Hátdehát elöl is kibír tizet
Egyszer volt fent egy hátul, mikor mentünk az őrségi találkozóra ketten, emlékszel. Na, abban volt valami 2 euroring, meg 1 hring, meg kb 1000km közút. Gyűlöltem, mert nagyon hülyén volt megkopva a széle, ha nem úgy csaptam le oldalra, mint egy állat, akkor mindig billent egyet. De a lényeg, nekem felrakástól levételig 2500-at bírt..
Feldobnám a fórumot, ez mindig hálás téma:
Végét járja a többedik pr2-m hátul. Ár-érték arányban meg vagyok vele elégedve, tudom mit várhatok tőle, kiegyensúlyozott a kapcsolatunk.
Lesegettem az árakat, és kicsit tanácstalan vagyok. Ahogy az eddigi tapasztalásokból leszűrtem: Pr3 szemmel láthatóan drágább, előbb elkopik. PR4 egy első gumi árával drágább, szintén nem a hosszútávfutás bajnoka, és hangsúlyozom, amit a pr2 ad, azzal én boldog vagyok. Szóval azon kezdtem zsolozsmázni, hogy lehet, hogy a legolcsóbb alternatívát választom, és veszek hátra egy sima powert, mint, ami évek óta elöl van. Ez elvileg nálam kibírhat 8 ezret, és az kb a jövő szeszon... Bárki bármit cáfolna, vagy megerősítene, szóljon.
ócskavasasnál szinte semmit nem kapnék érte , így meg hogy ott lóg a falon legalább az arra fogékonyak szörnyűlködnek hogy hány év alatt sikerült összehozni na meg példák ha olaj nélkül marad a dugesz ha kiesik a biztosító zéger sima gyűrűtörés , szelepleszakadás
én csak kis teszkóstúrára vállalkoztam hogy kicsit megmozgassam a gépet ha már süt a nap , mentem vagy 30 km-t , jólesett ma már megint ködös szirszar idő van
Erre már én is felfigyeltem...de tudod az űrkutatásban nem mindig folyamatos a munka...ilyenkor megy az árnyékolás, aztán meg ha felfut, csapágyasra hajtom az egeret...
Amúgy vágott slicc az igazi.