Huuuu, enyém nem lógott így, ez atom gáz. Szerintem egy nittelős lánc megoldja a problémát.
A két horony kicsit eláll a végén nem? Ebben a motorban mennyi van papíron?
Láncot és feszítőt még hagyján. Azokat tudom blokk széthúzása nélkül cserélni. De vezetőt nem tudok. Az ki van zárva, h most széthúzzam a blokkot.
Gyártok lánc szerelő szerszámot, átfűzök egy új láncot, teszek egy új rugót a feszítőbe és annyi.
Nem járt egyenetlenül. Igazából simán szelephézagot akartam állítani, de nagyon lógósnak találtam a láncot. Tudom, h a feszítő a két lánckerék közötti résznél igazából nem játszik, de azért ránéztem arra is. Az a furcsa, h a vez tengely lánckerekek között "lobog", tehát erős nyúlást mutat, a feszítőben meg van még 8 katt. Ez nem áll össze a fejembe sehogy. Ha azon a kis szakaszon ekkorát lóg, akkor a hátsó hosszú részen miért nincs végállásban a feszítő?
Ilyen lógás többnyire akkor következik be ha amikor kissé zörgőnek hallja a szerelő akkor ráfeszít a feszítővel mondván, hogy az úgy jó lesz, hát nem lesz jó, a rugó azért van benne mert az pont elég, igaz, hogy elgyengülhet, de akkor egy új feszítő (20 rugó körül van) és megint jó lesz, így viszont nagy eséllyel minden cserés, lánc, feszítő és a vezetők is. Persze nem biztos, hogy a vezetők is kaptak, de az esély nagy.
Az első vidin a feszítő ugye nem volt benne? mert ha igen az nagy gáz lenne, de amúgy úgy szokták ellenőrizni, hogy benne a feszítő és feszített állapotban kéne adatnak lenni, hogy a jelölés között mennyi a csaptávolság vagy ha nincs adat akkor mennyire lehet elhúzni a keréktől, mondjuk az érzésre megy, de többnyire van a manualban erre adat.
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni olyanoktól, akik több nagy köbcentis motor vezérlését ismerik (K.István, Zöldi, Tasi...).
Ilyen a vezérműláncom: http://www.sportmotor.hu/video...
Mi a szitu?
1: Ez ilyen és kész...
2: elanyátlanodott a rugó a feszítőben, ezért spannolni / talpalni kell
3: Szar az egész, cseréljek láncot és feszítőt
Koszonom kerdesed,semmi gondom a serulessel,eddig csak egyszer tortem el a labam,amugy akkor jartam eletemben eloszor palyan,azota sem. Lenduletesen haladok de gyorsan ritkan megyek,csak mindig azt a par percet jegyzik meg a tobbiek.
Sajnos személyesen nem de Fórumozó társaim leírásából valamint régebben feltett hátsó gumi képeidből nagy valószínűséggel gondolom elég "lendületesen "motorozol.Egyébként a sérülésekkel hogy állsz, mert a pályázás és a gyors haladás /bár nem okvetlenül/ vele járója a nagyobb kockázat.Mivel időm tenger a segítségeteket kérném egy angol webcím érdekelne a világon gyártott motorok adatai és képei.Úgy emlékszem régebben K.Pisti írta le, de sajnos a munkahelyi gépemben van a könyvjelzők között és az istenért nem jut eszembe.Lehet, hogy nem csak a bokám sérült.Előre is köszönöm!
Meg ez egy 15 perc meló, ha meg nem jön be, buktam még 15 perc melót és 2000 forintot. (ezerötér eladom, akkor csak ötszázazat
Ugyanez kb 4 négyszer ekkora tétel a hátsónál, pénzben és időben is.
Én raktam anno 14-es fogaskereket előre - f@szán nyomatékosabb lett. Mai fejjel viszont inkább hátra tennék nagyobb fogaskereket (+1 v. +2 fog), mert szerintem az első fogaskerék kisebb átmérője miatt a lánc gyorsabban lenyalhatja a láncvezető gumit a lengővilláról. Persze lehet, hogy tévedek.
