Azért annyit hozzátennék, hogy ahol komoly innováció van, folyamatosan újabb és újabb cuccokat, fícsöröket tesznek a gépbe, ott óhatatlanul megnő a meghibásodások aránya, mert annyira felgyorsult minden, hogy nincs már idő éveket tesztelni. Lásd számítógépek, okostelók, folyamatos a frissítés, csak itt nem fáj annyira, mint egy járműnél. "Könnyű" egy Banditnak atomstabilnak lennie, amikor huszonéves kiforrott konstrukció az egész, ráadásul az eredeti teljesítményének a 70-75%-ra visszafogva. Szóval benne vannak a BMW mérnökök rendesen a problémákban, de szerintem nem abból szemszögből, ahonnan nézed.
Nem kell, hisz nem 100%-ot írt, sajna én is látok propelleres márkatársat vérbunkóként. De nem mindenki az és ugye nem is kötném egy márkához, de tény, hogy sokan megdolgoztak eme előítéletekért...
Na így már helyreállt a bioritmusom.. hálálkodó smile. Amióta átváltoztál kenguruvá, sokkal jobban tolod + nyugodt szívvel mondhatom, hogy : Te állat!...állatokat etető smile
Nemhinném.
A BMW-sek jó nagy %-a autós motoros kb szekrénnyi arccal és habzó szájjal döngeti a mellét és minden cselekedetével az utakon azt a látszatot kelti hogy szarik mindenre csak ő legyen 3 méterrel előrébb.mintha egy fosadék németből hozott tizenéve minimotoros rozsdásodó 3-as erre feljogosítaná.Index meg nem tartozik a géphez.Ez az autós vonulat.Motoros annyira nem ismerős de ha te a címeres példány vagy minden 2. egy pöcs.(fetrengős smile)
A fesszabot magamra vettem:) Teljesen igaz, hordok is egy tartalékot magammal minden hosszabb túrára. Kupec: Az idegen nyelves poén tényleg jó volt. Még van aki nem ismeri ezt a nigériai trükköt?
De most már elég legyen!