Végignéztem.
Vagy tura vagy supermoto.
Ami nem biztos hogy pont sportgépre tehető.
Mint írtam futok pár kört ez ügyben.
Ha a supermoto cucc gond nélkül feltehető felőlem mehet azis.
De egyenlőre a leg gazdaságosabbnak a 180-as használt sportokat találtam.
Még amit elfelejtettem az előbb kérdezni , nem egyenletesen jár a motornak az alapjárata hidegnek is köszönhető ez ? vagy egy karbi szinkronra lenne szerintetek szüksége? + amig nem melegedig teljesen fel 4-5 ezres fordulaton kicsit darál vagy h mondjam ez szokványos ?
160as mérettel semmi gond,supermotok miatt elég gyakori méret. 150est sokkal nehezebben találtam, persze felmegy a 160as is, de sokkal jobb 150essel kanyarodni.
aproba kell kutakodni, esetleg a jofogason... mondjuk szezonban jobban lehet kapni használt gumit,,,
Egyszerűen vagy veszek 60-ért mintás sportot szettben ujonnan vagy 20-ért felnit és 10-ért valami mást.
De még változik a terv.
A rajta lévő pirelli diablo ugyan igennagy mintamélységgel rendelkezik de egy nap alatt enged 1 bart 2009-es ami még nem baj,de már a probauton olyat állt keresztbe hogy pislogtam.Igaz hideg és viz is van de akkor sem jön be.
Ha találsz legalább egy rosso,power,conti sportot 160-asban 10-15-ért szólj megveszem és nem kell cserélnem.
szerintem tök feleslegesen erőlteted ezt a szélesebb felnit + olcsobb 180as vágott slick et. csak plusz pénzkidobás.
nekem a husqvarna supermotomon 150es gumi van, persze más műfaj, Kakucson, meg kisebb pályákra kezdő szinten teljesen felesleges szerintem slick,de nem csak szerintem :) mintás sportgumi! tökéletes rá....
Szóval minek költesz rá, ha még nem feszegeted a motor képességeit? majd ha már feszegeted, meg bejön a pályázás és komolyan is gondolod...
Pri allasban szabadon folyik a benzin a karbikba,azaz nem vakum hatasara.Ha a nyil felfele nez akkor van tartalekon,lefele normal allasban.Eleg a 160-as gumi,azzal konyebben fordul.
Sziasztok nemrégiben vásároltam egy banditot:)!
Kérdésem az lenne hogy a benzincsapon milyen állásba használjam? Mert van rajta olyan állás hogy pri,megtudná mondani hogy az mit jelent rajta?A másik hogy vennem kell rá gumit, és hogy ti milyet ajánlanátok rá:) A másik hogy hátulra elég a 160 as vagy esetleg vegyek 170 est ?köszönöm válaszotok előre is :)
Ha kiveszed a gyertyákat, sebességbe rakod, egy pálcával (lehetöleg müanyag, vagy puha anyag) megkeresed a felsö holtpontot a hátsó kereket tekerve. Valahol ott kell ugrania a szikrának.
Futásteljesítménye alapján nem lehet hogy átugrott a vezérlés a megkopott vez lánc miatt?
Próbáltam pri-ben is. Semmi :( Kezdek a CDI-re gyanakodni. Valahol olvastam ,hogy ennek a meghibásodása okozhat olyat , hogy szikra van, csak épp nem jókor. A sok inditózgatástól nem kellene benzinesnek lennie a gyertyáknak? Száraz mind.
Ha leveszem a vákumcsövet a karbiról, akkor lehet hallani a csonknál indítozásnál , hogy szuszog(gondolom sziv,- meg én is).
A gyertyák tekerés után nem voltak benzinesek véletlen? Mert akkor naftát nem kap, akkor Pri-ben kénen próbálni ha úgy azt gyanítod hogy karbi-ig eljut! Ez alapján vákummcsőre tippelnék ha úgy be röffen!
Olajszint rendben, nincs benzinszaga. Gyertyákat kivettem, szép egészséges színűek, nincsenek beköpve. Szikra van mindegyiknél. A karbikból leeresztettem a benzint, majd PRI álláson néztem folyik-e a benya a karbik aljából. Folyt, gondolom akkor eljut a karbikba a nafta. A benzincsapot is leteszteltem, az is jó.
Odaraktam a kezem a kipu végéhez és indítózáskor lehet érezni, hogy oda-vissza jár a levegő.(nem csak kifelé kellene jönnie?)
Ma eddig jutottam.
Tekeri, de nem kapja el.
Lehetséges, hogy van szikra, de mégsem elég neki? Bár az aksi fel van töltve.
Még a levegőszűrőre gyanakszom. Ha valami eltorlaszolta a bemenő levegő útját, akkor gondolom a karbiból nem tudja a benzint magával rántani. Ezt már csak holnap tudom megnézni.
Azt hogy tudom megnézni, hogy egyáltalán van-e vákum?
http://www.kepesmotor.hu/bor_k...