Ősszel a gép alaposan letakarít,akksi kivesz,kipuff bedug és megy rá a motorra a ponyva. Az első indítás majd március elején lesz. Idáig mindegyik motorommal ezt csináltam. Tavasszal feltöltött akksival elég könnyen indultak.
Amugy ha teletankolod az allja rohad el ha felig akkor alul-felul.
Spuri vagy valami veteranos benzinstabilizalo talan nem engedi a vizet kivalni belole igy sanszosabb a tuleles.
Mondjuk ennek a téli indítgatásnak Én nem vagyok híve. Szerintem hiába melegíted fel üzemi hőfokra, a hidegen szivatóval járatáskor az olajba került benzin nem tud kipárologni, hiába üzem meleg. Ha álló helyben melegítés után kitekered az olajbetöltő kupakot tiszta benzin szagú lesz, míg ha mész vele 10-15km-t már elmúlik.
Baromi nehéz téma ez. Injektoros gépeknél semmi kérdés nincs. Álljon, oszt majd megy. A karbisoknál én sem tudom, hogy mi a helyes. Most már évek óta az vállt be, hogy 2-3 hetente teljesen felmelegítem üzemi fölé, hogy venti is bekapcsoljon. Sokadik motorral szívok, hogy a tulaj nem indítja be és a benzin bele doglik a karbikba. Hiába minden okos lötty.
Inkább rohadjon el a gyári kipuff 20 év alatt, mint évente atomjaira szedni a karbit és ultrahanggal szerencsétlenkedni. Olyankor mindig elfossa magát valami O gyűrű vagy szimering.
Én inkább indítok és bőven melegítek. Nyáron sokat motorozom, utána meg veszek majd másikat :-)))
BTW, adnék meló, ráérsz?
Spuri vagy valami veteranos benzinstabilizalo talan nem engedi a vizet kivalni belole igy sanszosabb a tuleles.
karbis cbr.
Inkább rohadjon el a gyári kipuff 20 év alatt, mint évente atomjaira szedni a karbit és ultrahanggal szerencsétlenkedni. Olyankor mindig elfossa magát valami O gyűrű vagy szimering.
Én inkább indítok és bőven melegítek. Nyáron sokat motorozom, utána meg veszek majd másikat :-)))