Az új 14-es modell feltöltött wet weight-re azt írták 183 kg.
ABS-el.
És én spec 180 centimmel majdnem a sarkamon ülök.
Mondjuk nem gond a napi 700 km sem mert imádom.A blokk tényleg nagyon jó,csupa ódát zeng aki próbálta.Tudom ujságírónak nem hiszünk de na,mindegyiket lefizették kivétel nélkül,külföldit magyart,németet,angolt,amcsit,izlandit mg taiföldit is?
viszont nehéz a pakolhatóság,dobozok hülyén mutatnak rajta,van rá megoldás is de én sosem rontottam el ilyennel csórit.
Nem tudom mik a tuti adatok, de én 239 Kg-ot találtam a VFR 800 ABS-es változatra, a Bandit meg 244 Kg. De nem is a tömeggel van önmagában bajom, ha teli talppal leérne a lábam, tőlem lehetne nehezebb is. De így mindig van bennem egy kis bizonytalanság, ha nem sima és egyenes aszfalt van a lában alatt. Mint írtam, nem mondom, hogy a VFR a tuti nekem, csak azt tudom, hogy tetszik és legendásan megbízható, nem is gyenge.
A VFR-hez képest a 650-es Bandit könnyedebb, így ha pont amiatt váltanál amit írtál a VFR biztos nem fog tetszeni (nekem is az van csak 800Fi). Az öcsém is mélynövésű és neki a Hornet 600 jött be. Csak azért cserélte le, mert kénytelen az asszonya miatt kétszeméllyel túrázni amire meg a Darázs nem túl alkalmas. De méretben az nagyon bejött neki és választék is van bőven.
Az ilyesmikkel mint ez a Repsolos vigyázz, mert lehet rendelni a távol keletről ilyen idomszetteket 2-300 Euróért és előszeretettel cserélik ilyenre a törött motorok idomgarnitúráját. Bár itt a képen a tank is Repsolos amit a kínai idomszetthez ugye nem adnak.
Kinek mi az előrelépés :-) Kis 650-es Banditom van, de zavar a 244kg tömege. Nem ér le rendesen a lábam sem és nem csak azért mert alacsony vagyok, hanem mert marha széles a motor, nyereg, így még nagy terpeszt is kell rajt csinálni. Párszor már magamra döntöttem az elején és azóta nem szívesen teszem le a lábam apró kavicsos terepen, lejtős úton, stb. Jobb lenne valami ami esetleg kicsit könnyebb, szűkebb, kezesebb. Mondjuk lehet, hogy ez nem pont a VFR, egyenlőre csak képeket nézegetek, a próbán eldől, hogy tetszik e. Nekem a teljesítmény mindegy, 50 le már nekem elég. Fontosabb, hogy kezes legyen, fordulékony, könnyen kezelhető.
Ezen az ülésfütésen törpölök,lehet kapni ebay-en szettben elég olcsón,csak nem tudom birna e egy nagyobb makita vagy egyébb akkupakk egy 6-8 órát ilyennel.
Plusz vezérlést is kéne hozzá passzítani.
ABS-el.
És én spec 180 centimmel majdnem a sarkamon ülök.
Mondjuk nem gond a napi 700 km sem mert imádom.A blokk tényleg nagyon jó,csupa ódát zeng aki próbálta.Tudom ujságírónak nem hiszünk de na,mindegyiket lefizették kivétel nélkül,külföldit magyart,németet,angolt,amcsit,izlandit mg taiföldit is?
viszont nehéz a pakolhatóság,dobozok hülyén mutatnak rajta,van rá megoldás is de én sosem rontottam el ilyennel csórit.