Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az új 14-es modell feltöltött wet weight-re azt írták 183 kg.
ABS-el.
És én spec 180 centimmel majdnem a sarkamon ülök.
Mondjuk nem gond a napi 700 km sem mert imádom.A blokk tényleg nagyon jó,csupa ódát zeng aki próbálta.Tudom ujságírónak nem hiszünk de na,mindegyiket lefizették kivétel nélkül,külföldit magyart,németet,angolt,amcsit,izlandit mg taiföldit is?
viszont nehéz a pakolhatóság,dobozok hülyén mutatnak rajta,van rá megoldás is de én sosem rontottam el ilyennel csórit.
Hornet 600:173 kg Hornet 900: 194 kg És a legtöbb motorhoz lehet venni ültető szettet is. Bandit 650-hez: http://www.lustracing.co.uk/su...
És a futómü? Árba beleférne, választék is van rendesen. De nem tűnik kisebbnek mint a Bandit.
Helló
Jó pár motorhoz lehet kapni alacsonyabb ülést,de akár át is lehet szabatni a szivacsot! ezen nem gondolkoztál
A 900 RR blokk nem biztos hogy uncsi.
De tényleg classic a külső de már inyektor és 6 fokozat van rajta.
Elég alacsony vagyok, lehet, hogy nekem nem lenne zavaró.
Az is jó lehet, bár eléggé Bandit szerűnek tűnik képeken. Nagy, nehéz, széles és unalmas.
Nem tudom mik a tuti adatok, de én 239 Kg-ot találtam a VFR 800 ABS-es változatra, a Bandit meg 244 Kg. De nem is a tömeggel van önmagában bajom, ha teli talppal leérne a lábam, tőlem lehetne nehezebb is. De így mindig van bennem egy kis bizonytalanság, ha nem sima és egyenes aszfalt van a lában alatt. Mint írtam, nem mondom, hogy a VFR a tuti nekem, csak azt tudom, hogy tetszik és legendásan megbízható, nem is gyenge.
Annyi biz a.
Egy megszokást igényel a bandit után.
Ez a lábtartó.
Ugyan lejjebb vitték a daytonához képest de így is fenn van rendesen.
Csak 183 Kg? Az 50-el kevesebb mint a bandit, plusz még erősebb is.
900-as hornet.
A VFR-hez képest a 650-es Bandit könnyedebb, így ha pont amiatt váltanál amit írtál a VFR biztos nem fog tetszeni (nekem is az van csak 800Fi). Az öcsém is mélynövésű és neki a Hornet 600 jött be. Csak azért cserélte le, mert kénytelen az asszonya miatt kétszeméllyel túrázni amire meg a Darázs nem túl alkalmas. De méretben az nagyon bejött neki és választék is van bőven.
Nem ronda, az biztos.
Igen. De tetszik. Meg az ilyen szép, az elég ritka.
Najó a másik jelölt az F3-as cbr.
Triumph.
Annál kezesebbet nem igen láttam.
Ezek meg öngól.
Nagy,magas és erős a cucc de nehéz is.
Szerintem.
Milyen Streetet?
Van benn valami. Vagy nagyon tetszett neki így, vagy egy törés után lett ilyen...
Mindenesetre minél többet nézem, annál kevésbé tetszik.
Most lehet kinyírnak de próbáld ki a street-et.
Az ilyesmikkel mint ez a Repsolos vigyázz, mert lehet rendelni a távol keletről ilyen idomszetteket 2-300 Euróért és előszeretettel cserélik ilyenre a törött motorok idomgarnitúráját. Bár itt a képen a tank is Repsolos amit a kínai idomszetthez ugye nem adnak.
Vagy ha már valamivel küzdök, akkor az legyen tényleg valami nagy vad :-) http://www.1000ps.at/gebraucht...
Kinek mi az előrelépés :-) Kis 650-es Banditom van, de zavar a 244kg tömege. Nem ér le rendesen a lábam sem és nem csak azért mert alacsony vagyok, hanem mert marha széles a motor, nyereg, így még nagy terpeszt is kell rajt csinálni. Párszor már magamra döntöttem az elején és azóta nem szívesen teszem le a lábam apró kavicsos terepen, lejtős úton, stb. Jobb lenne valami ami esetleg kicsit könnyebb, szűkebb, kezesebb. Mondjuk lehet, hogy ez nem pont a VFR, egyenlőre csak képeket nézegetek, a próbán eldől, hogy tetszik e. Nekem a teljesítmény mindegy, 50 le már nekem elég. Fontosabb, hogy kezes legyen, fordulékony, könnyen kezelhető.
Ezen az ülésfütésen törpölök,lehet kapni ebay-en szettben elég olcsón,csak nem tudom birna e egy nagyobb makita vagy egyébb akkupakk egy 6-8 órát ilyennel.
Plusz vezérlést is kéne hozzá passzítani.