Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és, te gyakran mész arra?
Nem olvastad figyelmesen. Nem arrol volt szó, hogy ki az Alpok legjobbja
Iszonyat drága a abroncs a belinkelt helyen...talán csak a conti van a szokványos áron... Ezek nem akciós árak ezést bárhol megkapod. Szerintem 50-60 rongynál többet nem szabad adni egy szettért, akármeddig használod is...(ezekre a motorkra gondolok nem egy új V-Max vagy B-Kingre, csak hogy valaki nehogy félreértse...)
Nem nagyon értelek benneteket! Azt hiszem egyértelmű, hogy a DL az Alpok királya!
A Motor revüben volt ez a teszt, olvastam én is. Teljesen irreális volt a sokkal modernabb fejlesztésű motorokkal összehasonlítani a Banditot. Amiket meg írogat egy-két" szakértő", hogy a nagy Bandit küzd a sulyától, sűrün kell gumit cserélni, sokat fogyaszt, több az adó stb. felháborító ez a hozzá nemértés. Nem lehet, hogy savanyú a szőlő?
Nem a két motort tesztelték össze hanem konkurens márkákat egy alpesi túra kapcsán amiben leírták a tapasztalataikat és ezt a negatív jelzőt használták. Meg nem mondom nektek melyik újságban írták mert tudtommal van jó pár és csak tankolás alkalmával a benzinkúton szoktam olvasgatni a cikkeket. A gumitémához pedig csak annyit fűznék hozzá hogy 18000 kiló-méternél csak gumicsere előtt állok és érdeklődtem hogy milyet ajánlotok rá, még utána kibírt 10000 kiló-métert röpke két és fél hónap alatt bele is csavartam. Elárulom hogy az első gumim hamarabb elkopott mit a hátsó de hozzáfűznivaló hogy nem lámpától lámpáig csutkagázon motorozok. Itthon induláskor felkapcsolok hatodikig érkezéskor meg kiveszem belőle. Gyárilag Britgestone batlax gumival szerelték és most Michelin pilot road 2 gumit vetem rá. Ennyibe kertül nézzétek meg itt! R17
Üdv!

Nem bántottál meg vele minket, csak egy jót nevettünk rajta, ugyanis ezt bárhol is olvastad a két motor összehasonlítására egyszerűen nem igaz. Amint írtam gyakorlatilag nincs köztük észrevehető különbség. Egyébként 1 éve igyekszem az összes kis- és nagybanditról megjelent újság és netes cikket elolvasni, de ezt még nem láttam sehol.
Gumi kérdésre visszatérve, biztos jól emlékszel, hogy 28000km-t mentél el a gumiddal?, Csak azért kérdem, mert a többiek 15-20 körül szoktak, és a névnapomon Te írtad a 4330-ban hogy 18-nál cserélned kell.

Mellesleg jó motorozást a mai napra, ki kell használni, hogy még mára jó időt ígértek. Én is mindjárt indulok.
Megnéztem a kipuffos oldalt, köszi. Az enyém is nagyon hasonló ehhez, ugyhogy inkább nem szedem szét. Szétbarmolni nem akartam, csak leszedni a végét és megnézni mi van benne, ugy hogy bármikor vissza tudjam alakitani. Csak a hegesztést akartam levenni, ennyi lett volna a maradandó károsodás.

Agyalok még ezen a kipufogo témán.

Én is olvastam a Motorrevüben a cikket. Az Alpokra keresték a legmegfelelőbb motort, itt írták hogy oda a nagyBandit nehéz. A kicsit meg se próbálták, de akkor a kicsi is nehéz lett volna. Nem egymáshoz hasonlították őket.
Tetszetős - bár nekem elég szimpla a szinvilága:-))))))

Ha eljuttok eddig akkor belevarratom legalább az S-t...vagy a nickem:-)



Ezért kérem a többi infót, mert akkor csinálok neki egy oldalt.....igy aki akarja ott megnézheti, olvashatja, rendezheti az ügyet
1250-es bandit teszt olvasmányaim alapján írtam a súlynövekedés miatti kritikát (Szenved a súlyától) természetesen minden motornak van előnyös vagy hátrányos oldala. A kissbanditra nem írták ezt a jelenséget pedig csak 7 kiló-grammnyi különbség van a két testvér között. A vízfüggöny miatti súlynövekedést természetesen a kissbanditra is igaz de ez inkább tologatásnál vagy ha közép sztenderdre állítom akkor kel a jó kondíció. Nem tudtam hogy az állításom ennyire felkavarja a nagybandit tulajdonosait de ha a motoros újságokat forgatjátok ott fehéren feketén le van írva ez az állítás. Persze ezt nagyon sok oldatról meg lehet közelíteni nőt a súly viszont nőt vele a teljesítmény is. A Suzukinál maradt a jó bevált acélcső váz ami a konkurens motoroknál már régen alumínium de az ár versenyképessége miatt talán ez a jó választás mivel megfizethetőbbé tették nekünk motorosoknak. Nem akartam eszel megbántani senkit lehet akármilyen súlytöbblet különbség a motorok között a BANDIT akkor is egy népszerű motor mivel a régióban nagyon sok gazdit talál. SUZUKI a mi motorunk!
És ha gyüjtenél inkább egy kis pénzt és csináltatnál egyet - ahelyet hogy a gyárit szét"barmolod", majd jön a siránkozás a műszakinál?

