Nos én hótt hülye vagyok a motorokhoz.
De.Ha jól olvastam a kuplungkábelnél matattál.
A bandit nem olyan hogy ha nincs bekötve,vagy el van cseszve a kuplungkapcsoló akkor teker de nem ad gyujtást?
Olyan nagyon ritka hogy egy működő motor gyujtása egyik pillanatban megy másikban meg nem.
Esetleg letesteltél valamit szerelés cközben és levágta a biztosítékot,de még az is lehet hogy a vészkapcsoló le van csapva,sztender kapcsoló is vicces dolgokat tud művelni.
Ezeet azért kizárnám mielőtt nekiesnél és miszlikbe szednéd az egész motort.
Csak félve említem meg nehogy torkonharapj,ha ennyire nem vágod a motorszerelést nem lenne könnyebb szerelőre bízni?
Szasztok! A motorom még mindig halott. Nincs valakinek véletlenül a CDI-ről egy pin kiosztása fesz értékekkel meg Ohm-al? Csak a 250-es banditról találtam meg kawasakiról. Már csak ez maradt mint hibaforrás :(
Sziasztok
egy kicsit csörgős a hangja a nagybandinak. azt mondták lehet,hogy vezérműlánc csere vagy szelep hézag állítás.
2005-ös, 38000 km
van valakinek ilyen jellegű tapasztalata vagy valami véleménye?
De.Ha jól olvastam a kuplungkábelnél matattál.
A bandit nem olyan hogy ha nincs bekötve,vagy el van cseszve a kuplungkapcsoló akkor teker de nem ad gyujtást?
Olyan nagyon ritka hogy egy működő motor gyujtása egyik pillanatban megy másikban meg nem.
Esetleg letesteltél valamit szerelés cközben és levágta a biztosítékot,de még az is lehet hogy a vészkapcsoló le van csapva,sztender kapcsoló is vicces dolgokat tud művelni.
Ezeet azért kizárnám mielőtt nekiesnél és miszlikbe szednéd az egész motort.
Csak félve említem meg nehogy torkonharapj,ha ennyire nem vágod a motorszerelést nem lenne könnyebb szerelőre bízni?
egy kicsit csörgős a hangja a nagybandinak. azt mondták lehet,hogy vezérműlánc csere vagy szelep hézag állítás.
2005-ös, 38000 km
van valakinek ilyen jellegű tapasztalata vagy valami véleménye?
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
De dobozzal! :)