetű a probléma de hiszek benne.
Amugy ha teletankolod az allja rohad el ha felig akkor alul-felul.
Spuri vagy valami veteranos benzinstabilizalo talan nem engedi a vizet kivalni belole igy sanszosabb a tuleles.

karbis cbr.
Jajjmá....injektoros Wartburg...
Jaaaa, hát aki perverz és v motorral jár....
Azért tankold tele...mindegy, hogy mit mondanak :-)
Szent eg,van karbis motorom a funyiron kivul,ebbol harakiri lessz.
Oszt akkó mi van? Tavasszal olajcsere :-) De azt a köcsi karbit nem szedem le :-)))
Köszönöm a válaszokat! Az enyém injektoros, el is dőlt, nem lesz beröffentve tavaszig :)
Mondjuk ennek a téli indítgatásnak Én nem vagyok híve. Szerintem hiába melegíted fel üzemi hőfokra, a hidegen szivatóval járatáskor az olajba került benzin nem tud kipárologni, hiába üzem meleg. Ha álló helyben melegítés után kitekered az olajbetöltő kupakot tiszta benzin szagú lesz, míg ha mész vele 10-15km-t már elmúlik.
Baromi nehéz téma ez. Injektoros gépeknél semmi kérdés nincs. Álljon, oszt majd megy. A karbisoknál én sem tudom, hogy mi a helyes. Most már évek óta az vállt be, hogy 2-3 hetente teljesen felmelegítem üzemi fölé, hogy venti is bekapcsoljon. Sokadik motorral szívok, hogy a tulaj nem indítja be és a benzin bele doglik a karbikba. Hiába minden okos lötty.
Inkább rohadjon el a gyári kipuff 20 év alatt, mint évente atomjaira szedni a karbit és ultrahanggal szerencsétlenkedni. Olyankor mindig elfossa magát valami O gyűrű vagy szimering.
Én inkább indítok és bőven melegítek. Nyáron sokat motorozom, utána meg veszek majd másikat :-)))
ja, automatikus....