Ami Eriknek, meg nekem van az 35-be megáll............(az enyém vastagabb - igy volt 38)
az új oldalon fent van pár hang........ Hááát nem elfogultság, de az egyik legjobb........

2 hang tetszik a sorból:
Az egyik a DEVIL dob, a másik meg a sajátom.....
A többi az olyan cincogós.......de az tuti, hogy nem adnék ki 100.000-ret egy ilyenért, mint pl a Leo- Vince


http://akmtmedia.extra.hu/gsfb...
A GSX1400 példáján okulva , szerintem nincs más mögötte mint egy másik lemez. Kicsit gondolkodj a gyártó fejével. Mint azt már más témában is feszegettem, olyan gépet kell utcáradobnia , ami megfelel a előírásoknak, és nehezen vagy sok pénzért módosítható...
Anno a nagy "botrányt" kavart legyünk minnél hangosabbak a kipufogonkkal témánál egy fontos dologról nem esett szó! A sportdobokkal elentétben a gyári dobok szétrohadásukig azonos fojtást biztosítanak motornak mivel kamrákkal terelökkel, lamellákkal van a gáz terelve és a hang elnyeletve. Esetleg dupla falallal rendelkezik, és közte van hangszigetelő anyag... így általában csak roncsolással lehet a gyári dobot módosítani: http://www.gsx1400.hu/index.ph...
A sportdobok ezzel ellentétben hangszigetelőanyaggal vannak kitöltve, mely kiméléstől függően 20-30 ezer km után részben vagy teljesen kiégnek. Ekkor lesz csak igazán hányadék, igazi fazék hangja a dobnak. ilyenkor illene újra tömni...ha már..
Tehát amit le akarsz venni az csak egy diszlemez, nem más. Onnantól kezdve rongyá van hegesztve az egész az örök élet reményében...
kösz.....

egész pontosan

Conti Road Attack
első-hátsó = 51800ft (postával együtt)


Nekem a gyári Brigi BT020 kb. 15000-ret bírt volna kopásjelzőig........bár tény......most sokat autópályáztam, ott meg nem kiméltem:-)
imet.hu
Kabátot, nadrágot, kesztyűt akarunk venni a haverral.
Neki 3XL-4XL is kell, nekem max 2XL. Nem akarunk arany áron cuccokat venni. Kb. 20-25 kabát (cordura), 10-15 nadrág, kesztyűt 7-10 körül szándékozunk venni.
Pestre megyünk holnap, a shox-on, bázismotoron, Biker-worldon kívül tudtok valami olcsó, de jó helyet?
Persze de hál istennek vannak akik tervezik az időbeosztásom
Nézted a képeket? Vélemény?
Mindkettő nagyon jó és pont) Bármelyik mellett dönt a gazdája, sok öröme lesz benne, ebben biztos vagyok.
"Én már kipróbáltam mindkettő sőt a nagybanditól izmosabb motoron is ültem már de valahogy elsősorban vezethetőségben pörgőségben nekem jobban bejön a 650-es bandita. Az 1250-es szenved a súlyától "

A nagy bandita 7kg-al nehezebb. Erre a 12 ló és a 40Nm szerintem elég. Nem értem mit értesz pörgősségen meg a szenved a súlyátol.

Más karakterisztikájú motorok. Van értelme egyáltalán így méregetni őket? Imádom a chopperes fillingjét. Azaz az alacsony fordulaton a nyomaték hegyet a széles kereket meg ha ráülök a régi simsonos idők jutnak eszembe.
Remélem majd beszámolsz az eredményről is. Esetleg egy video hanggal.

"Az 1250-es szenved a súlyától " Azért mielőtt ilyen badarságot leírsz, egy kicsit utána nézhetnél.
A két motor között 7kg a különbség. Ha például a 650-nek tele a tankja, a másiké meg félig, máris a 650 fog "szenvedni a súlyától"
Én is hallottam két motorról aminek vélt vagy valós probléma volt a féktárcsájával, de elég vicces lenne, ha valakinek ez befolyásolná a motorválasztását.

Mindezektől függetlenül, én nem szeretnélek meggyőzni arról, hogy melyik a jobb, mindenki döntse el maga, hogy mire van igénye. Örülök ,hogy meg vagy elégedve a gépeddel, és kívánom, hogy sokáig leld benne örömöd!
Kívánok sok balesetmentes kilómétert, olcsó benzint, széles és jóminőségű utat!
Rivaldafényben a 2009-es Suzuki-újdonságok itt megnézheted Új Suzuki modelek 2009 origo
Nem a motor szenved a súlyától, max a motoros A 650/1250 közt mennyi a súlykülönbség? A 600/1200 közt kb 5 kiló. Inkább a vékonyabb gumi miatt érezheted motorozhatóbbnak. A régebbieknél mindenképp jobb választás a nagy, más a súlyelosztása és jobb+állítható a futóműve is.