Elképzelhetö, hogy túlfolyik a porlasztó, ez lekormozta a gyetyákat, ezért állt le. Utána az elégetlen keverék a kipufogóban gyulladt be, és most is mikor tekered, csak átmegy az égéstéren, utána egy kósza szikra begyújthatja.
Sziasztok!
Kicsit bajban vagyok, kellene egy kis útmutatás. Pár napja elszakadt a kuplungbovden. 5 napig állt a motor mire megjött az új és kicseréltem. Beindítom a motort, de 10 másodperc múlva le is állt. Indítom újra és akkorát durrant, hogy majd összefostam magam. (utógyújtás?) Próbálkoztam mégegyszer de akkor már tompa puffanások voltak. Aksi persze lemerült. Feltöltöttem az aksit és megint nekiestem. Tekeri-tekeri, de csak néha halk puffanást lehet hallani(ez már mintha a karbi felől jönne-szegény keverék?)
Mit ellenőrizzek és milyen sorrendben?
-gyertyák
-szikra van-e
-szignál generátor
-folyik-e a benzin a csapnál PRI állásban
-eresszem le a karbikat?
Bridgestone BT-t nem hasznal senki? En azzal vettem a motort nyaron, es nagyon pozitiv tapasztalataim vannak vele. Elotte is ezt neztem ki par teszt alapjan, foleg a vizes ido es hideg miatt, mivel neha eloveszem telen is a motort, de egy olyan velemenyre kivancsi lennek aki a michelin, pirelli, bridgestone 3assal van tapasztalata.
Viszont lehet,hogy azért bírja nekem a 4-es addíg mint a kettes,mert GT-t használok 4-esből,kettesből meg nem,ha 2-esből is GT-t használnék,lehet,hogy az jóval tovább bírta volna,mert a nagy súly miatt a kettes oldala mindig teljesen eldeformálódva kopott el.(nehéz motor+nehéz pilóta+általában utas+dobozok.Ár érték arány a Pr2.
Attól függ ki mennyire hajtós csúszósabb körülmények között,persze lehet lassítani is,az igaz.Persze én csak a Pr2-t viszonyítottam a Pr4-hez ,mert amit nem ismerek arról nem nyilatkozom.
Megvannak még a kipufogó tisztítós tesztképeid?
Szeretnénk a készülő új honlapon felhasználni.
Ha megtennéd...Köszi.
Elképzelhetö, hogy túlfolyik a porlasztó, ez lekormozta a gyetyákat, ezért állt le. Utána az elégetlen keverék a kipufogóban gyulladt be, és most is mikor tekered, csak átmegy az égéstéren, utána egy kósza szikra begyújthatja.
Szóval olajszint, gyertyapucolás, üzemanyagrendszer ellenörzés.
Kicsit bajban vagyok, kellene egy kis útmutatás. Pár napja elszakadt a kuplungbovden. 5 napig állt a motor mire megjött az új és kicseréltem. Beindítom a motort, de 10 másodperc múlva le is állt. Indítom újra és akkorát durrant, hogy majd összefostam magam. (utógyújtás?) Próbálkoztam mégegyszer de akkor már tompa puffanások voltak. Aksi persze lemerült. Feltöltöttem az aksit és megint nekiestem. Tekeri-tekeri, de csak néha halk puffanást lehet hallani(ez már mintha a karbi felől jönne-szegény keverék?)
Mit ellenőrizzek és milyen sorrendben?
-gyertyák
-szikra van-e
-szignál generátor
-folyik-e a benzin a csapnál PRI állásban
-eresszem le a karbikat?
Ma esett nálunk az eső, így még nem estem neki.