Megnézhetnéd pedig milyen a PR2 után a PR4. Cserébe leírom majd a PR2 vs Angel St-t.
Tavasszal kerül majd föl, addig a szobában várja a jó időt. Talán majd még egy Contit is kipróbálok a szezon 2. felében, utána viszont márkahű leszek, csak még az a kérdés melyikhez?! Emocionális alapon a Pirelli a nyerő...
Emlékszem. Erik volt a másik, a kolléganőm egy harmadik.
Megjöttek a gumi árak. PP és PR2 egy árban van, úgy döntöttem, nem most leszek dzsentrit, PP-t kilőttem. A PR4 viszont pont 30%kal drágább, erre még alszom egy kettőt, de ha most ez lenne a milliós kérdés Vágó Istvánnál, akkor a PR2-t jelöljétek meg :)
Szereny nepper tapasztalatom, a nepek betegesen ragaszkodnak a gyari attetelhez.
Olyan V2-n is, ami 50 nel rangat 3 ban, de ne legyen rovidebb, mert sokat fogyaszt meg szetporgi magat. Szerintem a 4 aktiv evem alatt 5 darabnal kevesebb alternativ attetel ment el.
Láncszett vásárlásnál használnátok-e egy úgynevezett "Láncszett konfigurátor" menüpontot, ha lenne...? Mondjuk a Bandithoz 12-16 fogas első lánckerekek (4 márkából), 42-49 fogas hátsó lánckerekek (5 márkából), és láncok (5 márkából) választékából egy szettet összeállítani (mixelni)? A konfigurátor pl. automatikusan az áttétel szerint adná meg az aktuális lánchosszt meg ilyenek...
Zöldi:
Nekem ugyan már nem Banditom van, viszont Power gumim van elöl-hátul. 7000km után nem hogy kukás lenne, de még kopás sem igen látszik rajta. Megcsúszásnak még nyoma sem volt, mondjuk nyugodt motoros vagyok.
Ilyen hidegben a csomagtartoba tettem ket vagott sliccet.
Meg eletemben nem hasznaltam,asse tom jo e,szerintem felesleges a tudasomhoz de a regi cbr re kakucsringi korozeshez tok jo lesz es nagyon jo aron van.
Igy miert ne?
Amugy utcara power elore pr2 hatra oszt jolvan.tatasan elvagyok vele.
Csak ne fogyna el 13e alatt mindketto.
Valószínűleg igazad van,de nálam a 4-es jóval többet bírt a 3-asnál és legalább annyit mint a kettes.Igaz jóval drágább....Ilyen xar időben 3-4 fokban kb,rohadtúl csúszkált nekem a kettes, párás-nyirkos ,vagy vizes úton.Már rendesen idegesített,lehet,hogy a sok csúszkálástól kopott el.Aki előttem ment 4-essel meg csak simán döntögetett egyszer sem csúszott neki.Hátul volt a kettes,elöl meg power 2ct ,na az eleje egyszer sem csúszott meg.
Tavasszal kerül majd föl, addig a szobában várja a jó időt. Talán majd még egy Contit is kipróbálok a szezon 2. felében, utána viszont márkahű leszek, csak még az a kérdés melyikhez?! Emocionális alapon a Pirelli a nyerő...
Megjöttek a gumi árak. PP és PR2 egy árban van, úgy döntöttem, nem most leszek dzsentrit, PP-t kilőttem. A PR4 viszont pont 30%kal drágább, erre még alszom egy kettőt, de ha most ez lenne a milliós kérdés Vágó Istvánnál, akkor a PR2-t jelöljétek meg :)
Mondjuk az SW-Motech cuccokhoz is gondolkozom valami hasonlón, mert az is néha olyan kaotikus....
Olyan V2-n is, ami 50 nel rangat 3 ban, de ne legyen rovidebb, mert sokat fogyaszt meg szetporgi magat. Szerintem a 4 aktiv evem alatt 5 darabnal kevesebb alternativ attetel ment el.
Láncszett vásárlásnál használnátok-e egy úgynevezett "Láncszett konfigurátor" menüpontot, ha lenne...? Mondjuk a Bandithoz 12-16 fogas első lánckerekek (4 márkából), 42-49 fogas hátsó lánckerekek (5 márkából), és láncok (5 márkából) választékából egy szettet összeállítani (mixelni)? A konfigurátor pl. automatikusan az áttétel szerint adná meg az aktuális lánchosszt meg ilyenek...
Nekem ugyan már nem Banditom van, viszont Power gumim van elöl-hátul. 7000km után nem hogy kukás lenne, de még kopás sem igen látszik rajta. Megcsúszásnak még nyoma sem volt, mondjuk nyugodt motoros vagyok.
Meg eletemben nem hasznaltam,asse tom jo e,szerintem felesleges a tudasomhoz de a regi cbr re kakucsringi korozeshez tok jo lesz es nagyon jo aron van.
Igy miert ne?
Amugy utcara power elore pr2 hatra oszt jolvan.tatasan elvagyok vele.
Csak ne fogyna el 13e alatt mindketto.