Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karbisoknak 1-2jó tanács:
Legalább 4hetente legyen feltöltve az úszóház.
A tank mindig legyen tele.
Semmi képen sem árt,ha benzin konzerváló adalék is van hozzáöntve.
Igen lehet indítani,csak türelemmel melegítsd és nem feltétlenül kell helyből felszállni vele.
Az akku csepptöltést igényel és nem kell mindenáron kiszerelni.
Ha nem tudod állványra helyezni a vasat,akkor legalább havonta kicsit-kicsit fordítsd arrébb a kerekeket és legyen benne megfelelő nyomás.
A lánc hajtást tisztítás után vékonyan kend át olajjal vagy lánc sprével vagy amivel tetszik és lehetőleg ne legyen kajakra sz@rráfeszítve.

Biztosan van még sok-sok jó tanács...de azt majd a többiektől...
Üdv
Ide is felrakom,mert Ő igazi Bandit
ELADÓ vagy csere SV650,SLR650-re. Fent van a képes motoron.
Vén fejemmel szeretnék kicsit visszanyugodni és csak néha-néha gurulni,ezért váltanék kategóriát.
Kérlek segítsetek a projektben,előre is köszönöm
Mindenki azt csinál amiben hisz, én ha eszembe jut indítom.
Sztem igen. Én amit eddig próbáltam az mind jó volt hozzá.
Akkor most inditani vagy ne?
Ez így van. De szerintem jobban járunk, ha nem indítják be, és csak áthozzák karbitisztításra, nem?
Igen, ezt a korrodálós dolgot én is hallom, de mégis mitől korrodálna? Ha annyira felmelegítem (ma épp egy 1500-as intrudert), hogy a kipuffból már ne pára jöjjön akkor azzal mivel korrodálom jobban mintha be sem indítom? Egy fűtetlen garázsban tök mindegy mit csinálok akkor is a hőingadozástól le-fel csapódik a pára, annál jobb ha néha beindítom és legalább a blokbban megpiszkálom és frecsegtetem az olajat.
És ez minden karbis szarra igaz,
NA akkor most az én véleményem. Utálhattok,de szarok rá :-)
Rengeteg motort hoznak hozzám tavasszal azzal, hogy nem indul, nem jár pár henger, mert nem indítottam be télen.....azzal még egyet sem hoztak, h a 40 évre tervezett fézerem csak 30-at ment el a téli kéthetenként beindítás miatt.
Én igen is beindítom két hetente és felmelegítem üzemire, aztán korrodáljon a kipuff és még pár alkatrész. Úgy sem akarok 50 éves varaderóval járni. Cserébe viszont 20 éves koráig szopás mentes minden első indítás.
Ha ritkán indítgatod akkor ez van, vagy spurit esetleg hasonló adalékot kéne tenni az utolsó tankolásnál, az oldja a lerakódást illetve akadályozza.
Az még könnyen lehet, hogy ha ritkán indítottad akkor a karbiban lerakódás vagyon, ez tényleg gyakoribb mint a kompresszió problem.
Csak teged szivat.
Sziasztok.

Kezdem unni, hogy télen és tavasszal szétszerelés nélkül nem indul a Bandit (GSF 650, 2006-os, lég/olaj, nincs benzin csap rajta).
Teli tankkal pihen, utoljára novemberben ment, múlt héten kellemes idő volt (kb +15 fok), ezért gondoltam, hogy beindítom.
Akksi teker rendesen, szikra van, de semmi. A két szélső gyertyát kivettem, kis benzint öntöttem bele, gyertya vissza, de semmi.
Olyan mintha nem kapna benzint. Tavasszal megint vihetem szerelőhöz!
Mindenkié ilyen nehezen indul?
Minden éven ez van, más típusok is ezt csinálják, vagy csak engem szívat?
Saját akksijával de a többi dolgot úgy próbáltam!
Újszerű az akksija!nagyon jól "tekeri"!az egyik gyertyát kivettem nagyon jó szikra van! Kompresszió mérésre nem volt még lehetőségem...
Autoakksi,benzincsap Pri allasban,szivato rahuz,gazhoz nem nyulsz,tekertet. Igy probaltad?
Autó akksiról próbáld ki... másrészről lehet kevés a benya ....
volt az 1000f-nél,hogy az akksi hiába tekert szikrára már nem maradt szufla :)
Mérj kompressziót így elsőre, oszt ha az jó lehet továbbmenni, de az ismerősi körben ha ilyen fordul elő akkor többnyire az volt a gond.
Sziasztok! olyan problémám van, hogy most a hidegben(kb +1'C fokban) nem akar beindulni a motor! Melegebb időben semmi probléma az indítással!
2002-es 600-as Banditról van szó!
Esetleg ötlet? miért nem akarja "elkapni"?!
Előre is köszönöm!
Ez egy dizájnos femlap.A frigyládat is felcsavarozhatod ra ha van rajta háromtenyrnyi lapos felulet.
Szoval tokmindegy.
Platni is bármilyen jó hozzá?
Gyere át egyik nap, egy MÁV placcra járok :)
Reszed legyen benne! Nekem meg kepeznem kellene magam a fuggoleges akadaly lekuzdesre trialilag....
"nem a méret a lényeg csak kicsi ne legyen "

Amúgy ezt megadom. Ha majd Szotyi meg Te fogtok feltartani, akkor fogok örülni nagyon :)
hát igen de el ne feledd hogy mit mondott egy bölcs sámán ezelőtt 1327 évvel és néhány nappal.....aszondja hogy nem a motorerő a legfontosabb, hanem a folyamatosan fejlesztett tudás ! .... persze a motorerő is számít kb mint a nőknél hogy nem a méret a lényeg csak kicsi ne legyen