Ezzel a sor 2 -vel en a Husqarna Nuda okan kacerkodnek.......volt is teszt vmelyik ujsagban az osszel arrol a peldanyrol amivel Karlobagban futottunk ossze.( telerakva a gep gopro rogzitesi pontokkal,szivesen hozzajarultam volna a dinamikus vagokepekhez)
Szevasztok Banditák!Elég rég írtam a topicba de gondolom nem is nagyon hiányoztam a hülyeségeimmel, de most bőven van időm,mert sikerült kitörni a bokámat és otthon rohadok.A BMW-hez hozzászólva az 1000 rr /meg a mostani új 1000-es / kivételével mindegyik típussal volt szerencsém motorozni az 1200-es Gs-el és R-el szinte egész nap.Bizton állítom, hogy a vizes Banditom / papíron hiába kevesebb a teljesítménye/ gyorsulásba, végsebességbe,rugalmasságba megeszi a BMW-t.A kutya elásva a menetkomfortba a fékekbe a vezethetőségbe / no meg a felingbe és az árba/ van . Sokan csak legyintenek /én is köztük voltam/ a 800-as sor kettesre. Pedig ez egy kurva jó kis motor igaz olyan varrógép hangja van de nagyon-nagyon kezes, rettenetesen lehet döntögetni és a 90 egynéhány lóerejével megy is.Egy Szotyi tudású motorosnak a Mecsekben nem nagyon lenne ellenfele.Csak itt is az ár!Már rég szerettem volna beszámolni tavaly a cégem vett 2db teljesen elektromos Nissan autót. Az egyiket én használhatom. Áfával kb. 8 millába fájt.Ha kinyomom az Eco gombot a városban gyorsulásban kevés az ellenfél.A végét nem próbáltam 120-ig mintha seggbe rúgnák. A probléma a hatótáv maximum 170 km. de a téli időben a fűtés miatt lemegy 120-km.-re is.De csuda egy szerkezet megközelítő számításaim szerint a fogyasztása úgy 2 liter lenne 100 km-re ha benzines autó lenne.Ha a hatótávot meg lehetne növelni ez a jövő.Hogy az akkumulátorok mennyit bírnak? A gyártó 5év és 100ezer km garanciát ad rá.Sajnos képet most nem tudok feltenni,mert bent vannak a munkahelyemen és jelenleg mozgásképtelen vagyok!Üdv!
A két horony kicsit eláll a végén nem? Ebben a motorban mennyi van papíron?
Gyártok lánc szerelő szerszámot, átfűzök egy új láncot, teszek egy új rugót a feszítőbe és annyi.
Nem járt egyenetlenül. Igazából simán szelephézagot akartam állítani, de nagyon lógósnak találtam a láncot. Tudom, h a feszítő a két lánckerék közötti résznél igazából nem játszik, de azért ránéztem arra is. Az a furcsa, h a vez tengely lánckerekek között "lobog", tehát erős nyúlást mutat, a feszítőben meg van még 8 katt. Ez nem áll össze a fejembe sehogy. Ha azon a kis szakaszon ekkorát lóg, akkor a hátsó hosszú részen miért nincs végállásban a feszítő?
Kis segítséget szeretnék kérni olyanoktól, akik több nagy köbcentis motor vezérlését ismerik (K.István, Zöldi, Tasi...).
Ilyen a vezérműláncom:
http://www.sportmotor.hu/video...
Pedig még ennyi van a feszítőben:
http://www.sportmotor.hu/video...
(remélem működnek a linkek)
Mi a szitu?
1: Ez ilyen és kész...
2: elanyátlanodott a rugó a feszítőben, ezért spannolni / talpalni kell
3: Szar az egész, cseréljek láncot és feszítőt
Előre is köszönöm.
Keresőbe is írhatod a típust, meg a bal oldalon is kikeresheted.
http://www.motorcyclespecs.co....
Ugyanez kb 4 négyszer ekkora tétel a hátsónál, pénzben és időben is.
Ezzel a sor 2 -vel en a Husqarna Nuda okan kacerkodnek.......volt is teszt vmelyik ujsagban az osszel arrol a peldanyrol amivel Karlobagban futottunk ossze.( telerakva a gep gopro rogzitesi pontokkal,szivesen hozzajarultam volna a dinamikus vagokepekhez)
Csikós.675RX.Tegnapi vagy azelőtti.
Nagyon király vélemény.
http://www.moto-station.com/ar...